OMG

Jag måste blogga en gång till. Jag måste berätta om en helt otrolig sak. Idag åkte Anna och Annie till stokcholm för att se om de kunde träffa idolerna och sånt. o..oc...och det träffade allihopa. Och det träffade johan palm. Och de hälskade från mig, och johan hälskade tillbaka. Jag dog när jag fick reda på det. Jag grät och kunde inte göra något, jag höll nästan på att svimma när jag skulle berätta det för pappa. Jag skäms nästan över mig själv. Jag blev helt hysterisk och grät skit mycket. Jag ringde annie och hon berättade allt. Ni anar inte den känslan jag fick när jag fick reda på att de hade träffat honom. Först fick jag ont i magen, sen trodde jag de var en dröm, sen började jag gråta, sen mådde jag illa. Sen pirrade det i magen när jag väl fattade att de hälsade från mig. Jag ville springa runt och skrika av glädje, jag ville lägga mig under täcket och gråta hysteriskt. Jag ville springa runt i hela lidköping. Jag ville göra sönder någonting. Jag ville slå någon. Jag ville samtidigt krama om alla. Jag ville prata med någon. Jag ville skrika på någon. Jag ville skratta. Jag ville gråta. Jag var och är så otroligt glad. och allt detta pågrund av att två av mikna kompisar träffade johan palm och som hälsade till mig. Är jag sjuk. Eller är jag sjuk? Jo jag vet, jag är sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0