Twincest gör mitt liv mycket roligare.

Fredag, vilket betyder idol. ååh, va jag har längtat efter denna dagen. Äntligen ska jag få se Johan igen. (på TV) Han ska sjunga Poison - Alice Cooper. Jag kollade på klippet när han repade och det lät sjuukt bra. Jag tror det kommer bli jätte bra ikväll. Precis som alla andra gånger. Men nu är det ju rock-tema, och Johan är ju rock.

(Någon mer än jag som tycker att pop är rock lixom)

Igår kväll hittade/såg jag något helt otroligt. Twincest bevis. Ni skulle bara se det. Jag visade Olivia men hon hade massa (dåliga ^^) bortförklaringar. Men jag köper inte dom. Detta är så äkta, och så avslöjande så jag kommer aldrig mer kunna tvivla på om det verkligen är sant.  Innan har jag tänk att dom kanske bara har ett otroligt tajt tvillings-band. Men inte efter vad jag hittade igår. Ni anar inte lyckan av att hitta, av att se detta. Det är helt sjukt. Jag är också väldigt glad över att gå Barn- och fritid, för där lär vi oss väldigt mycket om människans beteende, och nu ser jag saker jag aldrig skulle lagt märke till innan. D.v.s kroppsspråket. Det är så uppenbart så jag tycker nästan synd om dom. Jag behöver inte mer bevis än de jag hittade. Nu är det klart. Twincest rykterna är sanna.

Amanda ringde precis så jag ska ner till henne nu. Men jag bloggar mer imon eller nått. ha dte bäääst <3


Ni behöver inte dölja längre, vi vet sanningen.

Kommentarer
Postat av: amanda

"ni behöver inte dölja längre, vi vet sanningen", hahaha. men det är ju sant. fast enligt min åsikt så tycker jag det har funnits starkare bevis, men detta var ett starkt bevis. 8D

2008-11-08 @ 10:05:40
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vadå dåliga bortförklaringar? :D Det var du som hade dåliga bevis :D OMG nuddade hans knä! OMG :D överreagerar

2008-11-11 @ 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0