Pengar...?

Igår passade jag Isaak när mamma var på julbird. Vi haade jätte kul. Men en sak jag inte kan förså är att Isaak kan verkligen inte släppa tokio hotel. Jag gillade dom  Mars-juni, och efter det slutade jag helt. Men då visade jag isaak dom och han kan fortfarande inte släppa dom. Han vill hela tiden lyssna på dom, speciellt dusch den monsun. Han kan lyssna på den låten 10 gånger i sträck. Så igår när vi var ensamma hemma ville han då såklart komma på Tokio Hotel. Så frågade jag vad han ville se. Så ville han se KONSERTEN O_O. Vilken 2½ åring tycker en konsert är rolig att se? Isaak är konstig. Men aja, så igår fick det att bli att kolla på tokio hotel live konsert. Inte nog med att Isaak inte kan släppa dom, men pågrund av att han hela tiden vill se på dom, blir det ju så att jag inte heller kan. Det är verkligen så, när man väl sätter sig ner och kollar på dom, är det svårt att stänga av. Det var otroligt längesen jag såg live Dvd:n, och den känslan man fick innan, fick jag då igår igen. Det är hemskt. För jag vill verkligen sluta gilla dom xD. Dom är för mycket för mig. Jag kan nöja mig med twincest. Men deras musik vill jag inte lyssna på.  Men fortsätter Isaak att vara ett tokio hotel fan kommer jag säkert halka tillbaka i tokio hotel träsket ^^ HAHA.

Jag kollade oxå på idol igår. och jag måste bara säga en sak... GUUUD va tråkigt det var. Det var inge roligt alls. Hela idol har förlorat allt som gjorde det till roligt. Man satt där och nästan tvingade sig själv om att inte stänga av. Så tråkigt var det. Ingenting att längta efter, ingenting att sitta spänd över, och ingenting som var roligt. Jag trodde inte det skulle bli så här stor skillnad när Johan åkte ut. men det var det tydligen. Han ÄR idol 2008, idol är ingenting utan honom. Idol är bara något dåligt program som är menat att underhålla folk, men det är mer tvärtom. Dessutom var alla så otroligt dåliga igår. Ingen var bra, ingen var intressant och jag tyckte inte ens lite om någon. Robins cover på Michael var t.o.m sämre än Kevins förra veckan. Folk måste förstå att ingen kan sjunga michaels låtar och få det till att låta bra. Det finns bara en som kan sjunga dom låtarna och det är Michael själv. Ingen akn mäta sig med honom. Det går inte. Och usch va jag inte gillar Alice, men nu gick ju hon vidare till final. Och hon kommer att komma tvåa. Hoppas erkligen inte att hon vinner, men det gör ju kevin så. Men jag hoppas inte att Alice blir något sen efter, för jag tycker inte om henne. Vad är det folk tycker om hos henne? Vad är det som gör att hon är så bra? Jag kan verkligen inte förstå vad det är som är så bra med henne.

Igår i skolan pratade min idrottslärare med mig om att jag borde gå till en sjukgymnast. Hon berättade att hon brukade gå dit och att hon ska prata med hennes sjukgymnast om mig. Dessutom sa hon till mig att gå till sjuksystern och prata med henne om det oxå. Tydligen så tycker dom att jag borde träna mer, min idrottlärare sa att om jag inte bygger upp mitt skelett nu så kommer jag få problem när jag är 25-30 och kanske får sitta i rullstol resten av mitt liv. Det kan t.o.m bli så att jag dör i förtid. Det är tydligen allvarligt? Hon sa att jag är så stel och kommer få allvarliga problem med min rygg. Så sjuksystern skickade en remiss till en sjukgymnast så jag ska förmodligen gå dit. Jag fick oxå hem ett program jag måste göra varje dag som handlar om att bhygga upp rörligheten. Asså vadå särbehandling på mig? Så farligt är det väl inte? Visst jag vill inte sitta i rullstol resten av mitt liv pågrund av något jag kan göra något åt. men hallå?! Så här faligt är det väl inte?

Är det någon mer än jag som har panik för julen? Det har i alla fall jag. Jag har massa julklappar kvar och jag vet inte vad jag ska ta mig till. jag behöver tid och jag behöver pengar. Jag har Amanadas present att betala, annas present, annies, mormors, morfars, mammas och isaaks. Och allt jag har är 500 kronor och mcket av det går till amandas present. Hur ska jag klara detta? Jag får råna en bank eller nått. Och dessutom är amandas present försenad? Dom skyller på att det är många som beställer. Men jaha?! skaffa mer personal dårå?! Och sen vet jag inte vad jag ska ge till Anna. OMG. + att jag måste betala min klänning jag har betällt. ÅÅÅÅH va pengar skulle sitta fint just nu. Jag behöver det, och jag behöver det väldigt mycket!


Denna bilden ska jag ge till Isaak. Fin va ? Han kommer bli jätte glad.
För Isaak är lite kär i Bill. Jag tycker det är urgulligt!

Kommentarer
Postat av: Arnela

Håller me dig idol va verkligen tråkig igår...det fanns inget och längta till:(....men jag tycker de va fel att Corvetten åkte och att Alice e kvar...han e mycket bättre än henne....men Kevin kmr ändå vinna hur som helst

2008-12-06 @ 19:33:53
Postat av: johan suger

alice är ju as bra och kevin också. Jag fattar inte vad man ser hos johan han är ju sämst och kan inte ens sjunga!!!!!!!

2008-12-06 @ 22:07:29
Postat av: Anna Säteri

EVVE du behöver inte ge present till mig har jag ju sagt!!!!!!!!!!! hetts

2008-12-07 @ 11:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0