Ännu en dag i mitt liv.

Det har verkligen inte varit min dag idag. Det har det verkligen inte. Försov mig i morse. Jag vaknade vid halv 8 och bussen gick vid sju. Hade mamma kört mig vid halv 8 hade jag ohunnit till skolan på corgonen skulle vi ha grupp prov. Så det  var väldigt viktigt att jag var i tid till skolan. Dessutom hade vi bestämt förra veckan att komemr man försent tio minuter så får man inte komma in på lektionen. Jag röstade emot den regeln, men alla andra röstade för.Jag sa det till mamma men som vägrade köra mig ändå. Det blev ett jäklans liv på henne så jag sket i henne. kom för sent 40 minuter. Gick snabbt till hälsopedagogiken och öppnade dörren. Fick jag komma in? nej. Det blev röstning om jag skulle eller inte. 6 för att jag skulle, och 7 för att jasg skulle få gå ut igen. Jag blev sur. Jag smällde igen dörren och låste in mig på toalaletten. Där satt jag länge. funderade faktiskt på hur man kan göra så. Hur man kan rösta på att någon ska bli utslängd när vi har prov. Jag försov mig, jo visst, det var mitt eget fel. Men jag tyckte jag kunde få en andra chans? Jag förstår om det hade varit en vanlig lektion. Men det var faktiskt prov. Det var faktiskt ett viktigt prov. Sen hörde jag folk utanför. De hade slutat. Så jag gick ut och sa inte ett ord till klassen. Jag tyckte faktiskt det var lite taskigt av dom att rösta ut mig. Det hade jag aldrig gjort. Dessutom var det prov. Grupp prov. Och min grupp klarar sig inte utan mig. Det var synd tyckte jag. Och ja, lite taskigt.

När jag kom ut från toaletten ville Eva (min klassföreståndare) prata med mig. Hon frågade hur det var. Och jag sa som det var, att jag tyckte det var taskigt. Men att jag förstå dom. Och att jag var mer sur på min mamma. Hade hon kört mig hade jag inte kommit förent. Och jag sa oxå att jag var rädd för hur provet gick.Eftersom betyget räknas på mig oxå. Hon sa att hon tyckte detta var bra det som hade hänt. För mpnga i klassen var väldigt rörda för det som hände. Och hon rsa oxå att det var synd att jag fick bli den första. Hon sa oxå att det var bra att min grupp fick göra provet själv, för då ser hon hur dom jobbar utan mig. Och så ser hon hur mycket jag gör. Hon tyckte det var en bra sak som hände och att jag ska glömma allt. Hon såg väl på mig att jag var rätt ledsen. Men det hon inte fattade var att jag var ledsen för allt som hade hänt. Inte bara detta med skolan. Utan allt som har funnits innombords länge. Och detta med skolan och mamma var väl slutpunkten. men det känndes bättre sen efteråt.

Jag tror Eva tyckte synd om mig för sen i skolan kom hon fram till mig två gånger och kramade om mig. HAHA. det var kul. Efter detta med proven var det lite roligare. Jag fick stanna kvar till skolan 2 när jag slutade klockan 11 bara för att mamma inte ville hämta mig. Men det gjorde inte så mycket. Arnela var snäll och väntade i skolan med mig. Vi hade skit kuöl. Gick till konsum och köpte gifflar och vatten xD. Kollade på johan bilder och massa mer. vi har dessutom kommit på en ny i skolan, med ett nytt namn. Korvetten. Han är sjukligt lik robin bengtsson. HAHAHA. fråga mig inte varför vi döpte honom till Korvetten. HAHA.

När jag kom hem från skolan var det bara att ge sig in i en diskution (?) med mamma igen. ååhh. ibland blir det bara för mycket. MenMen. idag har jag varit så otrolgt trött så jag vet inte vad. Får sova typ nu eller något. HAHA. fast, klockan är ju nio så. Snackade med Annie på msn just nu. Saknar henne som attan. (HIHI roligt ord) Hon är så otroligt lätt att prata med, och datet käönns som om jag behöver prata med någon om allt och alla. Och då är det bra att man har en kompis som Annie. TYCKER SÅ VÄLDIGT MYCKET OM DIG ANNIIE <333


Bilden får bli på oss. Bara för att vi är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker så sukt mycket om dig, å jag blir fan tåröggd av det du säger, jag saknar dig så sjukt mycket, bästaste bästa vän <3<3<3<3<<3

2008-11-24 @ 21:24:16
Postat av: Arnelich

2008-11-24 @ 21:36:31
Postat av: Emsiiiii (:

men jag var inte taskig, jag röstade inte ut dig! :)

usch, dumma mammor det finns. :/

2008-11-25 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0