Köln 16/1 - 18/1 Del 4. Röda mattan.

När vi var färdiga och hade sminkat oss och tagit på oss kläder och allt var färdigt. satt vi för att vänta på marcs samtal. Men vi blev lite ledsna för han ringde aldrig. Men vi skickade ett sms om vart vi skulle träffas. När vi satt där på sängen för att vänta in tiden, så sa vi "åh va jag längtar tills vi är hemma ikväll igen då allt är över" "ja, lyllos dom som sitter hemma och inte behöver göra ett skit" HAHAHHA det är rätt roligt med tanke på att när allt var slut ville vi absolut inte hem. Sen var vi tvungna att gå för klockan var kvart i 4.

När vi var ungefär vid REWE så sms:ade Marc tillbaka. Han skrev att vi skulle mötas vid början av röda mattan klockan halv fem. Vi fick lite små panik eftersom klockan nu var nästan fyra. Och vi visste inte hur lång tid det tog att komma dit. Jag var lite rädd att vi skulle komma försent. Och det hade ju inte varit så roligt. Men när vi var nästan framme så hade det bara gått tio minuter. Så det var lungt. HAHA Och eftersom vi är så duktiga på att hitta så gick vi aldrig fel och vi behövde ju inte stanna för att ta upp kartan eller något sånt. När vi gick mot biografen kom det fem killar i kostym förbi oss. Och det var samma killar som vi hade sett på cafét några timmar innan. Så det var då fabis kompisar. Vi blev väldigt besvikna att han tog med sig dom. Vi som ville umgås med Fabi. Och nu kunde vi ju inte det, eftersom han hade alla sina kompisar. usch. (HAHA)

När vi var framme vid biografen var det massa folk där. Sen fick jag syn på Apollo 3. (ett band ifrån tyskland. tre killar på 11-12 år. de är ascoola) Jag trodde inte att dom skulle vara där så jag blev jätte förvånad. Sen såg vi hur små dom var. Herregud. Vi ställde oss i kön där det stod "gästlista" för att få ut våra biljetter och de. När vi stod i kön fick jag dessutom syn på Thilo. DET var förvånande. Jag viskade till amanda "Thilo står bakom oss." ååh så snygg han var. När jag och amanda upptäkte honom i februari förra året, då det bara fanns en video med honom på youtube, hade jag aldrig någonsin tänk att jag någonsin skulle få träffa honom. haha fett roligt.

Sen såg vi Jo och Mäx gå förbi oss. De skulel väl hämta ut sida biljetter också. När Jo gick förbi mig kunde jag knapps sluta titta. Han var så sjukt snygg. Han var kändis-snygg. Sådär overkligt snygg i verkligheten. Annars var det bara han som var det av alla kändisar vi såg den kvällen.

När vi fått biljetterna ställde vi oss för att vänta på marc. När vi fick syn på honom lite längre bort vände vi oss om och låtsades som om vi inte såg honom. HAHA. det kändes så sjukt kul. Vi såg att han letade efter oss men gick sedan för att hämta hans biljetter. Jag stod med ryggen mot honom när han såg oss. Men amanda sa att han gjorde värsta roliga minen. Han kom fram till oss och så började vi prata lite och nervositeten var väck. Jag bkev inte ens nervös när han sa "nu kommer skådespelarna".

Första fick jag syn på Romeo. och helvete va snygg han är i verkligheten. och ja, jag skiter i att han är 12. Han är snygg ändå! HAHA Marc sa till oss att gå efter dom. Och när vi stått på röda mattan ett tag och pratat med både marc och astrid, så hämtar marc Romeo och säger till honom att han ska hälsa på oss. Det kändes som om han tog fram handen, men jag gjorde en Year one, och kramade honom istället. Sen frågade han hur det avr och kramade sedan amanda. Sen sa han att han inte hann prata så mycket mer eftersom han avr tvungen att skriva autografer.

Sen gick vi på röda mattan och pratade mest med Marc. Och jag tog några bilden. Sen sa jag till Amanda att ta npgra men hon sa "Nej ta du, jag vill inte verka fan-ig" HAHAH neheee, okej. då är det bättre om jag gör det då ;)? Marc tog dessutom också bilder hela tiden. Han tog även när vi stod och pratade med Romeo. Dom vill jag nog inte ens se. För jag tror jag har rätt så mycket pedofil-leende. Dessutom så var det ju första gången vi träffade honom. Så vi såg nog lite för glada ut.

De flesta fick inte gå på röda mattan. Utan de skulle gå runt plakaten och fick inte gå på röda mattan. Men eftersom jag och amanda var med romeo fick vi göra det. Så det var Skådespelarna, skådespelarnas föräldrar och jag och amanda som gick på röda mattan. Och när fotograferna skulle fotta romeo så satte sig Marc Astrid, Jag och amanda under alla fotografer för att vi inte skulle vara i vägen. Helt underbar känsla det var. Dessutom ropade ALLA fotografer på Romeo. alla vilel att han skulel titta in i just deras kamera. Då var han så smart att han började att posa i den första kameran och gick sedan nästa, nästa och nästa. ovs. Så ropade fötografen längst bort att han skulel titta dit. då förklarade han vad han gjorde. HAHA fettgrym. Sen kollade han på mig och bah "ansträngande..."

Fattar ni hur otroligt underbart roligt det var att se alla fans på andra sidan stängslet och där gå vi på röda mattan. Medans dom står där och trängs och kanske varit där flera timamr för att få en pra plats. Bara för att få se skådepslerna i några sekunder. Jag kände mig så sjukt glad då. HAHA skadeglädje är den sanna glädjen.

Efter det var klart med rödamattan som tog ungefär 1 timme. Frågade Astrid om vi ville ha något att dricka och äta. Och att det var gratis eftersom vi hade vip-band. Marc gick in till biografemn för att hitta fem lediga platser. Vi berättade då för Astrid att vi inte hade samma biograf. Hon sa sen att hon tyckte det var jätte roligt att vi kom hit bara för detta. Men det är inte så bara för oss. haha. sen pratade vi massa mer som jag inte kommer ihåg. Marc kom sedan tillbaka och då hade han tagit av sig jackan tjocktröjja och hansduk och allt. Då såg vi att han hade en lila tröja. Jag tror både jag och amanda tänkte direkt på det. haha. Vi berättade då att vi inte hade samma biosal. han blev lite besviken då men sa att vi skulle träffas här utanför efter filmen så att vi skulle gå till efterfesten tillsammans...

.

TO BE CONTINUED

Kommentarer
Postat av: amanda

overkligt snygg i verkligheten, hahahah. och man måste fan ha sett på oss att vi ignorerade marc, haha. alltså, varför egentligen? ahhahaha.



"ska vi ta popcorn? nej, det är för romantiskt" hahaha, fan vad jag älskar oss. :D

2010-01-23 @ 19:20:34
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0