Jag är ett får, och anna är cp.

Jag glömde att blogga igår, och idag komemr jag inte hinna blogga så jätte mycket för snart kommer Arnela, Emma och Karolin. Vi ska käka pasta, godis och kolla på idol. Det ska bli jätte kul!!! Vi kunde ju inte förra veckan, så då fick det bli idag istället. Och vi ville ju kolla nu när Johan fortfarande är med i idol. Och jag tror detta är sista gångenh vi kommer att se honom i idol. Jag tror han åker idag. Det kommer bli hemskt. Och jag kommer gråta skit myckewt. Jag kommer bli jätte ledsen. Så jag hoppas inte dom blir rädda. Men jag vet att Arnela kommer vara jätte ledsen oxå. Men det hemska för henne är att hon tycker om Robin oxå, och det kommer bli mellan dom två, så en av hennes favoriter kommer ändå åka ut. Visst hoppas jag att Robin åker. Men jag är rädd att Johan nu kommer åka, och det kommer bli s hemskt, för jag kommer då aldrig mer få se honom i idol mer, och jag komemr inte kunna sitta och vänta på att fredagarna ska komma pågrund av honom, och jag kommer inte kunna följa honom på idol sidan. USCH säger jag.

Igår snackade jag med Annie och anna på Msn. förssten var det första gången på över 5 månader jag var inne på msn. HAHA. Men det var iaf skit kul att snacka med dom, ni anar inte xD Det var nog det roligaste på länge, och jag ska inte skriva vad vi snacka om xD HAHAHA. Men istället för att plugga till alla dom proven vi hade idag så satt jag och pratade med dom, men det vcar ju så otroligt mycket roligare. Det gick föresten helt okej på proven xD. Men jag hoopas att jag snart får träffa dom uppe i kolbäck/strömsholm/herrskogen/västmanland snart xD (jag vet inte vad jag ska kalla det ;_;)
Och hoppas Annie kommer ner till mig innan vi slutar skolan, för jag vill att hon ska se min skola och jag vill att hon ska få se tyst. Han åker ju hem när vi slutar skolan i jul. den 19 december. Kommer sakna honom otroligt mycket. Ja visst jag har inte pratat med honom någon gång, men ändå. Jag kommer sakna att se honom. Det kommer emma, arnela och Karolin oxå (ASSÅ, det är jobbigt att skriva ner alla era namn så jag får kalla er EKA) Nej nu hitter jag inte skriva mer för jag ska snart ner och vinka.

Juste, mitt mål är att bevisa twincest, gifta mig med johan palm, få många barn, vara bästa kompis med Michael och vara ett får.

och en sak till. anna är sp det säger hon själv.


Lycka till ikväll, Johan <3

Kommentarer
Postat av: amanda

1. johan kommer åka ikväll. ;_; </3

2. men jag önskade att anna åkte.

3. jag är på det där med att bevisa twincest!!

4. jag saknar dig och godis.

5. bitte komm doch nästa helg?

6. jag har en assexig megaplansch på jimi blue.

7. du måste se den.

8. jag kommenterar alltid så himla mycket.

2008-11-21 @ 16:49:25
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Emsssii (:

johan åkte inte ut. och vi hade världens roligaste tillsammans igår <3 :)

2008-11-22 @ 15:12:11
Postat av: Arnelish

JOHAN ÅKTE INTE UUUUUUUUUUUT:d, och det va jätte roligt igår vi får göra om det fler ggr:D<3

2008-11-22 @ 17:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0