Jag hade en annan uppfattning om dig.

Jag bloggade adlrig igår, och det var nog ett misstag för det fick jag höra sen i skolan xD HAHAHHA. Emma, Arnela och karolin bah: "Varför bloggade du inte? Jag var inne hela tiden och väntade på att du skulle uppdatera!" HAHAHHAA. Det var rätt kul. Då vet jag iaf att de tycker om min blogg och att de läser den. Så det betyder att jag har 5 trogna läsare! alltid något (A). Jag brukar ha ungefär 6-9 stycken som läser. Mitt rekord har varit 11. Det var coolt! Men sidvisningar brukar vara rätt många. HAHAHA. sjukt kul faktiskt. Folk läser min blogg!

Igår hände något otroligt hemskt. Som jag har berättat innan han Jag och E,K,A döpt många i skolan. Vi har tex Korvetten, kepan, lillah, storah, mellanh, tyst, kometen, laudenbonk. Men igår kom vi på massa saker, eller vi upptäkte många saker som ala vi blev otroligt ledsna och arga för. Först,laudenbonk har flickvän. Korvetten röker. Kepan är ful. Och EN SAK SOM VAR HEMSKAST. tyst är inte den vi trodde han var. Vi trodde han var "mammas lilla kille", söt, snäll och gosig. Men vi hade så otroligt fel. För igår kom hans rätta jag fram. Jag hade skrivit Michael Jackson på tavlan. Och tyst bah: "who wrote this?! this is fucked up. He's fag. and have a fucked up nose!" Fattar ni va sur jag blev? Jag skälde ut honom. Aldrig pratat med honom någon gång, men då, då blev jag sur. jag bah, "fuck you!" Dessutom sa han och gjorde massa saker som vi aldrig trodde han skulle säga, elelr göra. Det kändes hemskt. För han var verkligen inte så som jag trodde.

Det är hemskt när man har fel uppfattning av folk, speciellt när man har en uppfattning som är bra och sen visas det vara helt fel, att den människan är inte alls det man först trodde. Och då när vi såg honom idag kändes det inte lika kul längre. Innan när man såg honom var det precis som om när man ser en kändis. Men Idag var det som en helt vanlig männska. Nästan. Det var ju fortfarande tyst, och han är ingen vanlig människa. Men det känndes verkligen inte som om det var något sååå stort. Jag blev väldigt sur på honom igår. Han försvinner snart här ifrån och vi komemr aldrig mer se honom. Om jag fortfarande då kännes så här så kommer jag inte inte så ledsen jag innan trodde jag skulle bli.

Idag i skolan var det skit kul som vanligt. Cp Dennis har något problem jag vill ta reda på vad det är. Han är cp. HAHAHA. Såå sjuukt flummig och galen och sjuk xD. En dag ska jag avslöja hans hemlighet. Vi slutade tidigare idag och det var sjukt skönt, för då hade jag mer tid till att skriva om mitt fall. "besatthet" Sjukt kul. Jag skriver från egna erfarenheter och det är alltid lika kul. Ska nog fortsätta plugga nu. skriver kanske mer ikväll? Vem vet.

ps. Jag saknar Annie.
ps 2. Jag saknar oxå Amanda.
ps 3. Skulle jag hänga med till dig skolapå måndag,  amanda?


Du är så otroligt söt.

Ring: 099 414 01
SMS: JohanP  till 72 400

Kommentarer
Postat av: Emsiiiii (:

har ludenbonk flickvän?

fan ta tyst..

fan ta korvetten..

fan ta alla. :(

tur att vi iaf är kvar, och att vi inte är lika dumma som dom. :)

hahah, skriv mer evelinis!! jag kollar din blogg typ varje timme för att se om du har uppdaterat, och nu hade du det. och jag är den första som kommenterar, piiinsaaammt! xD

2008-11-27 @ 17:35:28
Postat av: amanda

shiiiit, sitter med öppen min.

1. LAUDEN BOOOONK?!:'D i'm so fucking proud! shiiiit. jag är verkligen som en stolt mor ibland, haha.

2. jävla idiot! ;_; t.o.m jag blev besviken och du har ändå bara berättat om honom.

2008-11-27 @ 17:47:47
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Annie som saknar Evve!!

aww :(:(:( dumma tyst! han kan ta sig i arslet för michael har finaste näsan ever! SÅ DE SÅ TYST! stolt Jag vill se när du skäller ut någon nån gång :D:D:D HAHHAA ja skulle aldrig kunna se de lixom! ;D;D XD HAHAH SÖÖÖT LIXOM! :D:D hoppas du haft en bra dag annars om man inte räknar med dumma tyst å rök kepsen å så! :)<33333



saknar dig med snygging!!!! <3<3<3<3<3<3



PUUSSS PÅ DIG <333

2008-11-28 @ 14:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0