Michael Jackson

Jag kommer inte få se Michael Jackson live.

Detta är sista chansen jag någonsin kommer att få. Jag kommer sen aldrig mer få en chans att se honom. och jag kommer inte få se honom. Jag kommer inte ha pengar. den 13 mars släpps biljetterna, och jag kan inte köpa några, för jag har inga pengar. hur otroligt retande är inte det? mina föräldrar vill heller inte låna ut några pengar till mig. De vill inte låna ut till mig för att de inte tycker jag ska åka. Pappa säger att jag borde växa upp. Mamma säger att jag inte får åka själv. och jag har ingen att åka med. Jag kommer inte få se michael. Jag älskar Michael jackson på ett sätt ingen kan förstå, han betyder så mycket för mig och jag kan knappt själv förklara varför. Och att då få se honom i verkligheten, och inte på bild eller video skulle göra mitt liv fullbordat. Jag föddes för att vara michael jackson fan, och nu när det finns en chans att få se honom, då har jag inga pengar och ingen vill låna ut. Kanske var det meningen att jag aldrig skulle få se honom. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få se honom. Men jag vet, och det visste jag egentligen redan när jag fick reda på att han skulle ha konserter, att jag inte kommer att få se honom, och det kommer jag sälert aldrig göra.

Det var längesen jag kände såhär för michael. Det var längesen jag hade såhär mycket michael jackson ryck. Jag har saknat att vara såhär beroende av honom. Jag har saknat att säga "jag älskar dig, Michael Jackson" utan att tveka. Jag har saknat att känna den tryggheten jag känner när jag ser honom. Att känna den lyckan när jag hör honom. Jag är glad att det är tillbaka. Så något bra har i alla fall hänt. Jag kommer inte få se honom live. Men jag fick tillbaka beroendet honom. Många beroenden är jobbiga. När det gäller Johan är det jobbigt, när det gäller michael jackson är det trygghet. Jag är ett michael jackson fan, och det kommer jag alltid att vara, det är den jag är, och det är det som känns så bra. Han ger mig livsglädje. Han är min livsglädje.

Idag skulle jag egentligen varit med Emma, Arnela och Karolin, men både mamma och pappa vägrade köra mig. Och ingen ville ville köra så att jag kunde hämta moppen. Sen så sa emma att hennes mamma kunde köra hem mig, för till skillnad från mig så har vissa snälla föräldrar som bryr sig. Det var jätte snällt tyckte jaglö. Så då sa jag till mamma att hon inte behövde bry sig, för emmas mamma kör hem mig. Då blev mamma galen. Fy hellskotta va sur hon blev. Och då la per i sig det hela och började gapa och skrika på mig som om jag vorde helt jävla dum i huvudet. Tydligen så tyckte mamma att emmas mamma inte behövde köra. Mamma tyckte det var pinsamt. Men om hon nu inte ville att hon skulle köra hem mig, varför kör hon inte själv?! Visst jag kan förstå att mamma inte alltid kan köra, pågrund av felix och isaak och allt. Men hon kan väl i alla fall bry sig lite? men när det gäller mig bryr hon sig inte ett dugg. Hon sa till och med själv att jag inte är viktig. nehe, tack så jävla mycket. Jag orkar verkligen inte med henne längre, och inte pappa heller för den delen. Mamma gapar och skriker och vill inte ha mig, pappa går bakom ryggen på mig och säger till mamma att han inte orkar med mig. Jag vet inte vad jag ska göra längre.


Michael - Joseph - Jackson <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Evelina... Jag vet inte vad jag ska göra. Jag hatar när du mår dåligt. Jag vill kunna ge dig pengar och köpa flygbiljett och allt åt dig. men jag har inte mycket mer pengar än vad du har. Jag vill inte att du ska missa Michael. Det gör ju säkert jag också. JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA. Jag vill hjälpa dig. Jag är allvarlig nu, vi måste komma på något sätt jag kan hjälpa till på. Jag gör allt jag kan. Kontakta mig snart, jag vill att det ska funka. Jag vill att Michael ska få se sitt största fan.

2009-03-07 @ 10:16:50
Postat av: Anonym

*Från Ferocia<3

2009-03-07 @ 10:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0