Emma-Lee

Idag är det första gången jag är hos mamma på 3 veckor. Nu känner jag att jag är hemma. Jag har inte gjoprt det på 3 veckor. Jag känner mig inte hemma hos pappa. Jag vet inte varför, men jag känner mig inte som om jag ska vara där. Jag känner mig inte välkommen. Detr känns väldigt konstigt eftersom jag bott i det huset sen jag var 6 år. Men Efter att Christina och dom flyttart in känns det inte som mitt hem läbngre. Det är tråkigt att säga så, men jag kan ju inte hjälpa vad jag känner. Men jag berättar inte det för pappa. Jag tror inte han hade blivit så glad då. Det känns skönt att vara tillbaka här igen. jag har faktiskt saknat isaak och felix. Det där med mamma, pappa och mig är över. Inte helt och hållet. Men det mesta är över och det känns jätte bra. Jag får fortfarande inte sova över hos kompisar. Men jag får i alla fall träffa dom. Jag får i alla fall träffa Amanda. Ska till henne imon, har inte varit med henne på två veckor. Om man inte räknar en timme förra veckan när jag stack hemifrån. HAHA. Jag hoppas vi ska se dwk imon. För omg va jag behöver det.

Ni anar inte hur galna emma, jag, karolin och arnela blivit i skolan nu på sistone. Vi har döpt väldigt många i skolan, som så är våra speciella personer, så nu är vi uppe i ungefär 20 stycken, och det betyder att vi ser någon vart vi en går. Visst är inte alla jätte speciella. Några är väldiogt speciella så att vi blir nästan huysteriska när vi ser dom. Speciellt Emma och Arnela, det finns en i skolan vi kalar korvetten. (andelningen till varför orkar jag inte förklara) och varenda gång vi ser demnnma personen får emma och arnela damp. Dom kan inte behärska sig. Det kan i alla fall jag och Karolin. Men emma och Arnela hyperventilerar nästan. Och det hemska med allt är att han har fattat, och han tycker det är skit kul.- Han och hans kompisar skrattar typ hela tiden och kolalr på oss. Korvetten själv ser jätte njd ut när han ser oss. Det är jätte pinsamt. HAHA.

Dessutom har vi två vi kallar Båten och färjan (anledning till varför har jag själv ingen aning om) men dom ser vi jätte ofta och de är väldigt nya, vi upptäckte dom för inte alls så längesen, bara några veckor, och de har redan fattat. Jag förstår inte hur alla kan fatta? är vi verkligen så dåliga på att dölja? look like Johan har oxå fattat och det är lädkigt. Men det absoluta konstigaste är Tönten. Han kollar as mycket oxå. Och look like johans bror. Och nu har till och med Laudenbonk börjat att kolla. mjaa, jag kan hålla på i evigheter. HAHA.

idag efter skolan stannade jag och arnela kvar för att vi skulle plugga på svenskan. Där vi ska komma på en uppfinning och sedfan prata om den inför klassen. Jag och hon har en bärbar kaffemaskin. Men ialla fall, vi kom på att vi var hungriga så vi gick till Konsum och köpte nudlar och multivitamin juice och gick sedan tillbaka till skolan. Och jag måste berätta att jag och arnela är sjuka. Men ännu mer sjuka när vi är ensamma xD. Jag ska inte ens gå in på hur sjuka vi är. Men det är i alla fall skiit roligt. har alltis skit kul med henne!  vi drack aldrig upp juicen så den står nu i dennis skåp. HAHAHAHA.

Johans singel kommer ut den 8 april och den ska heta Emma-Lee. Jag längtar så sjukt mycket efter den. Jagh vill höra hur den låter. jag har längtat efterr detta skit länge nu. Idag fick jag reda på hur den komemr att se ut, och jag har bara en sak att säga: fyfan va Johan är snygg <3


Såå sjuukt snygg, men jag fick verkligen en känsla av David Bowie.
Man märker att den är inspererad av honom iallafall ^^

Kommentarer
Postat av: Karolin

hihi, vi kan alltid behärska oss evve!!! men när de gäller för johan då kan inte du o arnela behärska...ni skriker så fort ni ser honom på datan :D då e det bara jag kvar som kan behärska mej!!!!<3

2009-03-30 @ 13:24:10
Postat av: amanda

jag syftade inte på igår. du har blivit bra på att hålla tiden sen du har börjat möta upp mig på busshållsplatsen.

märkte du inte hur sur jag var när annie var här när ni var sena? 8D isåfall är du bra på att inte märka saker, haha.

2009-04-04 @ 14:44:35
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0