Tänk va livet hade varit perfekt om man bara hade varit rik.

Idag är det måndag och jag har studiedag. Otroligt skönt öfr jag hade inte klarat av att gå till skolan idag. Alla vet att Johan åkte ut i fredags, och alla vet att jag tycker om honom, och alla kommer att kommentera det när jag kommer till skolan. Så idag hade det varit hemskt att gå till skolan. Jag har studiedag imon oxå. Så det var verkligen en bra tajming att han åkte i fredags. Men samtidigt hade jag varit mer glad om han hade stannat minst en vecka till. Men han måste ju åka någon gång.

igårkväll satt jag uppe till klockan 11 och fixade med annies present och sen gick jag och la mig på soffan och satte klockan på 6. För varje måndag är den utröstade från idol med i vakna med The voice och jag visste inte när Johan skulle komma, men jag visste att hav 7 började programet så jag tänkte att jag går upp då och kollar på hela. Men det var ingen bra idé att sova i soffan för klcokan 4 på morgonen blir jag väckt av att Isaak, mamma, per och felix är uppe. pågrund av att Isaak hade kissat i sängen och felix skrek och där ligger jag och försöker sova xD ARGH! jag blev sur för jag var så otrligt trött. Jag försökte somna om men det gick inte för dom var ju uppe och allt. så kom mamma och väkcte mig och sa att jag sulle gå in och lägga mig och hon sa att hon väcker mig klockan halv 7. Så jag går in på mitt rum och eftersom felix är uppe somnar ju imte han så då sätter dom hono i gåstolen, och då åker han runt i huset och den gåstolen är inte så tyst om man sger så. Det hörs i hela huset så jag sov inte mer än typ en halv timme. Men Men Jag fick i alla fall se Vakna med the voice och Johan var med så det var värt allt. HAHA Johan var sjukt rolig faktiskt. Han hade inte fixat sig eller någonting så han kom med jätte ruftigt hår och glasögon och såg allmänt trött ut. Han hade sin "pop" tröja. Amanda, du vet "är det bara jag som tycker att 'pop' är rock. Det är rock att ha en tröja där det står 'pop'." Dessutom var han sjuk. Hade kräkts och var jätte förkyld. Så han drack cocacola för det hade hans mamma sagt till honom att det hjälper mot magen xD HAHAHHAAH.

Ni borde se programet det finns på youtube. Johan var lika charmig som vanligt. Nej nu ska jag sluta prata om Johan jag tycker hela min blogg, varenda litet inlägg, handlar om Johan. Det börjar bli lite tjatigt. Så nu till andra saker. Idag har jag varit så sjuukt trött så jag typ dör. Men jag ska till Amanda senare så då kanske jag piggnar till lite. Jag har inte träffat henne på tre veckor O_O det känns verkligen helt fel xD sen i helgen på fredagen ska jag passa Isaak så våra helg rutiner får komma tillbaka näst nästa vecka. Men du amanda, om du läser detta, vi måste vänta till per kommer hem så att han kan ta isaak och felix så att mamma kan köra mig till dig. Så det kanske inte blir vid fem (A) men runt fem i alla fall. + att jag hittar inget usb minne ;___;  så jag kan inte ta med mig 4an och 5an bilder. Sååå. vad gör vi då :D? Sen tar jag med mig pengar. och jag struntar i om du inte vill ha godis. För det vill jag. så det så ! (A)

Jag har oxå köpt en klänning jag ska ha på nyår, för jag åker upp till Annie och firar nyår med anna, olivia, lovisa och annie:) Det ska bli skiit kul. Men nu så har jag då köpt en klänning. Det blev en kort svart. Ville inte ha något jag bara kan ha en enda gång, utan något jag kan ha flea gånger och inte bara på nyår. Dessutom ska jag köpa halsband och stumtbyxor, kanske skor om jag inte själv har några. HAHAHA. Men det är faktiskt nyår och det är viktigt. Jag längtar redan!

Är det någon mer än jag som har värsta panik när det gäller julklappar? Jagh har så otroligt många jag ska köpa till, och jag har inte ens köpt till hälften. Dessutom vet jag inte vad jag ska köpa till många av dom. Och Till Amanda köpte jag en present redan i, när var det september? Och den gick sönder. Eller sönder och sönder, något hände så att man inte kan använda den. Eller använda och använda. Jag hoppas bara att jag kan få tag på en ny, jag har letat och letat men hittar ingen. Där har jag lite sådär små panik. Måste verkligen hitta det. Sen till Anna har jag ingen aning vad jag ska ge. Jag vill ge henne något för jag känner att jag är såpass bra kompis med henne så jag måste ge henne något :) Måste bara komma på vad ;__; Sen har jag hela släkten. omg hur ska detta sluta? Dessutom vill jag ju ha pengar när jag är uppe hos Annie så jag kan ju inte köpa upp för alla mina pengar. Tänk va livet hade varit bra om jag bara hade  varit rik? allt, och jag menar allt hade varit perfekt.


Kommentarer
Postat av: amanda

jag har bara köpt julklapp till dig, pappa och mamma. 8D

men det är lugnt, vi kan ta bilderna en annan dag. men jag vill käka pizza imorgon. ;_; bitte? har inte ätit det sen... vi åt sist!!

2008-12-01 @ 16:51:16
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Arnela

Jag missade the voice i mose:(:(....men såg allt på youtube omg va söööt han va när han inte e fixad dee helt otroligt dör:<3<3<3<3

2008-12-01 @ 21:48:09
Postat av: Anonym

Jag missade the voice i mose:(:(....men såg allt på youtube omg va söööt han va när han inte e fixad dee helt otroligt dör:<3<3<3<3

2008-12-01 @ 21:49:10
Postat av: Annie

aww men herregud va du låter stressad!! <333 å va länge du hållt på md min presten! de verkar krävande! :O Du är bara för söt, å jag e så jävlans nyfiken så jag spricker! XD hahah, men du! om det är något elle rvad som helst, att du behöver lugna ner dig eller nått, ring mig sötnos!<333333333



SAKNAR DIG!<3333

2008-12-02 @ 22:27:27
Postat av: Annie

aww men herregud så du låter stressad! :(<33 Å shit va min prestent verkar ta lång tid :O jag blir så sjukt nyfiken! XD haha, men du evve! Du måste veta att om du blir as stressad å vill lugna ner dig, snacka bara om allt å inget så ring mig snygging! Jag finns ju här de vet du :)<3333





Saknar dig! Alltid<3333

2008-12-02 @ 22:30:07
Postat av: annie

aww men herregud så du låter stressad! :(<33 Å shit va min prestent verkar ta lång tid :O jag blir så sjukt nyfiken! XD haha, men du evve! Du måste veta att om du blir as stressad å vill lugna ner dig, snacka bara om allt å inget så ring mig snygging! Jag finns ju här de vet du :)<3333





Saknar dig! Alltid<3333

2008-12-02 @ 22:31:00
Postat av: Annie

oj de vart tvgå inlägg XD aja! Du fattar! haha ;D <333

2008-12-02 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0