es ist ein elch entsprungen

Igår stack jag till amanda vid 11. Fast jag var nog där närmare vid 12. För det blåste som attans. Trodde inte jag skulle komma fram. Jag trodde jag skulle dö d påvägen dit alldelles ensam och övergiven. HAHA. Nej, men det var kul. Eller nej, det var läskigt O_O Men jag kom dit iaf, körde moppensom jag inte gjort på typ 100 år. När jag kom dit, vet jag inet vad vi gjorde. omg. jag glömt? får kolla på Amandas blogg. Hon verkade ha bättre minne än vad jag har. Ja, vi kollade ju på Filmen Gonzo (Lennart) va med i. Hon har ju köpt två filmer. Tyska. En där lennart är med i. Och en annan där Raban är med i. Filmen var sjukt bra. Bara det att jag hatar tjejerna som är med. Usch. Usch. speciellt Charlotte. Hon var bajs. Sen stack vi till Rasta och köpte godis och saft och gufflar och klick. (Johan vad med i den JIIHOO) När vi kom hem Kollade vi på nästa film. JAG ÄLSKAR DEN FILMEN!!!! den var underbart bra. es ist ein elch entsprungen. Raban var så otroooooligt söt. Jag blev kär.

Påkvällen satt vi uppe länge och kollade twincest bilder. Varför mår man alltid så bra av twincest? Vi kollade oxå upp lite om Rabans nya film. hittade trailen och filmens hemsida. Den värkade helt okej. Bara väldigt vuxen. (altså så gameldags xD) Men på hemsidan hittade vi en bild på Raban när han sitter i en båt tsm med en kille som inet har någon tröja på sig, och raban hade handen i vattnet, såg bekymrad ut och hade en prick på handen. Så jag och Amanda kom på att han måste vara bög i filmen,

Vi skrev oxå massa majl till tyska kändisar från min myspace. Och det var inget seriöst om man säger så. Här är ett av breven vi skickade till Robeat:



Yo' bro' from another mo'!

Wazzzaaaa man? You is the old shit. Not old like old, just old like old-old, not just as old. Naaaa, just kidding with you homie! Hahaha. xD
So.. Whatcha doin'? I don't belive that it's you that's doin' all tha stuff, man. You're like tha little guy with so much sound from your mouth (did you understand half of what I just said? 'cuz I didn't).

Robeat. Or Robert Wolf, do you wanna marry me, on a beach in the night? Please? It would be amazing.


With all my love to you,
Evelina.

Vi skickade oxå ett till Jimi Blue:



Yo' bro from another mo'!

Wazzzza Jimiboy? Ya new sound is da shit! I like ya alot, homie.
Ya should work with Robeat on some new thin'! It would be the new shit. Ya know who he is, don't cha? he is da little guy who beatbox. He's really cool, just like ya man!

Yeah yeah, see ya in the future, bro'.


Jag har aldrig sagt att vi är normala. HAHA. Fatta kul om dom skulle svara. Undra om dom tar det sriöst eller som ett skämt? Hoppas dom tar det som ett skämt. Fast det hade varit kul om dom inte gjorde det oxå. Men gud va vi egentligen gjorde bort oss. Fast det behöver man göra ibland.

Idag gjorde vi något jag aldrig trodde skulle bli av. Jag och Amanda fixade så att vi nu ska skicka brevet till Romeo. Det vi ska skicka det i är köpt. portot är köpt. Allt är köpt. Undra vad Romeo kommer tycka om brevet som är 8 meter långt. och de två tröjorna. hoppas han komemr ha på sig dom. och hoppas dom komemr passa honom. Men mest av allt, hoppas han fattar vår tyska xD. Men det borde han göra. Vi är ju duktiga 8D. Fast det var några fel vi redan vet om. Ett av dom fick vi stryka över. Men skitsamma. vi är från sverige så det är förlåtet.

Och du amanda, jag kan ju inte skriva det roliga som hände på maxi, det du och jag köpte. Annie kanske läser detta. Och så avslöjar jag ju de. och det är ju inte bra.

Juste vi hann printa DWK5 oxå. Det blev 135 (typ) bilder, Så nu är alla DWK filmer printade, förutom extra materialen i femman. Jag och Amanda har varit så duktiga och printat typ 600 bilder. Elelr det kanske var 800?

Detta inlägget blev väldigt sjukt. Men skitsamma. Jag har värsta brottom. Zodiac går på TV:n just nu. och jag måste se den! :D Sjukt bra film.

HA DET BÄST PUSS FRÅN MIIG!


Bara för att raban är bland de snyggaste som finns.

Kommentarer
Postat av: amanda

ahhahaha, alltså.. jag hoppas någon svarar! fan vad jag kommer skratta isåfall. OM KIPI SVARAR! hahahahahahahah. herregud.

denna helgen var händelserik. OCH DU MÅSTE LÄGGA UPP BILDERNA FRÅN DWK4 OCH 5! jag vill se dem. det är en helt annan sak på din bdb.

2008-11-17 @ 14:26:55
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0