Köln 16/1 - 18/1 Del 3. Timmarna innan premiären

Natten innan den 17:de vaknade jag och fick panik nervositet. För jag visste att om jag skulle somna om igen så skulle det snart bli morgon. Och jag ville verkligen inte det. helvete va nervös jag var på natten. Men som tur var så somnade jag i alla fall. Hade ju inte varit så roligt att vara helt trött på premiären. Och somna på efterfesten. HAHA Men jag somnade i alla fall och vaknade av att Amanda väckte mig för att vi skulle gå ner och äta frukost. Jag kände faktiskt ingen nervositet när jag vaknade. och det var skönt.

MArc hade sagt till oss att han skulle ringa klockan 15.00 och berätta lite om tider. Så vi gick verkligen runt och räknade timmarna. När vi då vaknade var det bara 4 timamr kvar tills han skulle ringa. Det kändes som om det inte alls längesen var 36 timmar. Eller rättare sagt. det kändes inte alls längesen som om det var 3 veckor kvar. HAHA.  Jag kunde inte riktigt fatta att det snart verkligen skulle hända. Nu var det inte månader kvar, inte veckor och nu var det inte dagar kvar. Det vara bara några timmar.

Jag och amanda gick ner till frukosten för att äta frukost. Och med tanke på hur dåligt hotelrummet var så tänkte vi att frukosten är säkert jättedålig den med. Men den blev godkänd. Inte perfekt, men inte dålig heller. Den var helt okej. Det fanns något att dricka och det fanns något att äta. Sen efter frukosten gick vi upp till hotelrummet för att fixa iordning oss  sedan gick vi ut för vi skulle till vår favorit affär REWE igen. haha. älskade äffär <3 jag saknar den.

Det hade börjat snöa kvällen innan och vi blev jättedeprimerade. och denna dagen regnade det. ännu värre. Det var så sjukt blött. slask och jätteäckligt väder. Vi blev rädda att det skulle vara så på premiären och vi då skulle behövt ta med oss paraply. Det hade varit lite tråpkigt och fult att gå där med ett paraply.

När vi sedan kom tillbaka til hotelet och skulle at hissen upp stod med några killar i hissen. Vi gick in i hissen. och tryckte på andra våningen. När hissen stannade och de inte gick av förmodade vi att det var andra våningen. Så vi gick ut. När vi hade gått ur hissen upptöckte vi att det var första våningen. HAHAHA så sjukt pinsamt. för de killarna förstod att vi hade gått av på fel våning. vi gick då förbi hissen som fortfarande var öppen och satte oss på trppan och skämdes ihjäl-. HAHAHHAH fan va kul det var egentligen. Men just då ville jag nästan dö. men det var roligt. Vi tog istället trappan upp till vår våning. och skrattade hela vägen in till vårt rum. HAHA otroligt roligt. Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde när vi var på rummet. Men jag tror vi mest satt och kollade på tv.

När klockan närmade sig ett gick vi ut igen. Vi skulle nämlkigen gå till mcdonalds för vi var ju tvungna att äta någonting. Denna gången tog vi paraplyet med oss, som för övrigt är rosa. Vi tog  en liten genväg för att komma dit snabbare. Eller egentligen bara för att se om det gick att gå där. När vi kommit nästan fram till mcdonalds ser jag några killar på ett café. Och som vanligt kollar jag på dom. Då ser jag någon som var ASLIK fabi som satt ner på ett bord och sms:ade. "Amanda det är är aslikt fabi. han som sitter ner" sa jag till amanda. Just då kollar den killen upp och det var fabi! För att vara riktigt säkra gick vi förbi en gång till. Just då kollade han upp och ja, det avr fabi. Vi gick runt hörnet och var tysta en stund. Att se fabi på ett café var just då världens coolaste sak. När vi stått där en stund gick vi över gatan. Så vi såg honom ännu en gång. Och där går två förbirrade tjejer med ett rosa paraply. självklart ser han oss. HAHA Vi såg också massa kilalr som var med honom, och tänkte då att det var hans kompisar. Vi blev så jättebesvikna ifall det hade varit det, för då tänkte vi att vi inte skulle få umgås så mycket med fabi. väldigr ironiskt nu i efterhand.

Sen gick vi till mcdonalds och jag köpte en bigmac och co. MUMS <3 När vi satt där var det två gubbar som hela tiden kollade på vad vi gjorde. Vi fick för oss att det var marc som hade anlitat dom för att hålla koll på oss. HAHA att fabi hade sms:at marc och sagt att vi var här och att de männen då hade åkt hit för att kolla upp oss. HGAHA jag och amanda är rätt sjuka. Sen var det dags att gå hem och göra iordning sig för kvällen. åååh det var nu det roliga började...







TO BE CONTINUED


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, älskar detta inlägget. du skriver så roliga saker i det.

"Det fanns något att dricka och det fanns något att äta."

"Vi gick runt hörnet och var tysta en stund." så jävla klockrent!



och ååååh, vad jag vill se fabi för första gången på ett café igen..

2010-01-23 @ 19:13:57
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0