Året 2008

Januari

Januari var en sådan månad då jag inte gjorde något speciellt. Månaden började med att jag var hemma hos annie för första gången. Vi hade så sjukt roligt, och det var då vi blev sådär välsigt bra vänner. Inte bara chattkompisar. Utan på riktigt. Den andra bilden symboliserar då allt försvann. Allt på min dator försvann. Det var något av de hemskaste jag varit med om. Jag hade allt på min dator. Alla bilder och alla minnen, hela mitt liv hade jag sparat på datorn, och när allt försvann, kändes det som om hela mitt liv försvann.

Februari

Februari var en väldigt rolig, och en väldigt förvirrad månad. Det var i februari jag upptäckte Brokeback Mountain. Jag fick en så stor period med den filmen. Jag kunde inte tänka på annat. Jag var helt besatt i den filmen. Februari var dessutom den månaden jag började tycka om Tom. Och det var inte lite jag tyckte om honom. Han var den första jag tyckte om efter att jag hade börjat tycka om Michael. Innan hade jag inte ens gillat någon lite, mer än michael. Jag kunde inte se mig själv tycka om någon annan heller. Men när Tom kom föll jag föör honom direkt.  Det hemska med det var just att jag hade, några månader innan, sagt att jag skulle aldrig falla för tokio hotel, eller någon i bandet. Th var ett band alla fjortisar tyckte om, alla tyckte om dom, så jag ville inte göra det. Men så kommer Amanda där och älskar dom och jag kollar på hennes bilddagbok och blir kär. HAHA. Det var inte så att jag bara tyckte Tom var snygg. nej, jag var besatt i honom xD. Men jag är samtidigt glad över att jag började tycka om honom, för det var pågrund av honom jag började va med amanda igen. Så det var ju väldigt bra.  Jag kan inte fatta att jag egentligen tyckte om Tom så oerhört mycket. Men jag tror det har med att jag är så twincest nu. Jag kan inte tycka om Tom på det viset, herregud, han är ju tsm med Bill.

Mars

Mars, haha. Mars var en konstig månad. den mesta delen av Mars pluggade jag. Det kanske lkåter hemskt. Men vi hade en sån uppsatts om världskrigen att skriva. Och jag satt dag ut och dag in och skrev på min berättelse. Men Jag skrev ju oxå 60 sidor så det tar ju sin tid xD. Men annars så fortatte jag att vara helt förälskad i Tom Kaulitz. Men en annan sak som hände i mars var att jag började va med amanda. Vi hade sagt någon månad innan att jag måste komma hem till henne och se th dvd. Men jag trodde aldrig det skulle bli av. Men i mars va jag med henne och kolalde på dvd:n och blev ännu mer kär i Tom.

April

I april föddes felix, och det är väl en stor händelse. haha, Så jag blev storasyster ännu en gång. undra om det blir fler gånger? Men det tro jag inte. Men man vet aldrig med mamma. Hon sa efter MIG att hon skulel skulle ha mer barn. Men då fick hon 3 till xD. Något annat som hände i april var att jag blev helt beroende av ff. Fan fiction. Jag kunde sitta uppe hela nätter och dagar och bara läsa, läsa och läsa. Det var evrkligen inte bra, för jag halkade efter något enormt i skolan. Jag pluggade aldrig, jag bara satt hemma och läste, läste och läste. Jag kunde inte sluta läsa. jag var besatt. Men den känslan av att läsa en bra ff. omg, den är underbar. April gick åt till att läsa ff.

Maj

I Maj började jag tycka om twincest. Det var i maj jag insåg att tom och bill verkligen är tillsammans. Det var Amanda som fick mig att inse det. Man skulle kunna tro att jag blev ledsen. Eftersom jag var så förälskad i Tom, men det blev jag inte. Jag slutade faktiskt att tycka om Tom på det viset när jag insåg att han var tsm med Bill. I Maj hade vi dessutom klassresa till någonstans jag inte kommer ihåg. HAHA. Det var otroligt roligt. Det var lixom sista resan med klassen. Sorgligt. Man insåg då att det verkligen snart är slut. I Maj började jag oxå tycka om Killerpilze. Jag tycker fortfarande väldigt mycket om dom, men inte lika mycket. Men dom är sjukt bra.Men det var i maj jag började gilla dom.

Juni

I Juni var det avslutning. Då slutade jag nian, det var och är något av det hemskastet jag någonsin varit med om. JAg trodde verkligen inte jag skulle bli så ledsen. Men det blev jag. Jag saknar verkligen allt fortfarande. Jag som hatar avslut, kan aldrig riktigt glömma det. Jag tål inte avslut och på så vis kan jag aldrig glömma. Jag kan aldrig lägga något bakom mig och gå vidare. I Juni träffade jag dessutom annie igen, och va med henne i 12 dagar. Jag kan lungt säga att det var då vi verkligen lärde känna varandra och blev sådär otroligt bra vänner.
 
Juli

Först så var jag ju med annie på liseberg. Det är verkligen en tradition vi lätt ska fortsätta med.  I Juli började jag dessutom tycka om Declan. Det var kärlek vid första ögonkastet. Jag var helt kär i honom. Jag tyckte att han var det bästa jag någonsin hört. Jag och amanda åkte oxå i juli för första gången utanför Båstad. Till Karlshamn. Jag tror det var då vi insåg hur otrligt roligt vi egentligen har tillsammans, och det var npg början på den vönskapen vi har nu. I Juli beställde amanda dessutom die wilden kerle filmerna. Och då upptäckte vi lyckan i livet. die wilden kerle ÄR lycka för mig. Jag älskar dwk och det finns ingen annan än amanda som förstår det.

Augusti

I Augusti började jag i den nya klassen. Jag hade svårt att komma in i klassen, började först va med fel personer, men den började jag va med emma, Arnela och Karolin och nu trivs jag otroligt bra i min klass. skule inte kunna bli bättre. När skolan började, började jag va med amanda varje helg och är fortfarande med henne varje helg. Det är lixom en rutin att va med henne då. En helg utan amanda känns fel. I Augusti började jag verkligen tycka om dwk på riktigt. det var då jag verkligen förstod hur underbara dom filmerna och dom personerna är. mums<3. It slutet på Augusti fyllde ju Michael 50 år. Och för att fira det åkte jag upp till Annie. Vi var med i radion och pratade om michael och spelade låtar. Det var skit roligt. Vi bakade oxå en otrolgit fin tårta och forade michael på din 50 årsdag.

September

I september hände det inte så jätte mycket. Jag Och amanda tog de roliga bilderna när hon var jimi och jag var bögen. och dt var då vi började tycka om jimi blue väldigt mycket. I alla fall jag. Jag började tycka om honom skit mycket. I september hade jag en period då jag inte kunde sluta lyssna på vissa av hans låtar. Dessutom började jag gilla Romeo. Jag började tycka han var skit snygg. Både jag och amanda började tycka om honom, och vi bestämde att skriva ett långt brev till honom... I september kom dessutom den här katten in i vårt liv. Gonzo. Visst har jag och han haft våra dagar vi inte kan stå ut med varandra. Men ibland kan han vara söt. Han är den bustigaste och jobbigaste katten jag någonsion träffat. Men det ör just det som gör honom till Gonzo.

Oktober

I oktober blev jag och amanda klara med brevet till Romeo och skickade det tillsammans med två tröjor vi hade köpt till honom. DWK5 såg vi oxå första gången i oktober, och efter den filmen var jag helt lost i dwk. I oktober upptäckte jag Johan, då han var med i idol. Jag såg honom första gången när han var på audition och sjöng drugs don't work.tropddde först han var en tjej. Men sen efter ett tag upptäckte jag att det var en kille, och jag tyckte om honom genast. Trodde inte han skulle gå vidare men det gjorde han. Sen genom hans idol resa har jag bara gillat honom mer och mer. Jag kan lugnt säga att jag har inte gillat någon så här mycket sen jag började tycka om michael för 2,5 årsen. Jag gillade inte ens tom såhär mycket. I oktober träffade jag oxå Johan första gången, och det var då den lyckligaste dagen i mitt liv. idag är det en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv.

November

November var jag så lost i Johan så jag visste knappt vad jag skulle ta mig till. Jag var verklige nhelt förälskad i honom. Och jag gilalr honom såklart fortfarande. Men en period i november var det riktigt jobbigt. Men som tur var klippte sig romeo sig. Och jag blev helt galen.  Det blev så otrolgit snyggt. så hysterin gick över till romeo lite grann.

December



December har nog varit min händelserikaste månad. elelr i alla fall coolaste händelserna. Den började helt underbar. Romeo la upp en bild på sin hemsida där han håller i vårat brev och har på sig en av tröjorna jag och amanda köpte till honom. När jag såg bilden började gråta av lycka, han gjorde mig till den lyckligaste personen i världen.  I december tog jag och amanda ner alla hennes planscher på hennes rum. Det kanske inte låter som någon speciellt för mig. Men det var det. Det var hemskt. jag bor nästan hos amanda. dEt är nästan som ett extra hem för mig, för att jag är där så ofta. Och dom planscherna såg jag så ofta, och när de senare var borta kändes det så otroligt tomt och ensamt. Men sen räddade Romeo mig ännu en gång och gjorde mig lycklig. Han skrickade ett brev till amanda och mig där han skickade tvp personligt skrivna autografkort, + att han skrev ett brev. ett handskrivet brev. Jag älskar den ungen. 



Nu när jag har skrivit detta känns det verkligen som om att mitt liv är rätt meningslöst xD ett år har bestått av att jag har börjar att tycka om och slutat tycka om olika kändisar. Jag är väldigt besatt av saker och ting. Jag har väldigt lätt att bli beroende.  scheisse. det här ser inte bra ut. HAHA. När man skrev om de olika månaderna fick man dessutom tillbaka massa känslor man kände då. Det var både hemskt och underbart. Som tex när jag skrev om Tom. Jag kudne verkligen få tillbaka de käsnlorna jag ahde då. I alal fall känna hur jag klände då. Det var samma när jag skrev om skolavslutningen och det. Det är läskigt när man känner den käsnlan man hade då. någon som fattar vad jag snackar om xD? AHHAHAHAH. knappt att jag själv gör det.

Kommentarer
Postat av: Emsiiiii (:

hihii, häääärligt år :)

& jag fanns med där! :D<3

2008-12-27 @ 16:05:37
Postat av: amanda

det har inget med bloggen att göra, men jag måste säga det innan jag glömmer det: annika mmsade mig idag. dem har rivit min vägg och det ser ÄNNU värre ut!! ;; hur ska jag kunna sova där innan det är klart? hemskt!!!



anyway. jag tyckte typ hela ditt år handlade om mig, hahaha. ;D men trots att lite hände så var det många små saker som har växt upp och blivit stora. t ex dwk, om du fattar vad jag menar. jag tycker 2009 ska innebära lika mycket romeo, dwk och dig! helt klart.
och jimi.. såklart. han får man inte glömma.

2008-12-27 @ 17:56:10
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0