Köln 16/1 - 18/1 Del 5. Efterfesten part 3 Romeo

Jag kommer verkligen ihår när Jo och Fabi går därifrån och när Romeo sätter sig på bordet framför oss. Jag komemr ihåg när han går över amandas ben för att sätta sig mellan mig och henne på bordet. Men jag kommer inte ihåg vad det första han sa var. Jag komemr inte ihåg vad det första vi pratade om var. Men jag komemr ihåg att det var hur trevligt som helst. Och jag komemr ihåg att vi hade hur roligt som helst. JAg hatar att jag inte komemr ihåg så mycket av vårt samtal med romeo. Men vi satt rätt länge och pratade med romeo. När han började prata om våra videos höll vi på at skämmas ihjäl. JAG VISSTE ATT HAN SKULLE TA UPP DET!  men det var rätt gulligt ändå. Han berättade att en kompis i skolan hade frågat honom "Finns det videor på dig på yt?" Romeo hade så svarat "yeah of course?!" Och då hade hans kompis hittat en video och frågat Romeo vilka detta var. Han hade då blivit glad och sagt "Det är mina favorit fans från sverige!" Jag komemr så väl ihåg hur glad jag blev när han sa "favorit-fans" och jag kommer ihåg hans ansiktsuttryck. så sött. Han berättade sedan vidare att han hade visat sin mamma och pappa v ideon också. och alla hade skrattat. HAHA

Sedan berättade han också att han ahde tänkt att han skulle ha på sig armbandet idag. (det armbandet som vi gav honom) Men att han hade glömt det. Han berättade att han hade haft på sig det i skolan en dag och hans kompisar hade så sagt till honom att han såg ut som en "bling-bling hiphoper". Jag komemr ihåg hur gulligt han skratatde när han sa så. Jag frågade då om det var för stort. Han berätatde då att det var lite stort och att de skulle lämna in det så att de skulel göra det mindre. Jag sa då att jag testade det och det var lite för stort för mig också. Han sträckte då fram sin hand och skulle jämföra med min. "Ja jag har lite större handled än dig" sa han sedan och log mot mig. Åååh *fangirl*

Vi kom sedan in på att jag och amanda skulle till müncheni höst, men att Marc hade berättat att det var så sjukt dyrt att bo där. Då kommer Romeo med den underbara ideén om att vi kunde sova hos honom. Både jag och amanda ler och säger att det skule vara jätteroligt. Medans vi innerinne skriker av glädje "JAAA HAN BJÖD HEM OSS! HELVETE VA COOLT!!!" Först säger Marc att viu kan komma och hälsa på familjen Reimann om vi kommer till München någon gång. Sen säger Romeo att vi kan sova hos honom. Så sjukt jävla coolt.

Jag måste verkligen berätta att Romeo är så sjukt grym på engelska. Han var helt klart uppe i vår nivå. Och han är bara 12.  Jag och amanda var rädda att vi inte skulle förså hans engelska. Men vi hade så sjukt fel. För han var jätteduktig. Amanda sa det till honom. Han sa då att han ofta får prata engelska eftersom han träffar många internationella personer. ååh han är så fiin. Han frågade dessutom någon gång hur gamla vi var. Amanda svarade snabbt att hon var 17. Romeo blev så förvånad och sa "det trodde jag inte" Jag frågade då honom hur gammal han trodde jag var "15 kanske?" så skrattade jag och sa "nej, jag är också 17" Amanda säger då "Men hon ser ut som 15 och beter sig som 12"

Sedan komemr robin fram. Robin är en av skådespelarna i filmen. Och sociala och trevliga romeo ska ju självklart presentera oss. Han berättar då för Robin att vi är hans två fans från sverige. Så pekar han på amanda och säger hennes namn och efternamn. Dock uttalade han hennes efternamn tyskt. Så amanda fick rätta honom. Sen pekar han på mig och säger evelina Feiff. Och eftersom jag har tyskt uttal på mitt efternamn sa han det perfekt. Men ofta han kan våra efternamn? det är ju helt sjukt. Zachrisson och Feiff är inte riktigt några namn man komemr ihåg bara sådär.

romeo frågde oss vart vårt hotel låg och vi berättade att det låg ungefär 2 kilometer härifrån så vi gick hit. Han berättat då att hans hotel låg 100 meter ifrån. "mitt hotell ligger 100m härifrån, men trots det så var vi tvungna att åka bil hit, för det skulle se coolare ut. alla bah: 'åååh, you're the star!'" så sjukt charmigt. åh va jag önskar att jag kom ihåg allt vi pratade om. Vi pratade med honom som om vi avr vänner. Det var aldrig någon tystnad utan vi pratade och pratade och pratade. Och Romeo var så sjukt underbart trevlig. En grej som var så sjukt gulligt var att han hela tiden försökte se cool ut. Eller så var han bara allmänt cool. För jag har aldrig träffat en så cool unge (: JAg tror det var denna gången Marc kom fram och sa att vi måste ta en bild med romeo. Och efter vi hade tagit en enskild bild på honom. Säger Marc till romeo att sätta sig mellan Mig och amanda på fotöljernas armstöd. HAHA jag och amanda kände verkligen hur pinsam den bilden skulle bli. Det var precis som om Romeo var värsta pimp och sitter där och hålle rom tvpå tjejer. Jaa ni ser ju bilden nedan. Sen var han tvungen att gå men jag vet inte varför? jag vet att Marc och astrid kom fram och han gick till dom. Jag behövde då gå på toaletten. Gick upp och frågade Romeo vart den låg. HAn pekade då vart och jag la min hand på hans axel och sa "tack så mycket" HAHA.

I nästa inlägg komemr det att bli När vi sitter och pratar med Astrid och Marc igen. Och lite mer om Romeo. Kanske också när vi pratar med Fabis vänner också. beroende på hur långt inlägget om Astrid och Marc blir (:




TO BE CONTINUED

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHA, VARFÖR FAN SA JAG ATT DU BETEDDE DIG SOM 12?! jag ångrade mig direkt efter jag hade sagt det, hahaha. och när romeo bjöd oss hem så ville jag verkligen skrika rakt ut och det var så sjukt jobbigt att vara tvungen att hålla det inne.



åh, jag saknar romeo's skratt så sjuuuukt mycket. jag längtar tills vi kan vara med honom i flera timmar och skratta massor.

2010-01-24 @ 17:15:24
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0