"We'll never stop screaming' We're going back to the roots"

Jag bloggade aldrig igår men jag ska berätta varför. Va beredd på att denan bloggen kommer att vara lång. Har otroligt mycket att berätta om. Men först ska jag gå på toa =) !

i förrigår vid klockan 5 körde mamma mig till Amanda och det första amanda sa när jag kom var " DET HAR KOMMIT UT BILD PÅ BILLS NYA TATUERING!!!" och jag fick hetts, jag var tvungen att kolla. Jag har gått runt och funderar aslänge på hur den såg ut. Jag fick se tatueringen och jag säger bara en sak, usch. Det var den fulaste, mest avskyvärda tatueringen jag någonsin sett. Jag fattar inte hur människan tänkte. och vad tycker Tom om den? Han kan inte tycka om att bill förstör sin kropp på det viset. Jag lovar han har verkligen förstör sig själv. Den är ap ful. Och om man läser texten s¨å låter det precis som om han inte vill vara känd. Det låter som om han vill tillbaka till hur det var innan. Det är ju väldigt snällt av honom. Dessutom är den så otroligt stor. och sa jag att den var ful? Den är äckligt ful. Jag känner mig lite taskig mot Bill. Men jag tycker han är lika taskig mot oss. (och nej, jag klassade mig inte som ett fan där. Men oss=människor) Bill gjorde så den tatueringen runt deras födelsedag, Så det är ju varför han hade kläder på sig när de var på stranden. Men har ni tänk på att Tom ser väldigt sur ut på dom bilderna? Nu har jag svaret. Han var sur på Bill för han tyckte inte om hans tatuering. Har Tom ingenting att säga när det gäller Bills kropp? Det är ju faktiskt Tom som får se den typ varje dag. Då tycker man ju att Bill kan tänka på honom lite oxå. Det handlar ju inte bara om Bill.

Men men , så åter till Amanda. Det var sjukt kul, som vanligt att träffa henne. Men som vanligt är jag och mitt minne inte så bra vänner så jag kommer inte ihåg vad vi gjort, iinte i ordning i alla fall. För vad gjorde vi egentligen efter att vi hade sagt hur ful hans tatuering var? Jag kommer i alla fall inte ihåg. HAHA. JO! nu vet jag ju :) Vi gick upp på hennes rum och så kollade vi något på hennes dator. Sen gick vi upp till affären och köpte godis. Vi bestämmde oxå att vi skulle köpa läsk för att vi skulle kunna rapa bättre. Men det var inte bättre. Det går bara med vatten. Kan ni fatta att man rapar så otroligt mycket när man dricker vatten? Det är sjukt, men samtidigt sjukt kul. Det var väldigt roligt att gå upp till affären och där inne i affären, för eftersom jag och amanda inte träffasts på 3 veckor hade vi så sjukt mycket att prata om så vi pratade i mun på varandra och vi glömde nästan att andas xD sjuukt kul.

När vi kom hem satte vi oss och käkade godis och kollade på Die wilden kerle extra material. Kino tour in my heart <3 Jag har verkligen saknar DWK. Det är som ett grundläggande behov att kolla på dom filmerna. Det är helt sjuukt. Jag verkligen älskar dom filmerna. Det går inte att förklara med ord hur bra som egentligen är. Det känns som om man känner dom. Det känns som om man har växt upp ed dom och man vet nästan allt om dom. Det känns som om man själv är där. och själv varit med om det. Alla skådespelarei filmerna är oxå helt underbara, det går inte att förklara hur underbara dom är. Helt kacke verdammte!

Sen skulle vi lära oss Jimi låtar. Det gick faktiskt bra, vi lärde oss Love you better väldigt bra faktiskt. Jag var bögen och amanda var jimi. Precis som vanligt, tror vi ska göra en video igen med den låten. Vi är ju så duktiga på det. Synd bara att man inte kan lägga in det på Youtube. Hade varit väldigt kul i så fall. Efter love you better hade vi väldigt kul, satte på key to the city och dansade runder. Det var skit kul. Vi kan den låten så otroligt bra. (det är en rap låt så det är svårt) Men så satte vi på den och gick runt bordet. HAHAHAHA ni anar inte hur kul det var. Sen gick vi ut och sanckade massa. Jag och Amanda kan snacka sönder varandra. Jag fick ont i magen så mycket jag pratade. Jag menade halsen. xD hahaha, pallar inte radera. Sen vet jag inte vad vi gjorde xD jooo, juste vi kollade på Raban jul filmen. Menjag var så otroligt trött så jag pallade inte kolla på hela. Så vi gick och la oss.

Sen nästa dag vaknade jag vid 1 xD HAHAHHAHA xD och amanda vid 12 något, vi fortsatte att kolla på filmen vi kollade på kvällen innan. Den filmen är så troligt sööööööööt. <3 Jag älskar verkligen raban när man spelar så rädd och liten och sööt. Sen satt vi vid datan tror jag. Men vid 4 åkte vi in och skulle käka pizza. Vi kom fram till att vi inte ätit det på 2 månader O_O fatta länge. Vi brukade äta pizza skit ofta,. Men gott det var det i alla fall. När vi sdan kom hem igen vid halv 7 någon gång, ringde jag pappa och undrade om han kunde köra Men jaha tänkte jag då, så ringde jag mamma och undrade om hon kunde hämta mig men det kunde hon såklart inte. Hon hade ringt mig vid 4 och sat att hon var påväg, men då skulle vi ju äta pizza så då kunde jag ju inte åka hem. Så varken mamma eller pappa brydde sig om hur jag skule kunna komma hem. Men så bestämde jag och aanda att jag skulle vara kvar hos henne och ta bussen till skolan på morgonen efter.  en det var det att jag hade inga nya kläder eller busskort. Så jag lånade en Th tröja av amanda och hennes busskort för hon behövde typ inte det. dessutom går hennes buss 7 och min typ halv 8. Så jag var ensam hemma med hennes pappa :) jag fick dessutom en nyckel hem till amanda så att jag kunde låsa xD HAHAHA jag bor nästan där nu.

Det var lite pinsamt i skolan idag, för jag hade en tokio hotel tröja och alla glodde. HAHAH det var faktiskt lite kul. Men jag hade min jacka på mig nästan hela tiden. så det gjorde inte så jätte mycket. Men alla i klassen kommenterade det typ, och jag bah: det är inte min tröjja! HAHAHA. jag var ju tvungen att säga det, så att de inte har fel uppfattning av mig.

Juste jag och amanda har bestämmt att skriva ner allt om Tokio hotels hemligheter där vi har förklaringen, för jag och hon är så otroligt duktiga på att komma på förklaringar till allt dom gör. Vi har betämmt att skriva en bok. HAHAHA. vi skulle lätt få ihop så mycket xD HAAHAHAH kom på 21 på typ 5 minuter xD Jag ska skriva upp alla här någon dag så att ni får reda på sanningen om tokio hotel.

Nej nu måste jag sticka.  LAlallalala :D Dagens bild får bli på Bills äckligt fula tatuering.


Ja juste, jag har mer bevis på twincest. Pussar och kramar på fan partyt.
Ja ni läste rätt. Tom pussar bill på kinden. Och de kramar varandra.

Kommentarer
Postat av: Emsiiiii (:

herregud, nu fattar jag verkligen med vad du menar med tatueringen! :O SÅÅÅ FUUUUUUL!!! :O

2008-12-03 @ 18:53:26
Postat av: amanda

funkade busskortet, förresten? :)

detta var en sjukt bra mini-helg. <3 sånt borde hända oftare i historien. glöm inte att fråga i skolan om jag får följa med på tisdagen v51! ;D

2008-12-03 @ 19:30:51
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Karolin

Oj, det var en lång tatuering. han kunde göra den lite finare sätt, och det var för mycket....:/ Evve..jag ha hittat stora H:s Bilddagbok :D:D:D

2008-12-04 @ 20:31:43
Postat av: Arnela

OMG OMG OMG OMG OMG OMG VI AHR HITTAT "TYST" PÅ BILDDAGBOKEN EMMA HITTA HAN OMG OMG OMG FATTA DAMP

2008-12-04 @ 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0