Köln 16/1 - 18/1 Del 5. Efterfesten part 4

Det var så jävla roligt att gå på toaletten. HAHA. roligaste toalettbesöket jag varit på. Jag var liksom tvungen att gå ner för en trappa gå ungefär 20-30 meter och sedan upp för en trappa igen. Hela tiden gick jag och småfnissade för mig själv för att verkligen snurrade. Och det känndes som om jag inte levde i min kropp utan att jag kollade ner på mig själv gåendes där. HAHA jag hade blivit lite sådär småpåverkad nu kände jag. Kanske bäst att inte dricka så mycket mer champagne på länge.

När jag kom tillbaka till amanda berättade hon att marc hade tagit några bidler och att han ville att vi skulel skicka dom till honom när vi kom hem. Det gjorde oss väldigt glada för då kunde vi be honom skicka dom bilderna han tog också. Vi hade tänkt på hur vi skulle kunna be honom skicka dom. Och nu när han ville ha våra kändes det som perfekta anledningen att be honom också.

Juste Amanda gick på toa någongång också. Men jag vet inte när det var. Men det avr så sjukt kul-. För när hon gick upp för trappan till toaletten såg jag verkligen hur snurrig hon var. För hon var tvungen att hålla i sig och dra sig upp. HAHA det såg så sjukt kul ut. Men medans hon var på toaletten apssade jag på att flirta lite med fabis vänner. Jag komemr dock inte ihåg vem av dom. men det var någon.

Sen pratade vi med Astrid. Som då är Romeos Mamma. Hon berättade hur glad Romeo hade blivit när han fick armbandet. Han hade öppnat det och bah "ooh mamma kolla va jag fick". jag blev så glad när hon berättade det. Hon pratade även om alla tröjor som han fått av oss. och hon kom ihåg alla. Det var så sött! Sen komemr jag inte ihåg vad vi mer pratade om. Men jag tror det var efter det som marc kom fram och vi pratade lite mer med honom. Jag tror han tyckte vi var grymt trevliga. För efter första gången han gick fram till oss så lämnade han oss inte på hela kvällen. HAHA och han ahde ju faktiskt andra vänner där också. Men han var med oss hela kvällen typ. Han kom fram till oss och var lbeskymrad och bah "All öl och champagne är slut". Han var jätte besviken för det.

Ungefär här börjar mitt minne att sluddra. Min tidsuppfattning är helt åt helvete fel. HAHA Men jag skriver vad jag tror det var. Romeo kom fram till oss och sa att han var till och med för liten för att hämta energidryck i baren. Jag tyckte lite synd om honom. Sen frågade jag vad det var för dricka. Han sa något och sen frågade "vill du smaka?" och självklart svarade jag "Ja" *fangirl* Det var jätte gott och någon gång här gick marc och hämtade två stycken till oss. Jag tror det var han, för helt plötsligt hade jag och amanda varsin.

Fabi kom då fram och frågade vad det var vi drack. Amanda berättade och frågade om han ville smaka. Och det ville han. Han tyckte det var väldigt gott. Marc kom sedan till oss igen och berättade att ölen och champagnen avr tillbaka. Och då gick jag och hämtade ett glas champagne igen. Amanda ville inte ha mer. Och eftersom någon hade tagit mitt glas fick jag ett nytt. Även denna gång var det samma snubbe i baren. Han sa "bara för att du är så speciell så ska du få detta glaset". HAHA det var ett vodka glas. När jag kom tillbaka till Marc och Amanda kollade marc väldigt fundersamt på mitt glas. Så jag fick berätta att det var champagne och att de inte hade något annat glas. HAHA. Marc berättade då att det är väldigt gott att blanda energidrycken och champagne. Och han hade rätt det var asgott!

Sen direkt efter det kom jorgo (en skådespelare från filmen) fram till oss och sa: "you're so beautiful!", jag blev helt chockad och charmad. han frågade efter vår ålder och amanda sa att vi var 17. då såg han lite besviken ut, så jag frågade varför han undrade, han bah: "jag är bara 14, så det är för stor åldersskillnad.." också gick han därifrån, hahaha! men han kom tillbaka till oss och kramades hejdå innan han gick. haha.

Sen kom fabi fram till oss och skulel säga hejdå till Marc för Fabi och hans vänner skulle till en klubb. Marc undrar då om vi ska med. och menade på att det inte är så roligt för oss att sitta här med alla gamlingar. Jag sa då till fabi " yes, if it's okey with you?" Då svarade han "Of course! i invited you!" och skrattade och såg så sjukt söt ut.

Vi ställde då oss upp och skulle göra oss i ordning för vi trodde att vi då skulle gå. Men Fabi var väldigt seg så det tog ett tag. Vi stod upp och pratade med Marc ytterligare ett tag och sen kom robins mamma fram. (robin är en i filmen) Vi pratade lite med henne. och hon visste vilka vi var. Och sedan går reggisören förbi oss och marc ropar på honom. HAn komemr då fram och jag tror han tog i hand och hälsade på oss. Han berättade att han visste vilka vi var och det var väldigt trvligt att träffa oss. Det sa han typ tre gånger. Vi berätatde att vi hade sett hans andra filmer och att de var asbra. Han blev värsta glad då. Direkt när Han hade gått säger ja "han verkade jättetrevlig" och både amanda och Marc höll med mig.

Vad hände sen?  jo juste, marc säger att det verkade som om det tog lång tid för fabi att komma iväg, så vi satte oss igen. Och då kom Romeo fram och satte sig hos oss igen. Vi pratade ett tag med honom. Och mitt champagne glas stod precis bredvid honom så jag frågade honom om han kunde ge mig mitt glas. Och när han tog det så luktade han på innehållet och rynkade på näsan. HAHA söte romeo <3 HAn tyckte nog inte det luktadeså gott. Men han är ju bara 12. lillegubben.

Sen gick Romeo och någon gång kom fabis vänner fram till mig och Amanda. Beni och Fabian satte sig framför mig och Drösi (som vi sedan kallade för flörtisen) och Mario satte sig framför Amanda. Och när jag och amanda trodde att kvällen inte kunde blio bättre så hade den på ett sätt bara börjat...

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, det var faktiskt väldigt kul att gå på toa. jag minns hur mäktig man kände sig när man kom från efterfesten och korsade hela biografen. :D



och jag är fortfarande BOMBSÄKER på att astrid sa det där till oss i kön innan bion. men åh vad lycklig jag blev av att prata med marc. så jävla trevlig och jag minns vilket lyckorus jag fick när jag såg honom komma gåendes mot oss på efterfesten. <3

hahaha marcs blick när du fick vodkaglaset var skitrolig, hahahahaha. där blev han nog lite besviken på dig för några sekunder. btw så vare visste fabi som bjöd oss, bara att han sa det inte riktigt rakt ut, men det var han som tog upp att vi skulle följa med. 8D för jag minns att han gjorde det, men jag var inte säker på om han menade på det sättet.



btw, ska du skriva en till del om efterfesten? XD du minns väl inte så mycket efter detta? hahaha

2010-01-25 @ 18:52:58
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Jossegoss @ bdb

Var bara tvungen att läsa, fatta hur mycket ni har varit med om? så sjuuukt underbart det verkar :)

2010-01-25 @ 22:51:50
URL: http://imstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0