Die Wilden Kerle är är mitt liv.

Nu jag har mycket att berätta. Mycket att skriva om. Det var nu 2 dagarsen jag bloggade, och ni anar inte hur mycket jag har varit med om. Kanske inte så många olika, men det som har hänt, är otroligt stora saker. Jag ska försöka att skriva om allt, och jag ska försöka korta ner det så det inte blir så tråkigt för er att läsa. Jo, det var ju så att i söndags tog jag moppen (kort i taket?) till amanda. Det har nu blivit två gånger på en helg jag kör moppen, det var längesen sist. Man har faktiskt saknar honom. (och jaa, jag har döpt min moppe. Han heter Joschka) När jag kom till amanda tog det typ 20 minuter att först ta av mig alla ytterplagg. Man måste ju ha mycket på sig när man åker moppe. Det är bara så nu. HAHA. Jag har faktiskt ingen aning vad vi gjorde först,men jag tror vi gick upp på hennes rum och så satte hon på bushido's dvd för att visa mig hans mage. Asså, omg, mannen (höll på att skriva killen, men då blir det fel, eftersom han är 30+) har snygg mage *_* sjuuukt asså. Hur kan en 30+ ha så snygg mage? konstigt. Jag har aldrig tyckt något är snyggt med bushido, men snygg mage, det har han. Sen kollade vi på sido dvd:n oxå. Och jag måste hålla med Amanda, han är söt ibland. faktiskt. vi kollade sen oxå på killerpilze dvd:n för att se fabi och jo's magar. Det var värsta mage moment.

Efter att vi hade kollat på magar och lite sånt bestämde vi oss för att åka in till båstad och köpa allt vi skulle ha till tårtan vi skulle baka. Vi skulle nämligen fira Jimi på hans 17 årsdag, fabi på hans 16 årsdag och Maxi på hans 18 årsdag. Jimi fyller den 26 och de andra idag faktiskt, den 23. Men eftersom vi inte kunde fira dom på deras födelsedagar bestämde vi att vi skulle göra den det 21 istället. Det är sjukt roligt att fira kändisar. Det är värsta lyckliga moment. Och tårtan blev jätte fin, ni ska inte lyssna på amanda, hon bara sanckar massa skit. HAHAHAH <3 Tårtan blev fiiiiiin :) Den blev vacker.

Efter att vi hade gjort färdigt den fiina tårtan gick vi upp på rummet och skulle dela ut julklapparna. Det fick bli jag som fick börja att öppna. Amanda filmade mig samtidigt som jag öppnade mina julklappar. HAHA. Först var det jimi blue singel. och jag blev skiit glad. min ANDRA singel med jimi. åååh va jag blev glad. Sen öppnade jag andra paketet. Amanda trodde jag skulle bli minst glad för den. men oj va hon hade fel. Det var.... Sommer. Jimis, man kan säga, senaste film. Jag började nästan gråta när jag såg att det var den. Jag trodde verkligen inte att jag skulle få den. Helt otroligt. Jag och amanda har pratat om den filmer jätte länge, så det var jätte kul att få den. Det tredje och sista paketet var MINST lika underbart, om inte mer, det var JIMI BLUE ALBUMET. HANS NYA ALBUM. !!!! AAAAHH!!!! jag blev jätte jäötte jätte glad för det. jag har velat ha det albumet. Men eftersom man är tvungen att köpa det i tyskland, blev det aldrig av. ååh va jag ska knarka det albumet. mums. TACK AMANDA <3! Sen fick amanda sin present. Först var det en liten bild på Raban som är skit snygg, men det var mer som ett julkort. Sen en förstoring på en av henens favorit bilder. Jijo. Sen var det självaste presenten kan man säga. En MEGA stor tysklandsflagga. Jag tror hon blev rätt glad^^ HAHAH. Jo men det blev hon, så det var jätte bra. Det kommer bli så snyggt när hon hänger upp den på väggen när hon gjort om hela rummet.

På kvällen satte vi oss och åt tårta och kollade på filmen... Sommer. Jag och Amanda trodde att vi skulle hata tjejen jimi är kär i i filmen. (HAHAH två i gud va roligt) Men det gjorde vi inte.  Vi trodde filmen inte skulle vara så JÄTTE bra, men oj va fel vi hade. Jag kan lova er, det är en av de bästa filmerna jagh någonsin sett. Den kommer på plats 2 på min film lista. Och det är inte dåligt. ingen kan slå nummer ett, den platsen kommer alltid att vara dwk. Men gud va jag älskar Sommer. Den är så underbar. Och Jimi är så underbar i filmen. Jag och Amanda blev så otroligt kära i jimi, och i hela filmen. Det är helt otroligt. JAG ÄLSKAR SOMMER!!!! Jag har nu sett den tre gånger. Jag ÄLSKAR den. Det går nästan inte att förklara hur underbart bra den är. Jag och amanda blev oxå helt kära i låten som man kan säga har en stor betydelse för filmen. den är helt underbar. The one heter den. Och dessutom sjunger jimi den låten i filmen. OMG. helt underbart. helt omg underbart. Jag vill att alla alla ska se den filmen, för jag vet att alla kommer att tycka om den filmen. Den filmen är helt otrioligt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi kollade oxå på extra materialen. Först var det lite jobbigt att se det. För nästan varenda litet extra material ser man jimi och jannis hålla på. Det är mer bevis än jijo, och twincest. Jag älskar/älskade jijo, dvs jimi och joschka tsm. Men när man såg så detta var det inget snack om saken. Jimi och Jannis ÄR tsm. till och med min lillebror skulle se det. Jag hade väldigt svårt att acceptara jannis. Men jag och Amanda satt och sancakde om det i några timmar senare på kvällen, och vi kom fram till att Joschka inte är så ledsen, att han är lycklig, för det är just därför jag har haft svårt att acceptera Jannis. Jag har trott att Joschka är sårad och ledsen. Men vi pratade om att han säkert har det bra, och att raban tar hand om honom, och det är som jag och amanda sa, att Jimi ser så otroligt lycklig ut när han är nära Jannis. och jag tycker att man ska acceptera hans lycka.

Nästa dag hände något vi har pratat om att vi ska göra länge, men man ville inte att den dagen skulle komma ändå. Vi tog ner alla planscher i Amandas rum. Det var otroligt hemskt. Det var som att säga hejdå till en gammal vän. det var så otroligt ledsamt. Det var som ett slags avslut på hela th. Vi lyssnade på th musik, hade på oss th tröjjor och tog ner th planscher. Ni kanske inte kan förstå varför det är så hemskt. Men har ni sett hur mycket hon hade på väggarna? om ni nu har det, så tänk er då att varenda gång man är inne i det rummet ser man dessa planscher, och det känns som om dom tittar på en, det känns som om dom är där. Tänk att alltid se dom planscherna, och när man pratar om tokio hotel (vilket jag och amanda gjorde ofta) så såg man alltid en bild på dom, och kunde föreställa sig på ett annat sätt, nu är dom inte kvar längre.  efteråt kände man sig så otroligt ledsen ._. Så otroligt ensam. Det var så otroligt tomt. Det var så otroligt ljust. Så otroligt stort. Det känndes som om det ekade. Det var hemskt, men man visste att det behövdes.

När vi hade tagit ner alla planscher, 4 timmar senare, gick vi ner och amandas pappa sa att amanda hade fått post.  såen var det ett vanligt julkort. Sen var det ett brev. Jag kommer ihåg att jag frågade vem det var ifrån, och amanda ba " att det vet jag ju inte fören jag öppnat det!" och tyckte jag var jätte korkad xD HAHAHA. Sen så öppnade hon det, och det första jag ser är bilder på romeo, sen ser jag att det är autografkort och jag skriker rakt ut, sen fattade amanda och så skriker hon!!!!  vi stod där och skrek omg flera gånger om, men kunde jag inte stå längre, jag satte mig ner och började stor gråta. och amanda hoppade, men sedan var hon oxå tvungen att sätta sig ner. ROMEO HADE SKICKAT ETT PERSONLIGT BREV TILL OSS!!!! han hade svarat på vårt brev. FY FARAO va jag älskar den ungen. Samtidigt som man vet vad som hände, fattade man inte riktigt ändå. Det är helt otroligt. Romeo svarade, HAN FCKING SVARADE!!!!! helt omg. Jag och amanda satt säker på golvet i några minuter ochkunde inte fatta det. Sen såg vi att det oxå var ett brev, ett handskrivet brev, och då började jag gråta ännu mer. Vi satte oss sedan i soffan, och amanda läste vad det stod. Vi båda skakade så otroligt mycket och grät så otroligt mycket. Jag har aldrig, aldrig gråtit så mycket över att jag är glad. Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Jag lovar. Jag har gråtit för att jag är glad två gånger. Första gången var nät Romeo satt in bilden på sin hemsida. Andra gången var när han skickade brevet. Romeo gör mig till den lyckligaste människan i världen. Jag Älskar Romeo. Jag Älskar Nick Romeo Reimann.

När kändisar skickar autografkort till fans brukar det vara kopierade autografer. Men de Romeo skickade var äkta. Han har suttit där hemma och skrivit Für evelina och für amanda, han har suttit där hemma och sagt till sin pappa vad han vill skriva i brevet så att hans pappa han hjälpa honom med engelskan, så att vi kan förstå. Romeo har betalat så att jag och amanda ska kunna få två autografkort. Romeo har kanske slickat på brevet. Romeo har suttit hemma hos sig, i München och velat skriva ett brev, till två tjejer i sverige i lilla östra karup. Den ungen vet hur man gör personer lyckliga. Jag älskar Romeo. JAG ÄLSKAR HONOM. och jag är stolt över det.

Efter detta fantastiska har det bara varit massa romeo och jimi snack/ryck. Jag och Amanda gick från "ååh va jag älskar Jimi" till "ååh va jag älskar Romeo" Det är helt otroligt hur lycklig man kan bli av en annan människa man aldrig träffat. Det är helt otroligt att man kan känna denna lyckan över en 10 åring. Och över en film.

Allt detta hade aldrig hänt om inte die wilden kerle hade funnits. Allt detta hade aldrig hänt om jag inte hade tagit upp kontakten med Amanda igen. Allt detta hade aldrig hänt om inte tokio hotel hade funnits. Att detta hade aldrig hänt om inte bilddagboken hade funnits. Att detta hade aldrig hänt om inte amanda åkte till frankfurt i fabruari. Att detta hade aldrig hänt om inte jag var vän med Amanda <3

Jag är så otroligt tacksam över allt. dwk, romeo, jimi, tyskland över huvudtaget. Och allt är tackvare att Amanda tycker om det. Det var hon som gjorde att jag började tycka om allt. pågrund av henne. Fattar du, amanda, hur glad jag ör över att jag är vän med dig? Du har fått mig till att tycka om saker jag idag aldrig skulle kunna tänka mig att inte tycka om, saker som är lycka för mig.




Kommentarer
Postat av: amanda

herregud. vad ska jag skriva nu? ;; jag älskar denna bloggen, haha. nog en av de bästa du har skrivit. <3

jag kom på att jimi och romeo är dem personerna som gör mig lyckligast om och om igen. det är verkligen dem två som är bäst. ;
; jag saknar sommer som in i. men jag lyssnar på låten hela tiden. och jag kollar på brevet flera gånger om och om igen och mår lika bra varje gång jag tittar på det.



kunde inte sluta tänka på romeo igår. utav en anledning. jag måste berätta för dig när vi träffas, för bara du fattar. <3 jag kan säga såhär: jag vet hur det känns att träffa romeo dividerat på två eller tre. och därför vet jag att jag nog inte kommer kunna träffa romeo, för jag började nästan gråta av lycka och jag kunde inte sluta stirra. du vet... min kusin är lik romeo. på PRICKEN. romeo i 3-4an med långt hår. UNDERBART!



anyway. jag fick en mobil i julklapp!!! :'D med högtalare till också. blev helt chockad. O
O' var inte alls beredd på det. på tal om romeo. men nu ska jag umgås med mina kusiner igår. (ROMEO!! <3)

2008-12-25 @ 13:58:07
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Emsiiiii (:

vilken helg ni har gått igenom, :) <3

2008-12-25 @ 14:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0