I wanna hurt you just to hear you screaming my name.

Igår gick jag hem från skolan. Ni anar inte hur dåligt jag mådde. Jag kunde knappt gå. När jag skulle lägga in mina böcker i skåpet tappade jag allt så alla bäcker jag typ hade i skåpet trillade ut. HAHAHA. Jag kännde mig helt groggy. Det var helt sjukt. Jag tror jag hade typ 39 graders feber eller nått. Och så mådde jag skit illa. Natten innan hade jag inte sovit någonting typ. För jag skakade så mycket, jag kunde inte sitta still. Det var riktigt hemskt. HAHA. Jag mådde jätte dåligt på morgonen oxå men jag var tvungen att gå till skolan för vi hade en väldigt viktig redovisning. Men jag kunde verkligen inte vara kvar till den. Arnela, Emma och Karolin fick klara sig utan mig, hoppas allt gick bra <3. Men det gjorde det säkert. Jag litar på dom.

När jag kom hem sov jag sex timmar. Sen var jag uppe i 2 timmar. Sen gick jag och la mig och vaknade inte fören klcokan 10 nästa dag. Det värsta av allt är att jag fortfarande är jätte trött xD. Hade mamma inte väckt mig klockan 10 i morse så hade jag säkert sovit ännu längre. Men hon skulle till Mormor och Morfar, och jag behöver en bild på deras hund som jag skulle ge till dom i julklapp. Så jag hängde med. Tog två huvudvärkstabletter och satte mig i bilen och mådde jätte dåligt xD. Men jag fick låtsas som om jag mådde bra. När vi kom dit drack jag kaffe, och det var ju verkligen skit bra gjort av mig xD! Mår man illa, ja då ska man ju dricka kaffe xD HAHAHA. Nej usch. det avr inte bra. Men Men jag fick i alla fall en bild på Greta. Så nu har jag beställt alla bilder jag ska ge till folk i julklapp. Jag ska bara köpa ramar och sen är jag färidg med alla julklappar. Amandas julklapp kom idag oxå. Så jag blev gladiish.

När vi kom hem åt jag pankakor, och det var det första jag hade åt på mer än 24 timmar xD. Men det värsta av allt var att jag inte var hungrig. Jag tappar alltid hungern helt när jag är sjuk. Jag kan verkligen inte äta någonting. sjukt. Men sen när jag är frisk igen så äter jag som en flodhäst. HAHA. Idag har jag suttit vid datan otroligt mycket, snackade med amanda på msn, hon hade hittat Joschkas fansida, och vi dampade loss på msn. Jag fick hetts!!! ni kan inte ana den lyckan. Det var Massa bilder på joschka och alla i dwk och ALLT. Massa Jijo bidler och massaaa!!! Och sån nyhet var inte bra. Jag hade inte ätit mycket, jag var sjuk, och denna nyheten fick mig att nästan svimma. Jag kunde inte andas nästan. Jag blev helt yr. Helt sjukt xD HAHAHHAHA. Och inte nog med det. Jag hittade massa mer sidor med bilder. Det var verkligen nyhet på nyhet. och tillslut klarade jag det nästan inte. jag vil gå ifrån datan. och när jag ställde mig upp blev jag så yr så jag fick sätta mig ner på golvet så att jag inte svimmade. Die wilden kerle är inte alltid bra saker. ibladn är det livsfarligt. nästan.

Jag sparade inte alltid bilderna. Men jag hoppas amanda är så snäll så jag får hennes (A)? annars får jag väl hota med att hon inte får sin present. HAHAHA. nej men får jag det inte så får jag väl sätta mig ner och spara allt. det är väl inget mer med det. Men Men, idag har det varit en lugn dag. och imon får jag väl ta igen allt jag har missat i skolan. Hoppas det inte är fööör mycket. Idag har jag oxå funderat över när johan får ett skivkontrakt, eller om han någonsin får det? Tänk så får han inget? Vad händer då? Då kommer han ju inte släppa skiva. Hur ska jag då klar a mig? Jag hoppas vegrkligen att han får ett skivkontrakt. Jag hoppas verkligen inte skivbolagen är så dumma i huvudet att dom inte ringer honom. Fattar dom inte hur mycket pengar dom kommer att tjäna på honom? Han hoppas verkligen dom inser hur underbart bra han är.

Nej nu måste jag sova. Ha det bäst. Puss på er <3


Bara för att det var längesen jag la in en bild på Johan.

Kommentarer
Postat av: Amanda

alltså... hahhahahhaha. dwk är verkligen livsfarligt. <3 förlåt. krya på dig! :c

och fan vad bra att min julklapp kom! då bytar vi julklappar på söndag, då då. och evnetuellt ta ner alla planscher. O_O läskigt..



och jag har sparat alla dem viktiga bilderna. dock har jag redan sortetat in alla, hahahaha. men du ska få ändå. jag har ju en hel jijo mapp. ;D

2008-12-17 @ 22:57:28
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0