28 November 2008

Det får bli en liten blogg nu innan jag sticker för jag ska vara barnvakt. igen. Visst är det kul att få pengar men idag är det nästan den värsta dagen att vara barnvakt på. För, idag är det fredag, och idag är det den 28 November 2008, den dagen Johan Palm åker ut idol. Och sitta där hos dom, alldelles ensam, och vänta tills dom komer hem, och dessutom vara OTROLIGT ledsen, kommer att vara jobbigt.Jag får hoppas att jag hinner se hela innan dom kommer hem, för jag vill helst inte sitta där och stor gråta när dom komemr hem. Lite sådär små pinsamt. Eller så får jag väl låta bli att gråta, men det tror jag inte att jag kan. Det är ju lixom Johan Palm som åker ut idol, och jag kommer aldrig mer se honom eller följa honom på samma sätt som jag gjort varje vecka. Och det känns otroligt tråkigt. Ni som alderig varit i den situationen komer aldrig förstå. Men asså Dessa senaste veckor har jag blvit så otroligt besatt i Johan så det är inte klokt. Jag är verkligen helt besatt i honom och jag pallar inte mer. Så kanske är det bra att han åker idag? då slipper jag ju alltid tänka på att det kanske kommit upp något nytt om honom på idol sidan? Men nej, det är inte bra, det komemr inte bli bra, och Jag kommer säkert inte sluta att alltid tänka på honom 24/7. Eller så glömmer jag bort honom efter några veckor när någon annan kommer. När jag upptäcker någon annan. Men jag skulle inte tro det.

på Måndag och tisdag har jag studiedag. Jag skulle ha följt med amanda till hennes skola på Måndag. Men det sket sig .___. Jag fick inte. Amanda frågade henens lärare men hon var tvungen att råga rektorn och sedan berätta för Amanda, Och det kommer hon inte hinna innan måndag. Synd ;__; juag ville verkligen med till hennes skola och se hur det är där och träffa alla jag hört talas om. FATTA KUL. Björn t.ex O_O han är kändis för mig. Men jag får väl se om det kommer något annat tillfälle då jag kan åka dit. Hoppas det.

Idag i skolan blev jag veckan nyckelpiga, jag blev jätte glad. Nu undrar säkert ni som inte går i min klass vad det är. Jo, blir man veckans nyckelpiga har man varit extra positiv och snäll denna veckan. Och tydligen så har jag varit det. Jag har veklat vara veckan nyckelpiga länge så det var mitt mål denna veckan. OCH JAG BLEV VECKANS NYCKELPIGA. Jag är stolt, märks det?

Nej nu ska jag snart åka. Men innan jag åker måste jag berätta att jag saknar Amanda ._. Jag brukar va med henne varje helg sen skolan började, men nu har jag inte träffat henne på snart tvåp veckor O_O Fast det känns längre. Det är ju värsta rutin att jag är med amanda på helger, och jag hatar när rutiner bryts. Fast jag kanske ska va med henne på måndag till tisdag.Det är inte säkert, måste prata med henne först xD. Hon är ju alltid ledig på tisdagar. Jag har så mycket att berätta och har så mycket att göra och allllllt. JUSTE MAMMA TRÄFFADE FRIDAS FÖRÄLDRAR PÅ STATOIL, AMANDA. fatta coolt! Jag har lite att berätta om det. Men om jag ska va med dig på måndag får du vara beredd på att jag komemr vara värsta deppig. Jag säger bara så här: Johan.


Om albumet blir dåligt så har jag och Anna kommit
på att då har Tom och Bill gjort något annat i studion.
Blir albumet bra betyder det att dom gjort det hemma.

Kommentarer
Postat av: Emsiiiii (:

meeh, du skulle vara kanske med oss på måndag kväll? ;(

2008-11-28 @ 17:21:08
Postat av: amanda

förlåt, men, hahahaha. veckans nyckelpiga? vad sött, värsta lågstadiet. :'D

och det är bäst för dig att du inte dissar mig för emsi (?) och dem. vi har faktiskt inte träffats på VECKOR!! </3 jag saknar dig så jag får ryck, alltså.

du kan helt klart sova hos mig på måndag om du vill. och OMG, du måste berätta allt. vi kommer ha sååååååå mycket att prata om! O_O

har du fått över annie till vår twincest-sida? det är ju riktigt bra! haha, ni har antagligen rätt där. ;D

2008-11-28 @ 17:58:02
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Anna

Mohahaw, du och jag är så smarta!

2008-11-28 @ 19:04:37
Postat av: Arnela

Meh evelina du lovade ju och vara med oss på måndag kvälll:(....dissar du oss nu el?



OBS:JOHAN FÅR INTE ÅKA UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT

2008-11-28 @ 19:08:17
Postat av: Karolin

Eve, de var tråkigt...men kanske du kan vara med amanda på tisdag istället !!!hon kanske få svar på månadag så du kan då vara hos henne på tisdag:(..

men du ska vara med oss på måndag kvällllll!!!!!Inte få du dissa oss :(

2008-11-28 @ 19:32:14
Postat av: Karolin

Skiit..det e inte lätt att skriva kommentar..strunt i det!!!eve, vad tråkigt att de inte gick med amanda, men du ska väl vara med oss på måndag kvälll. inte dissa du oss, va? :(

2008-11-28 @ 19:36:38
Postat av: Emsiiiii (:

tjejer, är ni där?

2008-11-29 @ 18:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0