..........

Jag vet inte vad jag ska göra längre. jag orkar inte med detta längre. Jag orkar inte´med allt tjat. jag orkar inte att ni hela tiden klagar på allt. Det finns ingenstans jag kan ta vagen längre. Ingen av er vill se mig. Ingen av er orkar med mig, och ingen av er vill ha mig. Om jag är så oönskad, varför kan ni då inte skicka iväg mig till att bo hos någonannan. Då gör ni både er själva och mig en stor tjänst. Jag vill inte längre se er heller. Jag orkar inte med er heller. Det konstiga i allt, är att jag mår dåligt av allt detta, men ni bryr er inte ens. "jag vill aldrig mer se dig" "du är inte välkommen här mer" "bortskämda ungjävel" det är inte så att jag skuttar upp och ner av glädje.  Jag trodde faktiskt det skulle bli bättre när ni såg hur det påverkade mig. Men ni brydde er inte ens. Och när jag säger att ni inte ens förstår så menar jag det. Ni känner inte ens mig. Ni känner inte ens er egen dotter. Ni tror och tycker ni vet allt. Men ni har ingen aning. Jag håller verkligen inte med. Jag är inte den ni tror jag är.

Jag har ingenstans att ta vägen längre. jag orkar inte med er, lika mycket som ni inte orkar med mig. Och nu tar ni till och med bort det enda har till att komma hemifrån. Nu får jag inte ens träffa några kompisar alls. Det är just det jag inte fattar. Ni vill inte ha mig, men ändå måste jag vara hemma? Ni fattar ju inte att jag är som vilken 16 åring som helst. Ni beter er precis som om att jag bara är ett stort problem.  Dessutom är ni inte rädda för att berätta det för mig heller.

Ni tar bort min dator, ni tar bort mina kompisar, ni tar bort allt det roliga, och ersätter det med bråk. tjat. gap och skrik. Vad ska ni göra här näst?! Vet ni vad? jag bryr mig inte längre. ni kan göra vad som helst. För jag har redan börjat räkna ner tiden tills den dagen då jag slipper er. Och ni kommer aldrig få tillbaka den dotter ni vill. För det är redan försent. Ni har redan förstört allt.

Kommentarer
Postat av: amanda

förstår att det har blivit ganska mycket värre.. förstod det när du knappt har suttit vid datorn eller något. vill bara att du ska veta att jag ALLTID finns här. om du någon gång bara behöver försvinna ifrån dem i några timmar, så VET du att jag alltid har plats för dig. okej? <3 jag finns här. du kan ringa mig och bara skrika, vara tyst eller prata ut. jag kommer alltid finnas vid din sida. och som sagt, glöm inte att du alltid är välkommen hit! <3

2009-03-18 @ 19:26:57
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: syster :)

evelina :(

fan så ledsen jag blir när jag läser det. jag finns också här för dig, som en äkta vän. du kan ringa mig vilken tid på dygnet som helst, jag lovar att jag kan sitta i telefonen och bara lyssna i flera timmar om det behövs. <3

jag förstår dig. du är som en vanlig 16-åring, ingen förälder har rätt att säga att man inte är välkommen mer . de har gjort dig, då får de ta hand om dig <3

2009-03-18 @ 21:21:15
Postat av: emssiii

jag råkade kommentera meed: syster. jag är emssi, hahahaha :D<3 flåt. <3

2009-03-18 @ 21:21:51
Postat av: Annie

fyfan, du vet att jag alltid finns här, ring mig om det är något! För de känns ända hit att du mår skit, och det ska du inte göra <3

2009-03-19 @ 16:00:21
URL: http://anniecederback.blogspot.com
Postat av: Arnela

meeh Evelina:(

blir ledsen av att läsa de här:(.



Jag finns i allafall här för dig om du behöver prata<3

2009-03-23 @ 13:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0