Köln 16/1 - 18/1 Del 5. Efterfesten part 1

Efter vi hade köpt dricka gick vi in till bion för att se på filmen. Vi var fortfarande helt uppspelta för vad som hade hänt. Änåd hade det egentligen inte hänt något speciellt. Inte om man jämför med vad som senare skulle hända. Jag kjomemr dock inte ihåg så mycket av filmen. Eftersom jag mest tänka på att vi snart skulle på efterfest. Men jag tyckte Filmen var väldigt bra. Men jag komemr inte ihåg så mycket om va som hände i filmen. Jag vet dock att halvvögs in i filmen blev jag kissignödig och kunde inte springa till toaletten fören filmen var slut. HAHA

När filmen var slut börajde amanda att vara jätte nervös. Jag var dock inte alls nervös. Men när hon sa att hon var det och fick värsta nervösa attackerna så smittades det av. Men egentligen, vad hade vi att vara nervös för? När eftertexten kom så sprang vi till toaletten. Sen gick vi ner för att vänta på Marc och Romeo så att vi kunde gå till Efterfesten tillsammans.

Helt plötsligt ser vi alla kändisar bokstavligt springa förbi. Och vi fattade ingenting. Sen kom Jo och Mäx och sen kom skådepslerna i filmen, och alla skyndar sig förbi oss. Sen tänkte vi att det kanske var för att de alla skulle till efterfesten, och att de skulel få en plats att sitta på eftersom det var så fullt. Sen ser vi Marc och Romeo oxå skynda sig förbi. HAHA. Jag sa till Amanda att vi går efter dom eftersom dom säkert inte såg oss. Amanda tycket det var pinsamt.

Vi gick efter dom och då skickar Marc ett sms "where are you?" När vi skulle svara på sms:et hittade han oss. Han berättade att Romeo redan hade gått upp. OCh att vi skulle gå med honom. När vi kom in till efterfesten lämnade marc oss. Han sa att det var fribar och att det fanns något att äta. HAn sa att han sen skulle vänta på sin fru. Vi blev lite ledsna att Marc lämnade oss. För där stod Jag och amanda, två tjejer från sverige som aldrig varit på en efterfest och kände ingen, men visste vilka alla var. Vi avr lite lost. Och det kändes som om det inte skulle bli roligt. Den stunden då Marc lämnade oss ville jag åka hem. Usch va hemskt.

Det var så sjukt mycket folk på efterfesten så det tog tjugo minuter för oss att ta oss till baren som var tre meter ifrån oss. Men vi kom i allafall fram till baren och amanda sa till mig att ta fanta. Men gav henne champagne. Det hon såg som var gult som hon trodde var fanta var inte fanta. Det var något annat. Så jag gav henne chapagne. HAn i baren som gav mig champagne var jätte charmig och sa något på tyska till mig som jag inte förstod faktiskt. Och istället för att säga till honom att säga det på engelska, ler jag mot honom och går därifrån. HAHA

Jag och amanda försökte sedan hitta en plats att sitta. Men det var fullt överallt. Men sen såg vi några som gick och vi tog deras platser direkt. Vi satt där och kollade på alla kändisar. Och det var rätt mysigt faktiskt. Satt där och skålade med amanda "bara för att vårt liv är så jävla coolt och udnerbart". Sen gick jag och hämtade mer champagne och det var samma person i baren igen.  Han kände igen mig och sa något på tyska. Då sa jag att jag pratade engelska. "okey, that's why you didn't understand we before" HAHA. söt snubbe.

När jag och amanda satt där vi fotöljerna stod Jo och mäx bara en meter ifrån oss. Det var så sjukt underbart. Och fabi och hans kompisar stod några meter ifrån oss också. Så vi hade verkligen en fin syn. Amanda skämde dock ut sig när Mäx satte sin flaska på vårat bord och så tog fingrarna på flaskan och sedan stoppade i munnen. Hon är sjuk. Som tur var så såg inte han HOPPAS JAG.

Efter ett tag när vi satt där så kom Marc fram till oss. Det var väldigt roligt. Vi satt och pratade med honom ett bra tag om allt möjligt. och jag komemr ihåg att jag tyckte det var grymt trevligt att sitta och prata med honom. Vi pratade lite om filmer som romeo hade dubbat. OCh vi sa att vi inte visste något om det. Då sa han att han kunde skicka några till oss helt gratis. åh va han är underbart snäll. JAg skulel vilja skriva ner allt som vi pratade om. Men jag kommer inte ihåg allt. vet bara att det var grymt trevligt och han sa att vi gärna får komma hem till dom och hälsa på om vi någongång är i München. Vi skämtade och skojjade och pratade och skrattade med Marc precis som om vi varit vänner aslänge. (och ja, det är Romeos pappa jag pratar om) Sen frågar han om vi gillar killerpilze. Och det gör vi. Jag berättade då att amanda håller i den svenska fancluben. Marc säger då att han kan hämta dom så att vi kan prata med dom. "vem av dom vill ni att jag ska hämta? Jo eller Fabi?" "Det spelar ingen roll" Ohmygod. Vi skulle få prata med Killerpilze. Och vi var inte ens nervösa...

TO BE CONTINUED


Kommentarer
Postat av: amanda

JAG SAKNA MARC! JAG VILL PRATA MED MARC IGEN! JAG VILL KRAMA HONOM! JAG VILL SKRATTA MED HONOM! JAG VILL TITTA PÅ HONOM! JAG VILL HJÄLPA HONOM SÄTTA PÅ MIN KAMERA! <3

2010-01-24 @ 14:26:50
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0