Jag är och kommer alltid vara konstig och annorlunda

Hallå!

äntligen fredag. Jag är så äckligt sugen på godis just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hoppas jag och amanda ska köpa godis ikväll. Jag kanske kan låna en femtiolapp av pappa. Annars vet jag inte hur detta kommer sluta. Jag kommer verkligen få diabetes, och då kommer det bli svårt. Jag tror inte att jag hade klarat av att vara diabetiker. Jag är så beroende av socker så det skulle inte funka. haha.

Idag efter skolan när jag gick till bussen var det en kille som gick framför mig som går i 7an, han är skiiit slllt (ooh jaa jag veet, jag är pedofil) men han kollade hela tiden bak på mig, sen gick han lite långsammare, så tillslut gick jag bara någon meter ifrån honom. När vi gick förbi ett gäng killar ropade dom"heej kaspeer!!" så han hette tydligen kasper, men när de ropade det kollade han ner i marken, sen bak på mig, sen ner i marken igen. Och killarna bah "haha, nehe"

Sen när han stod och väntade på sin buss, och jag på min kollade han typ hela tiden på mig. asså jag lovar, han var sjuukt söt. och han såg liten ut. typ dom Romeo. Men han var skit söt i alla fall. Fast jag kommer säkert inte se honom någon mer gång. men ändå! haha. han var i alla fall jätte söt.

Det är en i skolan som Arnela alltid skrattar åt när hon ser honom, för att tan trillade en gång i trappan. HAHA. det var lite gulligt. men arnela kan inte sluta skratta åt honom. Det är lite synd om honom, för hon skrattar ju inte tyst precis. Dessutom har han en bror som hon oxå skrattar åt. HAHA. men det är lite kul. Så nu har vi ännu en i skolan som är speciell. Sånt är alltid kul. Vi borde skriva upp alla. HAHA. det är nog MINST 15 stycken xD. Vi är sjuka.

påtal om dom, jag är jätte rädd för stora h O_O jag tror seriöst att han en dag kommer gå fram till mig och slå till mig eller nått. Det ser nästan ut så på honom, när han ser mig. Jag har dessutom ingen aning om vad jag har gjort. Mer än att kollat på honom xD. Det var så pinsamt igår. Vi båda hade rosa byxor, och dessutom var det tur att jag inte tog på mig min svarta tröja som jag hade tänk ta på mig, för då hade det var mega pisamt, då hade vi haft typ likadana kläder. och sånt är inte kul. Fast hans byxor var mycket snyggare. ååh jag vill oxå ha rosa cheap monday.  Typ mina drömjeans. För dom som inte känner mig så är jag ett värsta jeans freak. Jag älskar byxor, iallafall färgglada byxor. Jag tror jag har 11 stycken och inga av dom är samma färg. Jag behöver bara ett bar orange, sen har jag alla färger typ.

Imorgon sticker jag till laholm och är med emma, Arnela och Emma. På söndag fyller Karolin år så då ska vi fira henne. Det ska bli kuligt. Men jag har jätte dåligt samvete, för


Hopeless love, why did you carve your home in me?

Kommentarer
Postat av: Arnela

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH båten omg hahahahahah

2009-03-14 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0