Karl Johan Victor Palm <3

Det som inte fick hända, hände igår. <3

Jag var så som sagt barnvakt då. Satt i soffan med viktor och kollade på idol. Sen kom hans föräldrar hem med två kompisar som var, ja vad ska man säga, de var inte nyktra i alla fall. Och där satt vi allihopa och kollade på utröstningen. "Den som åker ut idol 2008 den 28 november är.....Johan" Det blev Johan som fick åka. Det var Johans resa i isol man fick se. Det var Johan som fick sjunga end of the road. Det var Johan denna gången. Robin fick sin jävla Corvette. Alice fick stanna kvar. Kevin fick vara kvar efter en otroligt frukansvärd cover på Michael Jackson. Men aja, Johan kommer ändå gå längre än alla dom. Johan kommer ändå vara den som blir störst. Johan komemr ändå vara den som får störst kariärr. Och som kommer att lyckas. När Jihde sa Johan satt jag där helt tyst. När Man fick se johans resa i idol satt jag helt mållös, kunde knappt fatta det. Jag kunde inte förstå att Johan åkte. När Idol var slut gick jag och la mig och det var först när jag var inne på badrummet som jag förstod vad som egentligen ahde hänt. Vad som menades med att han åkte ut. Jag tror jag satt där inne på golvet i en timme. Sen när jag skulle sova, tror ni jag kunde`det? Nej, det kunde jag inte. Det var väl inte fören 3 jag somnade. Jag låg och tänkte på alla johans uppträdanden. Ja, jag vet, jag är patetisk.

Idag har det inte varit så roligt. Jag har varit på väldigt dåligt humör och har inte pratat med någon. Jag har bara inte haft lust. Detta går över efter ett tag. Brukar ta några dagar sen är jag tillbaka. Hände exakt samma sak med Danny för två årsen. Var väldigt ledsen då med och det gick över till måndagen. (jag är ett riktigt idol freak)  Det värsta är att jag inte kommer att lunna följa honom på idol sidan. Det har varit mitt liv dom senaste månderna. Varje dag har man varit inne och sökt överallt efter Bilder, videor med mere på johan. Vad ska man nu göra?

Idol kommer vara otroligt tråkigt utan Johan. Det komer det, det kan typ alla hålla med om. För det var alltid Johan som har så otroligt klockren. Alltid Johan som sa det roliga sakerna, och det var alltid Johan man antingen hatade eller älskade.Men asså, vem ska man nu hejja på i idol? Det finns ingen av dom jag ens liite tycker om. Så otroligt tråkigt det kommer att bli. Det är tur att det bara är två veckor kvar tills det är slut helt. ÅÅÅH va jag vill ha idol dvd:en.

"Jag sökte till idol för jag s..så..såg det verkligen som en stor chans och en möjlighe..het att lixom uppmå den här drömmen jag då har och, nå ut till människor med min musik. Inne hos juryn har jag bara några f.få minuter på mig att visa m.m.i.min talang och eh jag ska gå in så ska jag ge järnet och eh visa verkligen vad jag verkligen gå för och ge allt jag har"

På söndag går det två repriser och jag tänker se båda. Det kommer bli otroligt sorgligt för det är verkligen den allra sista gången jag ser Johan på idol scenen. Hoppas verkligen bara att det inte är sista någonsin. Anders Bagge ville spela in en skiva med Johan och Anderas ville skriva låtar till Johan och Lajla var 100% säker att Johan har ebn karriär efter idol. Jag hoppas hon har rätt. Det värsta som skulle hända nu är att folk glömmer honom. Men det tror jag inte. Johan har några fans där ute xD och dom är rätt hysteriska. påtal om det. Asså Anna-lisa, tjejen frpn igår som var helt hysterisk. Jag tyckte det var rätt kul. Det roliga var att Johan bara skrattade åt henne. Men ofta man bara skriker rakt ut om Johan sjunger för en så. Det hade jag inte gjort. Jag hade säkert känt så som hon sjorde men jag hade vait lugn istället. efter idol så fick hon Anna-lisa träffa Johan igen. och hon var lika hystriskt som innan. Johan bah "Andas lugnt och harmoniskt..." Hon bah "jag kan inte" Han bah: "Okej"  Sen efteråt han bah "hon älskar nog mig mer än vad jag älskar mig själv" HAHA. Johan är så klockren <3

Om Emma, Arnela eller Karolin läser detta s¨vill jag säga en sak.
Jag har inte träffat amanda på tre veckor .__. Förlåt om jag dissar er. Men asså kan inte vi fyra träffas någon annan gång? Jag vill verkligen va med Amanda pågrund av att det var så längesen. Snälla bli inte sura <3


Hejdå Johan Palm. Hoppas detta inte är slutet. Hoppas detta bara är början.

Kommentarer
Postat av: Arnela

asså omg evelina när jag läste din blogg så kom samma känsla som igår upp började gråta och jag kände precis likadant som du...jag grät som in i **....jag kunde inte andas,sova,äta eller nått och kan inte fortfarande när jidhe sa att det va Johan som fick lämna så började jag skaka som fan och trodde att jag skulle dööö:(:(....vad ska vi nu prata om i skolan hela dagarna?

:(:(:(:(



och sen det med att du inte kan träffa oss...det är väl okej bryr mig typ inte om nått just nu förlåt men asså jag kan inte va eller prata eller nått med nån har aldrig känt så här:(

Det är bara så otroligt bra att vi inte har skola på måndag och tisdag

2008-11-29 @ 18:53:40
Postat av: amanda

;_; jag lider med dig, jag lovar. trots att jag kanske kommer göra lite narr av det. hehe.

men jag tyckte faktiskt alice skulle åkt och johan nästa gång. johan var min favorit i början, men sen kom hysterin. och jag kan bara inte gilla något/någon som ALLA andra gillar.

2008-11-29 @ 20:38:35
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Emsiiiii (:

jag förstår dig evelina att du mår så dåligt. jag önskar att jag kunde stötta dig, men det är lite svårt att göra det via din blogg eller bilddagbok. men när vi ses på onsdag ska du få en låååång och stoooor kram av mig & så ska jag försöka göra det bästa för att stötta dig. <3

nä, vi behöver inte träffas. såklart blir vi ledsna, eftersom vi snackade om måndagen hela tiden. men du gör som du vill, vi tycker om dig ändå (:

2008-11-29 @ 23:32:55
Postat av: Karolin

jag e ledsen det som har hänt med johan..du mår nog jättedåligt och det kan jag förstå.!!det e lugnt , vi behöver inte träffas på måndag...jag och emma finns här för stötta både dig & arnela...:(

2008-11-30 @ 12:33:00
Postat av: sabina

GUUUUUUUUD, du tar orden ur min munn, precis sådär känner jag med, asså vafan är det här, på söndagen va jag åxå värst deppig & ville inte leva typ. aså gud.

2008-12-03 @ 07:23:29
URL: http://somsabina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0