Sammanfattning av 2010

ÅRET

Hur har året tio varit för dig?
- Året har varit väldigt upp och ner.
Bättre än förra året? - Både och faktiskt. Slutet på 2009 var väldigt fint.
Någonting du aldrig kommer glömma tio? - Att jag gick på röda mattan då jag blev bjuden på en filmpremiär.
Har du flyttat under år tio? - nej!
Har du hittat en ny låt som du älskar? - JA!!!! oerhört mycket bra låtar. framför allt Från och med du.
Har du druckit alkohol? - 2010 var året då jag började dricka alkohol.
Har du kysst en främling? - Ja.


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit tio?
- bajs
Har du varit kär? - Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? -
Har någon sagt jag älskar dig till dig? -
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej.


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?
- Jag vill gärna inte ångra något jag gör, men visst ahr det hänt.
Har du skämt ut dig? - nej.
Har du ljugit för en vän? - Nej.
Har du varit ute en hel natt? hmm.. nja
Har du blivit tagen av polisen?Nej
Har du sovit i samma säng med någon av motsatt kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.


SKOLAN&FRITIDEN

Har någon varit elak mot dig i skolan? - tror inte det?
Hatar du någon på din skola? - hatar o hatar, ogillar gör jag.
Har du gjort några framsteg? - Jag vet inte.
Haft alla rätt på ett prov? - Jadå!


VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat en vän? - Nej, eller?
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Man kan nästan säga det.
Har du ljugit för en bästa vän?Nej!
Har du många killkompisar? - Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0