Korv-spa

Tjosaan. Idag blir det inte lika lång blogg som igår. HAHA. jag lovar.

Igår hände ju det där med Jimi och Joschka, jag har släppt det lite, är inte lika sur idag, men jag är fortfarande sur på Jimi. Det komemr ta ett tag innan jag har accepterat det, som jag sa till amanda så är det nog över till helgen. Men det är det att JiJo har varit något naturligt, men så kommer jimi och är otrogen. Det är inte särkillt snällt mot Joschka. Men vi får väl hoppas att det löser sig på bästa möjliga sett.

Idag i skolan så Berättade jag för typ alla vad som hänt med JiJo. Dennis tyckte jag var sjuk. "Kan du inte vara som en vanlig tjej?" HAHAHAH. Nej tyvärr, det kan jag inte =) för vanliig är tråkig. Ingen höll med mig om att detta var nästan som världens undergång. Ingen tyckte det var något särkillt. Det tyckte mest jag var konstig. Jag visade oxå bidler på Jimi och Joschka för Dennis. Han såg att dom var bögar. Då blev jag glad. Hoppas bara inte JiJo blir JiJa. Det låter och är fel. usch.usch.usch.

En annan sak idag i skolan hände med 'Tyst'. Det var så sjukt kul. Jag kan inte berätta, för tänk om någon kommer in och läser. Men jag kan säga att allt jag tyckte om tyst när han sa allt om Michael, så har jag ändrat mig lite nu, och jag kommer sakna honom när han åker. Vi kommer adlrig mer se honom sen. Det komemr bli så otroligt hemskt. En sak jag måste berätta är att 'Tyst' sa "självklart" til mig. Och då dog jag. För jag älskar när folk säger självklart. Pågrund av att det påminner om Johan, för johan säger ofta det. tyst visste inte vad det var han sa, och varför jag bah: "aaww". Danne berättade oxå att jag älskade bögar. 'Tyst' måste tycka jag är värsta sjuk xD HAHAHA. Men han var i alla fall jätte söt idag. Och det komemr bli hemskt när han inte är där längre, för varje gång vi ser honom är det som om man ser en kändis, vi bah:  tyyst!!! HAHAHAHA. det låter sjuukt roligt. Fatta många personer vi har som vi har döpt om. Vi räknade ut det igår och det var ca 10-15 stycken. Fast 'Tyst', stora H och look like Johan är favoriterna. Look like Johan är en kille som är JÄTTE SMAAAL och går i 9an och heter joel. Han är jätte lik Johan ibland. I alla fall när Johan hade svart hår. Fast det är mer roligt för mig och Arnela. PÅTAL OM JOHAN! Arnela har köpt Idol skivan. OMG! hon hade med sig den i skolan idag, och vi lyssnade på Johan. Han sjung "beautiful Once" och det är inte dåligt. Omg, det låter sjuukt bra. Jag unde inte sluta lyssna på den. Jag längtar verkligen efter hans första album. den dagen kommer jag vara såå lycklig.

En annan sak som hände idag som gjorde mig skit sur var när jag lyssnade på idol skivan, på rasten och så satt med många i klassrummet, de tyckte inte om Johan, men så bytade jag låt. Men sen helt plötsligt ställer sig Michis upp och går bort till cd spelaren och stänger av :O! inte nog med att hon bara stängde av! hon tog ut skivan och SLÄNGDE ner den i bordet !!!! fyy va elakt! Det blev repor i skivan. Vad tänker hon med egentligen?!?!?!?!  man gör inte så med någon annans skiva! Om hon nu inte ville lyssna mer så skulle hon kunna sagt det till mig. Jag sa till henne högt och tydligt att hon INTE skulle röra skivan. Men lyssnade hon?!  nej då hon tar ut den och slänger ner den på bordet. Hon är ju för fan inte klok! ÅÅH va sur jag blev på henne. USCH! Jag gick då och tog cd skivan och satte försiktigt in den i födralet och gick ut och la den i mitt skåp. Sen sa jag inte ett enda ord till henne på hela dagen. och det tänker jag inte göra imon heller. ÅÅH jag tycker inte alls om henne efter vad hon gjorde. Asså man gör inte så och det borde hon veta!

Något annat som hänt idag? Juste Jag och Emma och Arnela var väldigt roliga när vi skulle hem idag. Emma säger korv hela tiden, och idag har hon sagt korvspad. ingen aning varför xD HAHAHA. Men då när vi skulle hem sa hon Korv och Arnela skulle säga spad, men så sa hon spa xD HAHAHAHA så det blev Korvspa xD HAHAHA. Vi pratade sen om vad ett korvspa var. HAHAHAH. och det var ett spa med korvar. Korv massage. istället för att lägga varma stenar på en, lägger som varma korvar. och istllet gör värsta gegga i ansiktet, är det mosad korv, och istället för gurka på ögonen är det rå falukorv xD HAHAHA xD  guuuud va vi skratatde xD HAHAH xD.  och neej, jag har aldrig påstått att vi är normala.


Bara för att Robeat är snyggare än snyggast på denna bilden.

Kommentarer
Postat av: amanda

:c jag ska få dig att förlåta jimi. har inte du en känsla av att jijo inte är över? jag har den känslan. det finns inget som heter jija och kommer aldrig att finnas.

2008-12-10 @ 19:46:47
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Emsiiiii (:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! :DDDDD

jag tycker att vi ska fortsätta med korvspaet imorgon och kanske göra ett i beverly hills :D

2008-12-10 @ 20:17:03
Postat av: Arnela

HATAR OCKSÅ MICHIS DET VA LÅGT AV HENNE OCH HADE JAG VARIT DÄR HADE JAG SMÄLLT TILL HENNE MEN AJA...men det med Korvspa hahahahahah det är så otroligt roligt så det inte är sant asså XD.....håller med emma fortsättning på det imon:P

2008-12-10 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0