Köln 16/1 - 18/1 Del 5. Efterfesten part 2 Killerpilze

När Marc gick i väg för att hämta killerpilze kollade jag och amanda på varandra och bah "vi ska få prata med kilelrpilze..." Fast eftersom Mäx redan hade gått så blev det ju inte hela killerpilze. När Marc komemr tillbaka har han med sig Både Fabi och Jo. Jag undrar verkligen vad Marc sa till dom och hur dom reagerade när marc sa till dom att komma.

När både Jo och fabi kom så såg dom jätteglada ut. Jo satte verkligen på sig ett "vara-trevlig-mot-fans-image" eller ja det kändes i alla fall som det. Han började med att presentera sig och pekade sedan på Fab ioch sa att det var Fabi. HAHA ofta vi inte visste det? sen sa han till amanda "Du heter amanda va? jag ´vet vem du är" Sen sa jag vad jag hette. Vi pratade lite om att de ska komam till sverige och då pratade vi om fancluben. Dessutom frågade jo sen helt plötsligt vad vi tyckte om filmen. Jag sa att den var otroligt bra och att den var bättre än ettan. Men Jo höll inte med mig, han sa att han tyckte ettan var bättre. Och efgtersom amanda inte riktigt visste vilken hon tyckte var bäst tog Jo förgivet att hon också tyckte ettan var bäst. Jag sa sedan att fabi var otroligt bra skådespelare. Han kollade på på mig och log.

Amanda och jo börajde sedan prata om något som jag nu inte minns, men jag komer ihåg att amanda sa att jo kunde skicka ett mail. Och jo blev förvirrad. Jag rättade amanda och sa "e-mail" Då fatatde han och fabi skrattade åt sin bror. Det avr så otrolgit gulligt. Vi satt sen och pratade med dom om allt möjligt. Vi satt väl i kanske en halvtimme och pratde med dom innan de var tvungna att gå. Juste, när vi sa att de borde spela i sverige sa jo "vi skulle kunan spela i oslo, det är väl sverige?" Jag och amanda skrattade då och sa att det var norge. Fabi skulle då vara duktig och sa "stockholm ;)?" duktig ponke. Sen frågade jo om Malmö var i sverige. Och berättade att han kunde det pågrund av ett fotbollsspel. HAHA fettroligt. Ännu en gång skulle fabi vara duktigare och sa "köpenhamn?" HAHA vi skrattade och sa att det var danmark. Stackars liten.

Precis innan de skulle gå säger Marc "Ni måste ju ta en bild med dom". Jag hade verkligen inte tänkt att ta en bild med dom. Men om Marc säger det så är det väl Okej. Marc fattade inte riktigt hur kan satte på vår kamera så Amanda fick hälpa honom. HAHA. Bilden på mig och jo och fabi blev inte så jättebra. Eftersom det var första gången jag reste på mig på länge och efter några glas champagne var man lite yr HAHA.

Det hände så mycket under efterfesten så jag komemr inte ihåg allt. Jag ska försöka skriva ner allt jag kommer ihåg. Efter vi hade pratat med Killerpilze så kom Romeo fram till oss och satte sig framför oss. Mer om det i nästa inlägg!



TO BE CONTINUED

Kommentarer
Postat av: amanda

jag har också undrat vad marc egentligen sa till dem, haha. och jag älskar det bah: "detta är min bror, fabi" hahahahaha! <3 jag saknar att ha dem sittandes bredvid mig.

2010-01-24 @ 15:52:05
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0