USA SKA INTE FÅ VÅRAN ROMEO!!!

Måndag.

Idag har jag inte gjort något mer än att plugga. Hälsopedagogik. Innan har det alltid varit jätte kul. Men just nu suger det getballe. Kanske pågrund av att vi nu har grupparbete och dom jag är med  har IG och den andra har G och jag har MVG. Vem tror ni gör allt? Jag får inte så mycket hjälp av dom så att säga. Vill jag ha något gjort får jag göra det själv. Men visst tycker jag mest om att göra det själv. Men det finns alltid något dom andra kan göra. Det är inte så att dom inte hjälper till. Bara det att dom inte kan. Jag tycker läraren kan sätta grupperna efter betygen. Dom som sattsar på MVG borde så vara tsm. Men sen är det ju oxå MVG-nivå att kunna sammarbeta med folk som då har mindre bra betyg. Så det är ju upp till mig att då få dom att delta i gruppen. Det är gruppens ansvar.

En grej som alltid får en att må bra är ff's. Det är helt sjukt. Man får värsta lyckorus av dom. Det spelar inte roll hur bra eller dålig någon är, man går in i en helt annan värld när man läser. Jag tror inte jag någongång kommer att sluta läsa ff. Inte nog med att det är sjukt roligt att läsa, man lär sig otroligt bra engelska. Jag fick MVG i engelska pågrud av att jag läste ff så mycket. Men man kan verkligen inte läsa om Tom och en tjej, eller bill och ej tjej. Eller Tom och georg eller någon annan. Utan det måste vara Tom och Bill annars blir hela berättelsen så otroligt dålig. Jag fattar inte varför. Men så är det.  Jag läste en nu som handlade om att Bill var gravid och Tom var pappan. Så fíck man följa hela graviditeten. HAHAHA. asså omg va sjuk jag egentligen är. HAHA.

Amanda, om du läser detta så komemr jag att vara en förädare på fredag. För jag kanske ska va med Arnela, Emma och Karoline. Men jag kommer på Lördag. Eller senare på Fredagen. Om vi nu ska va då ^^. För vi måste ju printa 5an. Herregud! vi är redan på femte filmen. Vi är ju snart färdiga. Gud va duktiga vi har varit!

Jag såg oxå på din tyska blogg om Romeo i studion. Asså jag trodde jag skulle dö. Jag trodde först han hade spelat in en låt. Eftersom Bilden inte kom upp fören senare. Jag trodde verkligen .__. Åååh va besviken jag blev. Tänk om Romeo någongång skulle börja med en sång karriär. Det skulle vara värsta himmelriket. Han hade blivit världskänd. Hans utseende + hans personlighet = succé. Alla kommer älska Romeo. T.o.m USA. Fast det skulle man inte tycka om. Eftersom amerikanska fans tycker vi inte om. och USA SKA INTE FÅ VÅRAN ROMEO. nej detta var ingen bra idé. Han får bara vara känd i Tyskland. Och komma till Sverige pågrund av oss. DET var en bra ide.


Nick Romeo Reimann

Kommentarer
Postat av: amanda

:c vilken förädare du är. jag får väll sitta ensam hemma med en stor godisskål och kolla på mina nya dvder utan min dator. </3

jag vet, jag dog själv när jag såg det på en annan sida. jag bah: ROMEO.GJORT.LÅT?_ men det visade sig vara något helt annat. jag väntar fortfarande på den dagen då vi faktsikt ska få höra romeo spela gitarr eller sjunga. <3

2008-11-10 @ 21:07:20
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0