Inlägg från mitt hjärta.

Jag bloggade aldrig igår. Fy av mig. Men det var för att jag pluggade hela dagen. Fast egentligen behövde jag inte det. Men ibland är man på plugg humör så gör man alla läxor man har. (eller det är bara jag som får det ibland xD?) Dessutom kollade jag på alla Idol Eftersnack avsnitt. Det var 5 stycken. och otroligt roligt var det. Speciellt när johan var med såklart. När han givk på dejt andra gången. Så sjukt kul, för man märkte så väl hur stelt det var. Johan var sjukt nervös så han fick knappt fram ett ord. Dessutom när han träffade henne och de skulle gå upp för en trappa, det ända dom sa var, trevligt. Hon sa det två gånger och johan en gång. BARA NÄR DE GICK UPP FÖR EN TRAPPA. Och Johan frågade var hon kom ifrån och hon sa blablabla. Han bah: asså, öhm.. vart ligger det?  hehe, erh min geografi är, haha, örm, den är inte bra, så bra. HAHAHAHAH xD Johan är bara för söööt. Men det var nästan pinsamt att se. Så stelt och nervöst så det är inte sant.

En annan sak från eftersnack var när Desmond Child var där. Ni som inte vet så är han en världskänd låtskrivare och producent. Arbetat ihop med många världsartister. Och han pratade med Jihde och Katrin. Och katrin frågade om han skulle kunna arbeta ihop med några av dessa idoler. Han bah: Johan skulle jag kunna arbeta med. Det skulle bli en hit. Med rätt låt och rätt sound skulle det bli kanon. Då hämtade de johan. Och så kom han dit och pratade med dom. btw, jag älskar johans gulliga engelska. Men då pratade de massa om att Desmond tyckte Johan var sjukt bra. Och ofta en världskänd låtskrivare och producent säger det om han inte tycker det? Johan ÄR bra. Det är bara folk som ite ser det.

Jag har alltid sagt att jag har två kompisar. Visst har jag två som är mina bästa kompisar. Men jag har kommit på att jag har faktiskt fler än det. Först har vi ju påklart Amanda och Annie. Som är mina absolut bästa kompisar. Men sen har jag ju oxå Arnela, Emma och Karoline. Anna, Olivia och Lovisa. Visst känner jag dom inte lika bra som jag känner Annie och amanda. Men dom är ju ändå mina kompisar.

Amanda gör mina helger roliga. Jag hade haft ett otroligt tråkigt liv utan henne. Jag är otroligt glad att vi tog upp kontakten igen. Och man kan säga att vi har varit tsm i 11 år. HAHAHA. Jag har iaf kännt henne så länge. Det är sjukt coolt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är min bästa kompis, och förstår mig väldigt mycket. Vi är rätt lika, fast otroligt olika. Vi har sjukt kul på vårt egna sett. Mitt liv hade sett mycket annorlunda ut om hon inte fanns. Det är tur att jag har en vän som henne. 

Sen har vi ju Annie. Träffade henne på Lunarstorm slutet på 2006. Började prata riktigt med henne på msn i februri 2007. Träffade henne första gången 6 augusti 2007. Hon är min allra bästa kompis, hon är precis som mig, och kanske den enda som är lik mig på så många vis. Vilket leder till att hon förstår mig på de vis ingen annan gör. Jag tycker otroligt mycket om henne. Bättre kompis finns inte. Hon bor 60 mil från mig. Jag har känt henne i snart två. Men det känns som om vi känt varandra hela livet. Jag har så otroligt roligt med henne. önskade bara att jag träffade henne lite oftare.

Sen har vi Arnela, Emma och Karoline. Utan er, vad skulle jag då göra i skolan? Ni är några jag alltid har roligt med i skolan. Skolan är tråkig utan er. Hade ni inte funnits i klassen hade jag bytat skola för längesen. Jag fundreade ju på det, men sen började jag vara med er, och allt blev toppen bra! Vi har bara känt varandra i 3 månader. Fast det känns som längre. Mycket längre. För tre månader sen kände jag inte er. O_O det känns läskigt.

Sen Finns det ju Anna, olivia och Lovisa som jag lärt känna pågrund av Annie. Ni är tre toppen tjejer! Jag tycker om er väldigt mycket. Jag är glad över att ha lärt känna er. Jag känner er inte så JÄTTE bra än. Har ju bara träffat er två gånger. Men jag hoppas det blir fler för ni är sjukt snälla, roliga och underbara kompisar!!! Vi ses väl i nyår hoppas jag :D . Det är väldigt synd att jag bor 60 mil från alla er. Önskade att det hade varit närmare.

Jag har världens bästa kompisar som gör mitt liv roligt. Dessa 8 tjejer är de bästa. Dom gör mig så otroligt glad. Sen finns det två personer till som gör mig glad och lycklig. Men det är två personer som jag inte känner. Två personer jag alltid går runt och tänker på. och det är ju Michael Jackson och Johan palm.

Michael Jackson. Jag behöver inte ens berätta om hur mycket han betyder för mig, det går nästan inte beskriva. Det är något som är obeskrivligt. Han är mitt allt. Han är min trygghet. Min trygghet som gör att jag känenr mig lugn. Som gör att jag vet vem jag är. Han får mig att känna att jag kan klara vad som helst. Man kan säga att han är min levnadskraft. Han gör mitt liv värt att leva. En trygghet. Han får mig att må bra när allt är skit. När man är sur på någon. När man är ledsen. sätter man på hans musik och allt blir bra igen. Han får mig att tänka positivt när det är något negativt. Därför är inget negativt för mig. Han får mig att känna mig lycklig. Han ger mig en lycka som aldrig kommer att försvinna. Han ger mig den lyckan som gör att jag alltid är så positiv.

Johan Palm. usch. Jag tycker inte om den killen. Jag gillar han så mycket så jag orkar inte med mig själv. Just nu finns han överallt för mig. Jag förknippar allt med honom. Vart jag än går tänker jag på honom. Fattar ni hur jobbigt det är ? När det gäller michael är han min trygghet, men man kan säga att Johan är min osäkerhet. Han får mig att känna något jag inte vet hur jag ska handskas med. Detta är ett beroende jag inte orkar med. Detta är ett beroende av högsta klass. Ett beroende man bara mår dåligt av. Men visst, allt är inte dåligt med Johan. Jag tyckr otroligt mycket om honom. Man kan säga att jag är hopplöst kär i honom. Jag är galen i honom. Jag kaninte sitta still när jag ser eller hör honom. Jag kan inte sluta le när jag tänker på honom. Är det att jag är kär? Eller bara att jag är sjukt? Mental sjukhus nästa? Det kanske går över vad vet jag.

Sen finns det så otroligt många mer personer jag tycker om. Det finns så otroligt många kändisar jag är beroende av. Det finns så många tyska kändisar jag inte ens gått in på. Hade jag skrivit om alla kändisar jag tycker om, och som mitt liv handar om, hade jag behövt mycket mer tid, och mycket mer plats att skriva på. Dessutom orkar inte folk läsa om det. Folk orkar nog inte ens läsa detta. Men detta är mest för mig själv. Jag är så beroende och besatt så jag vet inte hur detta komemr att sluta. Komemr jag någonsin sluta gilla alla dessa människor? Kommer jag sluta vara beroende av kändisar? eller kommer jag alltid få leva med att drömma om kändisar?


Nick Romeo Reimann

Kommentarer
Postat av: Emskii (:

Vi tycker om dig med!! :D

utan er i skolan, skulle inte jag heller klarat mig. jag skulle seriöst bytat till ett annat program, typ till samhälle (där tyst är xD), skoja. haha

Men seriöst. allt känns så mycket bättre när man träffar er, ni är bäst! :D

2008-11-18 @ 21:12:33
Postat av: amanda

dina bloggar får mig att alltid vilja skriva så mycket tillbaka, men det går liksom inte bli bra.

1. jag vill höra johan's engelska.

2. du vet th-partyt? MIN KOMPIS SKA DIT! alltså, jag har slutat gå in på hennes bdb, men det var hon. eller, alltså, du vet hon charlotta som alla känner? ALLA mina vänner känner henne och hon bjöd med min kompis. you know, dirtypop. jag blev helt förvånad! 8D men charlotta kallas lotta, så därför fattade jag inte.

3. jag var/är/något också sån. jag har på senste sagt att jag har två kompisar: dig och veronica. men egentligen har jag ju många fler. fast många vill jag hellre se som "bekanta" än vänner, haha.

4. jag vet hur du menar! alltså. ja.. trygghet, alltså.. ja. hahahah, jag vet inte vad jag ska skriva. för innan var ju th min trygghet, men nu är kipi det. eller, det finns några fler. men kipi är min största trygghet, samtidigt som dom fortfarande kan chocka mig med nya saker. det är lite wierd 8D jag kan inte ha samma trygghet som dig, eftersom mj inte gör så mycket nytt längre. mina tryggheter "uppdateras" hela tiden, erhm.. hahaha.

2008-11-18 @ 21:37:00
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Annie

asså omg, jag började gråta när jag såg vad du skrivit, Evve jag älskar dig så otroligt mycket du är världens bästa kompis<33 jag lovar att alltis stå vid din sida, hela livet ut<33

2008-11-21 @ 22:17:21
Postat av: Annie

asså omg, jag började gråta när jag såg vad du skrivit, Evve jag älskar dig så otroligt mycket du är världens bästa kompis<33 jag lovar att alltis stå vid din sida, hela livet ut<333

2008-11-21 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0