Michael Jackson ska ha konsert i london i sommar.

Igår var det Johan Palms födelsedag, han fyllde 17. så nu kan man inte säga johan palm 16 år längre. Det kommer ta tid att vänja sig vid 17.  nu är det inte johan palm 16 år från mjölby. nu är det i stället Johan palm 17 år från stockholm. HAHA. det låter helt sjukt.

Jag firade i alla fall hans födelsedag med Arnela. Vi hade så sjukt roligt så det går inte ens att beskriva. Vi båda fick så sjukt ont i magen av allt skratt. Dessutom var vi helt och hållet galna. vi var höga på johan ryck och drack tre redbull. Så det kanske inte var så konstigt. men sjukt kul var det i alla fall. Vi bakade tårta och gjorde pizza. Och hela tiden var det snack om johan. fast sen, eller hela tiden, spårade det ut. Men det var så sjukt kul så det är inte klokt. hade i alla fall skit kul, sen när vi skulle sova gick det inte så bra xD vi skrattade åt allt och alla. minsta lilla ljud. det slutade med att jag somnade vid ett. och fatta trött jag var på morgonen.

Nu precis fick jag reda på en helt underbar sak. Michael Jackson ska ha konserter i London i sommar. Detta har jagf väntat på i tre år. tre fucking år. Det är helt otroligt. han ska verkligen ha konserter. Och jag ska dit om det så är det sista jag gör. Jag ska dit oavsätt vad mina föräldrar säger. jag SKA dit. de fattar inte hur mycket detta betyder för mig. det kan vara sista chansen jag har, sista chansen jag får. Detta kanske är sista gången han har konserter. Jag önskade jag bodde i London. Just nu vill jag inte varea svensk. Jag vill bo i london. Jag vill se Michael JAckson live. Jag kan inte riktigt fatta detta. Chansen kanske är liten att jag kommer att gå på en av hans konserter även om jag kommer göra allt jag kan. Men, det faktum att han komemr ha konserter är en helt underbar tanke. jag kan inet riktigt fatta att han ska ha det. Men när Lat berättade det var jagf tvungen att kolla upp det och det var sant. Mjfanclub skriver inte saker sdom inte är sanna. ååååååh va jag är glad. jag var tvungen att berätta för varenda en jag hade på msn, alla tyckte jag var jätte jobbig, men det sket jag i. För Michael jackson ska ha konserter i london och jag är så otroligt lycklig för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0