2010-12-19

Jag sppenderar alltför mycket tid framför datorn. Ibland blir jag själv rädd för hur många timmar om dygnet det egentligen är. Jag sätter mig när jag kommer hem från skolan, stänger in mig på rummet och kommer ut när jag ska gå på toa eller när jag ska äta. Sen sitter jag långt in på natten. När jag inte har skola sätter jag på datorn direkt när jag vaknar, sitter här tills jag har något jag tycker är viktigare att göra - dvs aldrig.

Det är egentligen otroligt hur mycket vi ungdomar sitter vid datorn, jag klagar dock inte för jag skulle aldrig klara mig utan min dator. Men det sociala domnar bort en hel del pågrund av datorn. Men jag är samtdigt väldigt glad över att datorer finns. Vad skulle man annars göra liksom?

Idag ska vi ut i skogen och högga en gran till julafton. Angelica och hennes kille Johan ska också hänga med, det ska bli jättekul! Nu måste jag verkligen skynda mig. För jag har 40 minuter på mig att göra iordning mig. vaknade dock för två timamr sedan, men som vanligt fastnade jag vid datorn så fort jag vaknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0