Romeo är favoriten.

Har varit i skara hela helgen. Min kusin joakim fyllde 13 år.  Gud va tiden går fort. Kan inte fatta att han redan är 13. helt sjukt. Men men , det var i alla fall väldigt kul där. Vi spelade bowling och åt tacos. När vi satt där fick jag reda på att Lovisa och Robert (min faster och hennes kille) läser min blogg. Det var lite små läskigt. Men de sa i alla fall att det var ett tagsen de läste. Men att de gjorde det ibland. Men de hade inte koll på alla kompisar och allt jag skrev om. HAHA. De får gärna läsa min blogg, inte för att det är så roligt, men bara de inte berättar för pappa eller mamma om vad jag skriver om. För det skulle inte bli bra. Jag skriver massa dumt om dom så det hade inte varit bra om de fick reda på det.

Jag tycker faktiskt väldigt mycket om släktträffar. Jag träffar ju inte dem så jätte ofta, så det är jätte roligt att träffa dom. Speciellt mina kusiner. Jag har ju 4 stycken nu och alla är olika åldrar. 13 år , 8 år , 3 år och 8 månader. Om jag nu har rätt. Har inte så jätte mycket koll på hur gammal hannes är. Men jag tror han är typ 8 något sånt.  Jocke är ju bara 4 år yngre än mig, så det är ju inte så jätte många år mellan oss. Men jag ser ju inte honom som 4 år yngre, jag ser honom som jämngammal med mig. Men sen ser jag ju inte mig själv som en 16 åring heller. HAHA.

I lördags var det prämiär för Vorstadtskrokodile. ååh va jag skulle vilja vara där. Tänk att få träffa Romeo. Och fabi oxå dessutom. Men Romeo är ännu mer viktig. Jag komemr ju inte få se filmen förens i höst. Jag vet inte om jag kommer att klara av att vänta så länge.  jag vill se den nu!

Förra gången jag skrev här, så bråkade jag ju väldigt mycket med pappa och mamma. Visst har det blivit bättre, och jag pratar ju till och med med pappa nu. Men jag får fortfarande inte va med kompisar. Jag får fortfarande inte sova hos amanda, och annie får fortfarande inte komma hit. Mamma klagar fortfarande massor. Och pappa ännu mer. Det har blivit bättre. Men det är inte bra än.

ps. Jag har tappat intresset av att blogga. Jag orkar aldrig skriva. Jag måste förbättra mig.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: emssiii

känn ingen press evelina, du behöver ju inte skriva allt som pågår. skriv när&vad du vill, det är ändå DIN blogg :) <3

2009-03-22 @ 19:11:48
Postat av: amanda

skönt att höra att det har blivit bättre iaf! :) du måste få följa med till köpenhamn, åtminstonde. resan är ju bokad och klar! 8D sen får man hoppas på att vi snart kan få träffas igen. vi kan ju vara hos dig om din pappa tycker det är bättre?

2009-03-22 @ 20:02:43
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0