En kall dag.

HAr varit ute och huggit gran och åkt fyrhjuling med la familia plus två extra. Fy helvetes satan va kallt det var. Trodde jag skulle dö och att mina fötter skulle frysas till is som skulle gå sönder i tusenbitar om man rörde dom. Fyfan va jag hatar kylan, hatar vinter, hatar snö. JAg ser absolut ingenting positivt i att det snöar, att det är vinter och kan verkligen inte flrstå mig på folk som faktiskt tycker om vintern. De måste vara både blinda och inte ha någon känsel över huvud taget. Elelr så kanske de tycker om att frysa? Tänk va underbart livet hade varit ifall det var varmt året runt. Och istället för att åka på solsemester, kanske man åkte till ett kallt land bara för att få uppleva snö i några dagar. DEt hade räckt. Nu är det fan snö 6 månader om året. Blir ledsen i ögat.

Här komemr några bilder från dagen:


Här är en bild på Felix och mig när vi sitter på släpet och ska iväg och leta upp en fin gran som vi kan ha i vardagsrummet. Felix har även fått munsår/svinkoppa så det blir inga pussar för honom på ett bra tag, haha.



Jag och Angelica på fyrhjulingen. Det var faktiskt askul.


Det var så oerhört mycket snö så vi fastnade flera gånger med både fyrhjulingen och bilen. usch va jag avskyr snö. Det är faktiskt så otroligt jobbigt, jag ser inget roligt i det alls. Den enda dagen det kan vara snö det är på julafton. okej, på nyår också kanske. Men inte mer än så. Två dagar om året räcker gott och väl!


HAHAHHAHHAHA! Fryser? ohja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0