Johan Palm.

Jag ville bara blogga snabbt nu innan jag går och lägegr mig.Idag skulle jag egentligen varit med emma, Arnela och karoline och kollat på idol. Men jag skulle vara barnvakt. Vi skulle ju kolla på idol. Men så fick jag sitta själv och kolla på det. Och jag har bara en sak att säga. Vad hände? Johan satt löst. Han har suttit löst nu i två veckor i rad. Han har flest fans av alla. Hans fans röstar sjukligt mycket. Men ändå sitter han löst? Jag fattar inte. Det går inte. Jag röstade på honom idag 4 gånger. Jag vet massa andra som röstade massa gånger. Jag tror det är tv4 som fixar så att han sitter löst för att de har fattat att vi johan fans röstar så otroligt mycket, och sitter han löst röstar vi ännu mer.  och då får dom in massa pengar. Jaag tror faktiskt det. Det finns ingen annan rimlig förklaring.

Johan var dessutom väldigt bra idag. HAn var så otroligt charmig så jag kunde inte sluta le och skratta. Det var så otrolgit gulligt. Speciellt när han sjöng själv. Dom kläderna <3 oslagbart. Det var verkligen det gulligaste jag någonsin sett. Jag blev så otroligt glad när jag såg honom. Det skulle bli hemskt om han åker ut. Vem ska man då vänta på att få se? Vem ska man då tjäna ihop vartenda krona så att man kan ge till mamma så att man får hennes mobil så att man kan rösta? Vem ska man då spara massa bilder på? Leva veckans höjdpunkt kommer lixom försvinna. Det komemr bli hemskt.

Undrar vad nästa veckas tema kommer att bli? Hoppas det blir något som passar Johan. För soul är inte riktigt hans tema. Men det var iaf sjukt charmigt. Det måste alla hålla med om. Men när han sjöng med Robin var det ju så sjukt bra. Men undrar vad nästa tema blir. Då får de iaf sjunga två låtar, eftersom dom är så få nu. Han är i topp 5. Jag vill att han ska komma 3:a eller 2:a eller 4:a. Så nästa vecka måste man gå vidare. Det måste han.

Idag innan jag var barnvakt då. Så blev det världigt mycket Johan. Jag satt nog i 3 timmar och bara kollade på massa klipp/bilder/videor/ med honom. En var sjukt gullig när de var i Canarieöarna nu i veckan, när Alice filmar honom när han har badbyxor på. Och han frågar vad hon gör. Hon bah: Jag filmar. Johan bah: Neej, inte nu när jag är nästan naken. Så säger Alice: ooooh Johan är nästan naken!!!. Johan bah:  neeehhhhjjjj......  Så sjukt gulligt.

ÅÅÅH va jag är beroende av den killen. Helt sjukt. Nu har jag skrivit  (visst det var inte så jätte lång men ändå) om bara johan. Det är lite pinsamt. Måste nästan skriva om något annat oxå bara för det...

ööhhmm.. Hej Amanda :) *kom inte på något annat*

Men det är faktiskt Fredag och det har faktiskt varit idol. Så det så!


Såklart att det blev bild på Johan. Vem annars lixom ?

Kommentarer
Postat av: amanda

jag började skratta när han kom in med kläderna, ställde sig vid micken och började knäppa med fingarna! hahahahahaha. killen är rolig. 8D ses om 10 min, om du lyckas hålla tiden.

2008-11-15 @ 10:49:48
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0