Blogg, är det verkligen någonting för mig?

Nu har jag då gått på trenden att skaffa blogg, något jag aldrig trodde jag skulle göra. Men behöver man skriva av sig lite så är det väl det bästa sättet. Jag hoppas jag är så mycket aktiv som möjligt, men om jag känner mig själv, så vet jag att det aldrig kommer att bli av, men man kan ju alltid försöka. och nu ska jag visa dig, Amanda, att jag kan skriva seriöst och inte alltid som en fjortis. HAHA. Jag kan om jag vill.

Om du läser detta Amanda, så måste jag be dig hjälpa mig med designen lite. Eller jag behöver nog rätt mycket hjälp med tanke på hur den ser ut, eller hur? I den här bloggen har jag iaf tänk att skriva väldigt mycket om mig själv, så det blir en rätt så egoistisk blogg. Men egentligen, är inte allas blogg det? Jag kommer att skriva sånt jag jag aldrig skriver om offentligt, utan sånt jag mest håller för mig själv. Så var beredd på att chockas. Ni (?) kommer att få läsa om den "riktiga" Evelina.

nyfikna?



Kommentarer
Postat av: amanda

hahahahaha!

1. jag skrev det om att hjälpa till med designen på bdb innan jag läste det du skrev här.

2. OM jag läser? jag kommer vara din trognaste läsare!

3. jag ser framemot dina blogginlägg. :D

2008-11-05 @ 20:13:52
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0