fy fan va jag hatar dig!!!!!

Okej, nu kommer det komma ett hat inlägg.  Jag kan inte skriva detta till denna personen, av olika anledningar. Men jag hoppas personen läser detta. + att jag kommer vara sjuukt arg.


Jag får Hetts!!!! fy FAAAAN va jag hatar dig din jävla unge! du äcklar mig fan , du är så jävla vidrig, jag förstår inte hur du kan se på dig själv utan att vilja ta livet av dig. du är fan en skam för mänskligheten. Om jag någon gång ser dig göra något sånt igen så kommer det bli så otroligt synd om dig ! Om du någon gång skriver något elakt igen ska ska jag personligen söka upp dig och slå dig så jävla hårt så du inte vet vad du heter sen efteråt. Du tror du är så jävla bäst opch så otroligt cool, men fy fan för dig! Du är verkligen helt störd!

Hur gammal är du egentligen va?! Ò_Ó Du beteer dig som en jävla barnunge! Det finns bättre sätt att sköta detta som har hänt än hur du gör. Du är så jävla omogen. du är 16 för helvete! bete dig som det! Jag blir så jävla sur när jag ser vad du skriver Om du inte lägger av så ska du få med mig att göra! och det kan jag lova dig, att det vill du inte! Hade du inte bott så långt bort så lovar jag att jag redan nu hade gått hem till dig. Du borde ju för fan fatta att man inte kan bete sig så som du gör!


Jag förstår verkligen inte hur du tänker?! hur i helvete kan man vara så sjuk i huvudet?! förstår du inte att det du skriver och hur du beter dig är helt jävla oacceptabelt. JAG HATAR DIG. Jag vet att hatar är ett starkt ord, och jag vet att jag inte känner dig så bra, men av det jag har sett, och av det jag har hört, så kan jag lätt säga att jag hatar dig och önskar att du inte föddes från första början. men FY FAN för dig. Ditt jävla as! AAAHHHH va arg du gör mig. Ser jag dig en gång till göra något sånt här, så lovar jag dig att jag ska göra så du aldrig, aldrig mer kommer att kunna skriva, eller säga ett enda jävla ord till! Ditt jävla missfoster!

Kommentarer
Postat av: Emsiiiii (:

tack <3<3

2008-12-28 @ 22:50:41
Postat av: amanda

BILL HAR FUCKING SKAFFAT DREADS! DEN BÖGEN ÄR JU FAN EN IDIOT!!!!!

2009-01-01 @ 22:49:58
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Karolin

oj, jag undra vem personen är!!! du, jag, emma, och arnela ska möta på msn kl 17.00 idag..du ska komma okej!!!

2009-01-06 @ 16:53:43
Postat av: Anonym

du som skrev denna text ska fan me dö en tidig död ditt jävla äckel svin. fan va jag hatar den personen , ingen bryr sig fall du tar självmord ... FAN FÖR DIG

2009-01-14 @ 16:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0