Nick Romeo Reimann <3

Nu ska jag dra till med en snabb blogg. Hinner inte skriva så mycket eftersom jag måste verkligen sova. Imorse försov jag mig, igen. Jag är verkligen as dålig på att komma upp på mornarna. Jag sätter klockan och allt. men så tänker man, bara vila lite. och då såklart somnar man om. ARGH. jag skyller på att det är så mörkt ute på morgonen. Så jag missade Idrotten på morgonen, men det gör inte så mycket. Men mamma körde inte mig, så jag fick vänta på nästa buss. Men som sagt, det gjorde inte så mycket, idrotten är ju bara bajs så.

I skolan hände det massa saker, som vanligt. det är så sjukt roligt att gå i skolan. Jag har alltid så otroligt kul. Men idag stannade i alla fall Jag emma, arnela och Karolin kvar efter skolan till klart fallet. Det är i alla fall färdigt nu. Men när vi då var där i skolan gjorde vi något, som vi kanske kommer ångra imorgon, vi får se. Jag berättade oxå om vecka 4. Kom på att jag inte berättat om det. Min förra klass visste om det, men jag har alltid varit hemma den veckan, men nu i gymnasiet måste jag ju gå i skolan. Men ibland är jag inte sååååå Emo. ibland är det på en måttlig grad. men förra året var det hemskt. Men men, vi får väl se.

När jag kom hem sen svimmade jag nästan. O...M...G. Jag kan fortfarande inte fatta att detta har hänt. Jag kan inte förstå hur detta kan gått till. eller jo, men jag kan ändå inte fatta det. Jag ska berätta om allt. från början till slut i minsta detalj. Jag komemr då hem från skolan, sätter mig ner och äter, tar fram datan och startar msn, ingen skriver. nehe, va populär man var här då. Men så går jag in på hotmail och kollar om jag fått något speciellt. Bara facebook. Jag blev medlem där för länge sen och inte orkat bry mig. Men så tänkte jag, jag kanske ska vara lite mer aktiv och verkligen gå in där och kolla hur det är? Så gjorde jag det och fixade profilbild och allr. Fattar fortfarande ingenting. men skit samma. Då skriver jag til amanda att jag är duktig för att jag skaffat facebook. då skriver amanda. Och hon har damp. hon fråar var jag varit, att hon hade ringt mig, men att hon inte har telefonnummret till pappa. hon skriker (på msn) hon dampar loss skriver ROMEO och jag fattar ingenting. då frågar hon har du inte sett min visningsbild. och då ser jag! det var romeo som satt i en soffa, höll i ett långt brev, hade på sig en grön tröja och en röd tröja låg bredvid. Det tog ett tag innan jag fattade. DET VAR VÅRT BREV OCH VÅRA TRÖJOR!!!  då fick jag hetts och jag visste inte vad jag skulle ha mig till. det enda jag skrev var OMG. jag hyperventilerade och grät och skrattade och log och allt. Det var helt otroligt. Amanda skrev att jag måste in på hennes bilddagbok. Jag gick in, men kom inte in på hennes. jag fick damp. jag blev jätte ledsen. men så komemr amanda och är smart och skriver: " HANS HEMSIDAAA!!!!!!" så jag går in dit, och ser. Romeo har lagt in en bild på sid själv på sin gästbok där han tackar för brevet. och inte nog med det. Han skrev det på svenska. Han skrev det på svenska så att vi skulle förstå honom. Han ansträngde sig för att vi skulle förstå. Jag älskar honom. Vi skickade ju ett brev till honom på dålig tyska, och han svarar på dålig svenska. Han är bara så otroligt underbar.

"Hej!

hjärtlig tack för ert lång brev och ert jåttekul T-shirten.

Mågnar varma kramar till Sverige

er Nick ;-)"


Vi skrev i brevet "für immer, dein evelina und amanda" och han svarade: "er nick ;)"  så otroligt underabart. Världens bästa julklapp. Jag tror inte Romeo fattar hur lycklig han just nu har gjort två personer i sverige. Jag och amanda var inte beredda på att han skulle lägga ut det på sin hemsida, inte på det viset, och absolut inte att han skulle tacka oss. Elelr ännu mindre att han skulle tacka oss på svenska. Fattar ni hur underbar den ungen är? Men känslan av att det är vi som har skickat det där, omg, det går ite att beskriva. Jag är så otroligt lycklig just nu. Jag kan fortfarande knappt fatta att detta har hänt. Jag undrar verkligen vad han tänkte när han såg brevet, eller vad han tänkte när han läste det. Sen måste han ju ha frågat om någon vill ta en bild på honom med brevet. och dessutom måste han ha tagit av sig sin tröja han hade innan för att sätta på sig en av våra. OMG. det är helt sjuukt. Sen måste han ha frågat någon om hjälp med svenskan. han måste ha tänk på att han ville skriva på svenska för att vi ska fatta. Han måste ha brytt sig om att vi ska förstå. HAn måste va varit väldigt glad över att han har fans i sverige. Och det är ju jag och amanda som har gjort honom glad. Detta är första gången jag är stolt över att vara svensk. oh my god.  Romeo har lagt upp en bild när han håller i vårat brev jag och Amanda har suttit och skrivit och har på sig en tröja jag och amanda köpt. Jag och amanda har haft dom där sakerna hemma, och vi har skickat dom, och nu håller romeo i dom. Det är sjukt. och det var sååå värt alla dom pengarna.

Ser ni hur glad han ser ut? Ser ni hur nöjd han ser ut? Ser ni hur underbar han ser ut? ser ni hur söt han är.
ÅÅÅH va jag tycker om Romeo..<3

Kommentarer
Postat av: amanda

du skrev att han la upp det i gästboken, haha.

men alltså, han kunde ju lika väl skrivit på tyska till oss, för han visste att vi fattade tyska. men nej, han skrev till svenska. han vill göra något SPECIELLT för oss också. fyyyyyyy vilken söt unge. <3 jag älskar honom så jävla mycket.

han kan nog inte förstå vilket damp vi fick av detta. jag kunde inte somna igår. detta hände verkligen. men när jag skulle gå och lägga mig kändes det så otroligt overkligt. det kändes inte som om det har hänt. men det HAR hänt. _ <3



jag undrar om det är bättre att träffa honom i fem sekunder och få en autograf, eller att få en bild på honom med våra saker där han skriver till oss på svenska (på sin hemsida, så bara vi ska fatta) för att tacka. och vet du något jag itne har reagerat på? han ger oss varma kramar. han skriver det. tänk att vi hade fått varma kramar om vi var där. han vill ge oss varma kramar. mmmmmm... <3 den dagen kommer.

2008-12-12 @ 06:50:03
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Karolin

helt o hållet otroligt evve...jag kan inte heller fatta att han fick era brev...det e ju stort :D Jag visste inte han skulle visa brevet och tröjorna...jag själv ha sett brevet och nu se jag han håller i dem... de e COOLT !!! :D :)

2008-12-12 @ 15:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0