Usch på Bill men puss på Romeo.

I går jobbade jag från klockan 8 till 11 och sen stack jag till amanda. När jag kom till henne var hon tydligen inne och målade sina listor till hennes rum, så jag hjälpte henne med det. Det blev tydligen inte så jätte bra, vi fick göra om det dagen efter. Men i alla fall, När jag kom dit hade så hade vi så mycket att prata om så jag kommer inte ihåg vad vi pratade om. Men det hade hänt så mycket. Men en sak vi snackade mycket om, som nu är ganska säkert är att, i höst ska vi till tyskland, och vi ska på kinotour. Vi ska få se Jimi Blue och Jannis och wilson in real life. Vi kommer prata med dom, och kanske ta en bild tsm med dom. oh my god. Jag är redan jätte nervös. Detta är så otroligt stort, ni fattar inte. Jimi blue och jannis - Jam. Vi ska dit och stå där och få autografer och allt. Sen ska vi gå in och kolla på filmen Gangs. Sen när filmen är slut, kommer jimi och alla som varit med i filmen fram på scen och så pratar dom massa. Jag kommer kanske så se dom med egna ögon. Inte bild´inte video. Oh my god. Detta är sjukt.

Men i alla fall. När vi sedan hade målat klart lyssnade vi på soundtrack från die wilden kerle 1. och sen gick vi till ullfåsa och köpte bannemig.  det var skit kul. Men ingen förstå vår humoir, så det är ingen idé att förklara. Men i alla fall - Amanda är sportig. Jag är glad över att de har bannemig. Det är inte många som har det. STATUS på ullfåsa. Vi gick sedan ända hem till mig. det var långt och jobbigt. Hemma lyssnade vi på dwk5. Amanda har köpt hörsak till filmen. när Raban och Kevin berättar filmen. Det är svårt att förklara, men det är i alla fall filmen med bara ljud, och berättare. HAHA.

Senare på kvällen var vi bjudna´in till hennes grannar. och grannens son var tydligen hemma, och han har en tysk flickvän för han jobbar i tyskalnd. Det var lite coolt. Jag var inte alls beredd på det. Jag bah "Hej. Evelina" och tog i hand. Men hon var tysk. Det var lite kul. Sen pratade Amanda med henne om att hon gillar tyskland och allt. Och så underade hon tysken vilken band hon tyckte om från tyskland. Och hon trodde då att det var tokio hotel, så hon blev lite överaskad när amanda sa killerpilze. HAHA. Sen upptäckte vi att han (grannes son) var så äckligt lik Wilson. Jag och amanda satt sen och försökte kolla lite deskret på honom. HAHHAH. Det var lite småkul. Han hade tydkligen gått på osbäck så jag pratade lite med honom. Det var läskigt. PÅrecis som om jag pratde med wilson.

Efter ett tag gick jag och Amanda hem till henne, och när vi precis stängde dörren sa vi båda bah " OH MY GOD VA HAN VAR LIK WILSOON!!!" HAHAHHA. Det var lite små kul. Sen satt vi och pratade om det jätte länge. Men det var inte lik wilson som han är nu, utan som honom om några år eller nått sånt. Men det var ändå läskigt. Jag tror verkligen på det där att det finns någon som är lik en själv ute i världen. SJUKT läskigt.

Nästa dag bestämde vi för att gå till ullfåsa igen. för att köpa Choklad. mums.  Vi har bestämmt att köpa där varje helg. Mycket billigare, och lika gott. Kanske imnte riktigt, men ändå. Sen har vi oxå hunnit att skriva på vår Jam berättelse. Den är jätte bra, och ni kan hitta den på www.ichglaubandich.blogg.se

Sen på dan giuck vi hem till mig, och upptäckte en otroligt äcklig sak. Tom  Bill. OH MY GOD. Bill har förstört sig själv ocxh ser ut som en äcklig transa. Förslåt. Men han gör det nu. Han var slt innan, han vr snygg innan. Men inte nu. åååh. Och tom har klippt sina dreads. Och sen är det en tjej som är med Tom hela tiden. Det kan inte var ahsn flickvän? för så där jag.  Jag blev sur när jag såg bilderna. och jag fattar inte vad Bill tänkte på. usch på honom.

Romeo därimåt är helrt underbar. VI hittade en ny intervju med honom som var i morse, och han är så otroligt perfekt och underbar så man viull nästan käka upp honom. Dessutom kan han inte vara 11. Han är redan i målbrotttet. Sen ser han så otroligt mycket äldre ut. MINST 13.  jag lovar. Jag kommer tro på att han är 11 när jag ser hans födelsepapper. Eller pass eller nått sånt. För han kan ionte vara 11. HAn är dessutom bästa kompis med en 16 åring. O_O Jag är 16, och dert betyder så att han kan bli kompis med honom, utan att det är konstigt. åååh va jag skulle vilja träffa Romeo.


<3

Kommentarer
Postat av: amanda

detta var två händelserika dagar, hahaha! 8D det där med bill och tom försöker jag förneka för mig själv just nu. usch fy och blä, säger jag bara. men romeo däremot är helt..... mmmmmm. <3 han är bättre än marabou.

2009-03-09 @ 06:17:33
URL: http://killerpilzefans.blogg.se/
Postat av: FerociaCoutura

FY PÅ DIG, man säger inte usch till bill. Han har alltid varit feminin. OCH DE KAN INTE AVVIKA FRÅN TWINCEST, herregud. HAHAHAH, marabou xD<3

2009-03-09 @ 16:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0