"See you next wednesday"

nu har jag då inte bloggat på jätte länge. men det är bara för att Annie har varit hos mig sen i onsdags. Det var jätte roligt att träffa henne igen. sist var för 2 månader sedan. Det är jobbigt att hon bor så långt ifrån. Vi har gjort så otroligt mycket, först när hon kom i onsdags så skulle jag på utvecklingsamtal på kvällen, så hon fick hänga med dit. Förstessten gick det jätte bra på utvecklingsamtalet, lärarna älskar mig. Sen på torsdag hänge Annie med mig till skolan och hon fullkomligt älskar min skola och min klass och allt. Dessutom fick hon se, alla, vilket var väldigt bra. En av dom fick hon se jätte mycket. och den personen var viktigast. Annie tyckte det var så kul så hon ville hänga med på fredagen oxå, egentligen fick hon inte det, men klassen sa till eva att de ville att annie skulle komma på fredag oxå. så annie var med i skolan på fredagen oxå. Det var jätte kul när hon vad i skolan för det var precis som om vi fick i samma klass. ååh va kul det hade varit. Vi hade lätt ägt sönder allihopa.

På fredagen åkte vi till järnvägsstationen i båstad efter skolan för att sedan ta tåg till helsingborg. Först skulle vi då köpa biljett, och vi fattade ingenting, vi gjorde nog om det minst 4 gånger, tillslut blev allt rätt. (guldstjärna till oss!!!) När vi var i helsingborg gick det tyvärr inte lika bra. Först så hade jag verkligen ingen röst på den dagen. Jag hade nästan helt tappat rösten. Jag var så sjukt hes så man hörde knappt vad jag sa. HAHAHA. Men när vi var i helsingborg så skulle vi hitta till busshållplats O. Vi gick runt överallt, men vi hittade inte den någonstans. Det var i alla fall tur att det gick en buss var 10 minut. Men tillslut fick vi fråga någon om var hållplatsen var. Och annie vågade inte och jag var så sjuklt hes. Men tillslut fick jag fråga och det var så sjukt pinsamt, för man hörde ju knappt vad jag sa xD HAHAHa. Men vi hittade i alla fall hållplatsen. När vi satt på bussen som då var mot väla var vi väldogt roliga. HAHAHA. så sjukt kul, vi var riktigt hyper. HAHA. så kul.

Men sen var vi framme vid väla. Och det första vid gjorde var att äta. sjukt hungriga var vi. Sen var det shoppa shoppa shoppa. Jag älskar shoppa, och det var blivit som en tradition att jag och annie gör det. Jag köpte i alla fall ett par byxor (<3) två örhängen och en tröja. Jag behövde verkligen inte ett par byxor. Men jag hade inte den färgen. Jag har nu 10 stycken par byxor. me like. När klockan var ungefär 19.30 gick vi till mc donalds igen och skulle köpa något att dricka, och det var samma kille i kassan. Det var lite kul, för sen när vi skulle ta bussen till helsingborg igen så skulle han på samma buss. HAHAHAHA. han kollade på oss skit mycket. Vi kallade honom Mc donalds killen. Och funderade på om vi skulle fråga honom om vi skulle kunna få en big mac. HGAHHAHA. Det hade varit roligt.

När vi var i helsingborg skulle vi kolla på bio. (vi hade ett jätte bra schema som passade perfekt efter tider, så vi var i helsingborg klockan 20.55 och filmen började 21.15, perfaaa) Och ännu en gång fick jag fråga efter vägen. Även fast jag var så sjukligt hes. HAHAHA. pinsamt. Vi sittade bion och gick in och beställde biljett till friday the 13th. Och såklart så skulle vi ha popcorn. HAHAHA. popcorn är det romantiska som finns, just därför var det så roligt.  Vi beställde klassiska menyn, popkorn och dricka. Och såklart fick jag beställa även fast jag var så jätte hes. Sen blev jag och annie pedofiler. Det var en liten kille som hade hand om biljetterna. åååh <3. han var jätte söt och log mot oss när jag tog våra biljetter. gulli gull. i biosalen jhade några tagit våra plattser. och när de upptäckte det alla bah: ååååh busteed!!! HAHAHA. Vi fick jätte bra plattser, faktiskt, de var jätte bra. Sen började filmen, annie tyckte den var skit läskig, men det tyckte inte jag. Jag ville att den skulle vara läskigare, för det var den första skräck filmen jag såg på bio. Men den var bra i alla fall. :)

Efteråt var vi helt hyper, vi såg nog ut som två horor på crack när vi gick där på gatan. HAHAH så hyper var vi. sjukt kul. Sen tog vi tåget till ängelholm. Vi var så sjukt duktiga och hittade alla tåg och bussar och höll tiderna och allt. När vi stog och väntade på tåget kom det två fulla killar fram, till oss och bah "Jag kommer från västerås, där spelar man bingo" HAHAH. vi bah, okej..*? HAHA. På tåget tog vi massa bilder. De kommer upp på bilddagboken när jag har lagt in dom på datan.

Nästa dag skulle jag jobba mellan 8 och 11, men när jag kom hem sov annie fortfarande. Idag skulle vi till amanda och kolla på die wilden kerle. Och jag trodde det var vid 12 vi skulle dit. men tydligen var det 11, men jag hade missuppfattat det. Sen trodde jag att pappa skulle vara hemma så att han kunde köra up pmig och annie till rasta så att vi kunde köpa godis. Men han var inte hemma och jag hade ingen aning om hur jag skulle kunna komma upp tilll rasta.  Jag hade inte heller min moppe, den var hos mamma. Men så frågade jag sofie om hon kunde köra mig till mamma så att jag kunde ta moppen hem till pappa, så att jag och annie kunde köra upp till rasta och köpa godis. Så så fick det bli. Nrä jag kom hem så var klockan 12, och jag och annie skulle inte hinna upp till rasta och sen till amanda till klockan var 12, så jag var tvungen att ringa och säga att vi kommer klockan 13. det var jätte dramatiskt, men till slut klarade vi det.

Sen tillslut kom vi hem till amanda, så kunde vi börja kolla på die wilden kerle. Det var jätte kul att äntligenfå visa annie dom, med tanke på hur mycket jag har pratat om de filmerna. Annie tyckte jätte mycket om filmerna, men mest femman för där har de vuxit upp och är i vår ålder. Men jag oich amanda tycker annorlunda, vi tycker om när de är små och söta och nakna. <3 Annie blev, precis som jag och amanda visste, helt kär i gonzo gonzales^^ hon tycktre han var jätte snygg. Sen skulle vi egentligen äta hos amanda, men jag var så otroligt dum och hade glömt att jag skulle vara hemma vid 19.30, jag kände mig jätte elak och oförskämd, för de hade dukat och allt. gud va dåligt samvete jag fick. men jag hade helt glömt bort att pappa hade sagt det. FÖRLÅT AMANDA<3

på kvällen sen så blev både och jag annie sjuka, kasnke mer hon, men vi båda fick huvudvärk och allt. Och annie hade nog feber. HAHA. men det var jätte skönt för vi bara chillade totalt och gjorde ingenting. Vi hade gjort något varenda dag sen hon kom och aldrig riktigt suttit oss ner och bara haft en chill i soffan dag. Så på söndagen, sista dagen, gjorde vi ingenting, och det var jätte skönt, fast vi dampade loss lite vid datorn när vi spelade in filmer och tog roliga kort. Och sen åkte vi ner till ullfåsa och köpte godis. mums <3

Sen vid halv fyra åkte vi till tågstationen, och så skulle hon hem. snyyyyft, det är alltid jobbigt att säga hejdå, men denna gången var jätte hemsk. På vägen hem satt jag helt tyst i bilen och pappa bah "men är det inte lite skönt att hon åkte hem nu? det är väl jobbigt att umgås hela tiden" jag bah "nej! det är alltid hemskt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0