"I wish I knew how to quit you" - Jack Twist

Idag har jag verkligen inte lust att blogga. men jag gör det ändå. bara för att jag är så otroligt duktig.

Det är tur att Mamma inte är långsint, då hade det varit synd om mig. Men per är långsint och honom har jag varit sur på hela dagen. usch va han är jobbig. Men det ska vi inte gå in på. Detta inlägget ska inte vara så dampigt som igår xD Idag när jag satt på bussen när jag skulle till skolan, gick det på en kille som var jätte lik David från Panik. Jag kunde inte sluta stirra. Han var skit lik. Ett tag trodde jag det var han. Men sen  kom jag på "Varför skulle David från tyskland gå på min buss till osbäcksgymnasiumet i Laholm i sverige? och dessutom prata svenska?" Då blev jag lite ledsen. Jag önskade att det var David. För David är snygg. Men i och för sig såg jag inte david-look-a-like'n så jätte bra. Men det jag såg var jätte likt. Hoppas jag ser honom imon igen. Det hade varit kul.

Idag i skolan var det lika roligt som vanligt. Jag tycker verkligen om att gå till skolan för jag har alltid så otroligt roligt. Jag trivs så otroligt bra i min klass så jag vet inte vad. BF08 är bäst helt enkelt. Det finns ingen i klassen jag tycker mindre om. Det finns ingen i klassen jag inte känner så bra så att jag inte pratar med den. Ingen. Jag tycker om alla. ALLA. Dessutom har jag, Arnela, Emma och Karoline så otroligt rolåigt tsm. TACK för att ni gör mina skoldagar bättre<3
Sen skulle jag vilja påpeka att 'tyst' STORA, MELLAN, LILLA H gör mina dagar roligare också. Jag kommer sakna dom när dom är borta. Men dom läser inte min blogg så jag ska inte tacka dom. xD HAHA. Eller vem vet, 'tyst' kanske läser? 

Idag på svenskan gjorde vi något jag blev otroligt glad över. Vi har ju nu börjat med 'homosexuallitet' och idag kollade vi på ingen mindre än 'Brokeback Maountain'!!! Jag blev jätte glad. Den är så otroligt bra. Jag älskar den filmen. Det kunde inte bli bättre. Vi hann inte se hela så vi ska se fortsättningen på fredag. Men det var m¨ånga som tyckte den var äcklig. Vissa kunde inte ens titta. Jag fattar inte? hur kan man? Hur kan man vara emot något så naturligt? Kärlek som kärlek säger jag. Oavsett vad så ska man kunna älska vad/vem/hur som helst. Någon som tycker snnorlunda? Sen fick vi då läxa till på fredag som var att man skulle tänka efter vad man kände när man såg sexscenen i filmen, och tänka ut varför man kände så, Och sen skulle man oxå tänka ut varför vissa är emot homosexuallitet. För det första kände jag inte så mycket annorlunda när jag såg det, elerfom jag sett den 23 gånger. Men jag är ju inte emot det? Varför skulle jag lixom? Jag tycker det är sjutk att man är det. Sen varför andra tycker äckligt.l Jag vet inte. För jag tycker det är äckligt att folk tycker det är äckligt. ag trodde inte mamma tänkte så. Men tydligen. Pappa vet jag ju tycker det.  Men inte jag :D HAHAHHA

Nej nog snackat om det. xD Just nu sitetr jag och lyssnar på Johan. Undra om jag någon gång komemr sluta tycka om honom. Just nu känns det inte som det. Jag är så besatt. Jag är så beroende. Jag är så kär så jag vet inte vad jag ska ta mgi till ibland. Men jag vet att jag någon gång kommer sluta tycka om honom. vem vet nästa år när det är idol kanske jag komemr sitta där och bah, nej gud va mobbad jag är. Jag tyckte om Johan. Asså XXXXX är mycket bättre. Vad tänkte jag med. Precis som jag gör nu, fast om Danny xD Men jag tror inte det. Johan är speciell. Men jag vet att jag komemr sluta tycka om honom. Det gör jag med alla. Alla förutom Michael Jackson. Men Michael är unik. Han är speciell. Han är ett undantag. Han är någon jag absolut inte kan leva utan. Michael Jackson är lixom något som är mig. Han är min trygghet. Medans Johan är min besatthet på ett galet vis. xD HAHAHHAH.

Varför ska jag alltid skriva så mycket?
Dagens bild får bli Brokeback mountain eftersom den filmen är underbar.




Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, visst blir det att man alltid skriver långt? 8D

jag fick samma tanke när jag trodde wilson var med på mitt tåg, haha. blev först asförvånad och sen bah: "han kanske ska hälsa på någon?". vad korkade tankar man kan få när man är lycklig..

omg, såg ni den filmen? lyllo!! me want too. hahahaha. "den var stor och varm." "euuuww!!"

jag älskar filmen, men sexscenen ÄR faktiskt väldigt läskig första gången man ser det, hahaha. dem ser ju fan ut att våldta varandra 8D

2008-11-13 @ 13:22:31
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0