Allt händer på en och samma gång

Halluu!

Sitter just nu i skolan och väntar på att Emma, Arnela och Karolin har slutat från språket. Jag slutade vid 11 idag bara för att vi hade håltimme från klockan tio till klockan två, och då var det några i klassen som sa till svenska läraren att vi kunde flytta fram svenskan så att vi slutade tidigt. Det tyckte jag inte alls om. Jag skulle hellre vilja ha 4 timmars håltimme för att stanna kvar i skolan. inte sluta så tidigt. Till skillnad från många andra så tycker jag om att vara i skolan. Jag, emma, arnela och karolin är kvar så länge vi kan. Igår slutade vi egentligen vid halv 2 men vi gick inte hem fören vid halv 4. HAHA. vi är lite konstiga. Och eftersom jag inte kan komma hem så får jag sitta och vänta på dom i 45 minuter.

Idag släpptes några biljetter till michael jackson konserten. Resten släpps på måndag. Jag gick in på min hotmail och såg att jag hade fått en kod som jag skulle använda för att köpa biljetter i förväg. Det var otroligtj obbigt att se, och det var ännu jobbigare att låta bli att använda den. För jag vet att jag har inga pengar, och jag vet att det är nästan omöjligt att få tag på en biljett även om jag hade haft penagr. Jag önskade att jag vore rik. Man brukar säga att man inte blir lycklig av pengar, att man inte kan köpa lycka. Men jag tror inte riktigt på det. Hade jag haft Massa pengar så hade jag varit lyckligare. Och jag vet att hade jag haft massa pengar så skulle jag kuna köpa lycka. Allt hade varit perfekt. Det enda som saknar just nu är pengar. Sen är allt perfekt. Elelr kanske inte, skulle gärna vilja ha Johan oxå. Sen skulle allt vara bra.

Igår fick jag oxå reda på att Romeos nya film - vordstadtkrokodie- har prämiär den 21 Mars. Då kommer Romeo vara där och ta bilder med fansen och aksriva autografer och allt. ååååh, men, det enda som fattas för att jag ska dit, jo det äör pengar. Hade jag haft pengar hade jag åkt dit. Och då hade jag kunnat träffa romeo. Något som verkligen är min dröm. Jag hade kunnat se honom i verkligheten. Romeo. Nick romeo Reimann. min absoluta favorit skådeseplare. Världens underbaraste unge. Jag hade fått kunna se honom, få träffa honom. Men det går inte nu. för jag har inga pengar. Fast om jag hade haft pengar, så hade jag säkert inte fått av mina föräldrar. Men det hade jag då skitit i. För någon gång SKA jag träffa romeo. Och får jag inte då, då åker jag ändå.

Men i höst. Då ska jag i alla fall få se Jimi blue. Men inte bara han, utan Jannis och wilson oxå. Då komemr jag stå där och kanske kunna ta kort med jimi och få hans autograf och prata med honom. Och det är nästan helt säkert att jag kommer få det. Allt är helt bestämmt att jag ska dit i alla fall. Oh my god. bara av att skriva detta gör mig nervös. Och det är ett halvår kvar. Men guud. Jag kanske ska få se jimi blu i verkligheten. Jag kanske ska få se Jannis i verklighen. Jag kanske så se jam i verkligehetn. Och jag kanske får se Wilson i verkligheten. Den dagen kommer jag vara lycklig.

I slutet på mars kommer Johans första singel ut. Oh my god va jag längtar. undra om den är bra? undra hur den kommer vara? oh my god, jag ska så köpa singlen när den kommer ut. Jag ska verkligen köpa allt jag hittar om honom. Jag ska samla på mig allt. Och alla bilder och allt. Mitt rum ska bli som Amadnas rum fast med johan istället för tokio hotel. Om jag inte får honom kan jag väl åtminstånde kolla på honom. (där lät jag psykopatisk)

ÅÅÅH va jobbigt allt är. först allt detta med Michael jackson,. sen får jag reda på det där med Romeo, sen nu allt detta med jimi blu och kino tour. Sen får jag reda på att johans singel komemr ut i slutet på mars. Allt händer på en och samma gång. Och jag vet inte om jag klarar av såhär mycket. Jag komemr bli galen tillslut. HAHAHA.

åååh va jag gillar cinema Bizarre. Kollar på love songs they kill me, fast live. Fast det är inte live de är playback. Men guud va jag gilalr dom. Jag skulle vilja gå på en konsert med dom. Fatta coolt!! åååh, jag blir mer och mer kär i deras musik. Och sångaren är så otroligt söt! ^^



Så otrooooligt sööt Jam bild. De är så söt tillsammans



Kommentarer
Postat av: amanda

jag hade blivit MYCKET lyckligare om jag hade mer pengar. för pengar tar mig till tyskland - där min lycka finns. tyskar fattar inte hur bra dem har det!

nästa år ska vi försöka träffa romeo, okej? <3 :'D och, hahahahahahahahah, "om jag inte får honom kan jag åtminstonde få kolla på honom". 8D

2009-03-11 @ 12:45:52
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ooh, javet, cinema bizarre är sjukt bra. Och det är klart man ska kunna köpa sig lite lycka? :3

2009-03-11 @ 17:05:38
Postat av: Anonym

MEN HELVETE, jag glömmer att skriva mitt namn. men du fattar att det är från klant-ellen ändå :D

2009-03-11 @ 17:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0