Jimi & Joschka <3

Hellå Allihopa!

I morse gick jagh som vanligt till Bussen. Amanda skulle med mig till skolan idag. och vi skulle mötas nere vid bussen. När jag stod där nere ochväntade på henne väntade jag skit länge. Jag väntade och väntade, trodde att amanda skulle missa bussen. Trodde att hon hade typ försovit sig eller någonting xD. Men tydligen så hade jag kommit till bussh¨ållplatsen väldigt tidigt xD men hon kom i alla fall dit, och så berättade hon att hon hade hittat bilder på die wilden kerle när de spelar fotboll... (bara dom som har sett dom filmerna fattar det roliga i det där) Jag och Amanda har letat efter dom bilderna skit länge och igår hittade hon dom, och jag blev jätte gladish. Vi hade en bild på Romeo från då, och den var så otroligt söt och vi hittade inte resten av dom. Men nu har vi. och omg dom är i alla fall sjuukt fina.

Jag kom ju till Amanda i lördags och man kan ju säga att vu va till idag och gud va mycket dwk det har blivit. Vi har haft sånna dwk ryck så de är inte klokt. Jag tror inte vi någonsin har varit SÅHÄR mycket dwk. Jag älskar dwk och det komemr jag alltid göra. Man blir aldrig besviken på dom. och tröttnar man på en person, finns det alltid en annan man blir hyper på. Det finns alltid någon. Vi hittar oxå alltid nytt om dom, öven haft vi varit dwk fan länge, det tar aldrig slut. underbaaart<3

Men men som sagt, Amanda hängde med mig till skolan idag, jag hade ändå bara två lektioner, och hon har velat se min skola länge. Jag pratar otroligt mycket om folk i min skola, så hon ville dit. När vi åkte till skolan såg vi tyst, och han är den jag pratar mest om så då fick amanda se honom. Sen när vi kom till skolan tyckte amanda vår skola låg mitt ute i ingenstans. hon hade aldrig ens sett den skolan xD haha. fast i och för sig så hade inte jag heller det innan jag började där xD. men amanda var taskig. hon mobbade min skola och tyckte inte den var fiin. dumma henne.  första lektionen vi hade var Hälsopedagogik och där skulle vi skriva en bra och en mindre sak om alla i klassen. Amanda måste ha tyckt det var väldigt barnsligt, och otroligt lätt. Men det ingår i målen att kunna se personers olika sidor. det är väldigt bra och lärorikt.  Jag och Amanda tyckte oxå att Danny var en fegis. HAHAHA. Han vågade inte sätta sig bredvid amanda. xD HAHA.

Efter hälsopedagogiken skulle vi ha datakunskap, men först skulle vi till cafeterian. Men du måste erkänna att cafeterian var fiin?! det måste du! för den är fin. och bra. och mums. När vi slutade den efter datakunskapen gick jag och amanda mot blåkulla. Jag hade frågat Alle om när bussen gick. Men när vi var typ halvvägs till blåkulla kom jag på att vi ska ju inte till skummeslöv. Jag tänkte ju att jag skulle hem till ammma eftersom jag alltid är där, och alle bor i skummeslöv. jag hade verkligen inte tänk på att vi skulle till östra Karup. Så va skulle vi då göra? Jag ringde pappa och frågade när nästa buss gick och det var klockan 2, d.v.s 3 timmar senare. Och Amanda ringde hem till henne och där var det ingen som svarade. Och inte hennes Farmor heller. Nähä, tänkte vi. Då får vi väl gå. HAHA. Så vi började gå. När vi var vid en rondell så var vi på fel sida om vägen så vi fick korsa rondellen. Det var skit kul. Vi stod mitt på rondellen när vilar körde där. När vi har på rätt sida igen, ringde hennes farmor och hon ha att hon kunde hämta oss om någon timme eller så. Så vi började gå och kom ända till skoaffären, typ 1.5 kilometer där ifrån. (VISST ÄR VI DUKTIGA????!!!) Vi provade massa skor och det var skit kul. Vi hittade massa skor som vi tyckte bill skulle passa i. ( han är roligast att tänka så om, eftersom det handlar om högklackat och sånt) Dessutom hittade vi många stövlar som var väldigt bill-iga. Vi satt där och snackade massa och massa. Vi bestämde oxå att vi skulle beställa den nya th dvd tillsammans, och när vi hade bestämmt det skakade vi på foten as mycket samtidigt, precis som en hund skakar på svansen. Det såg skit kul ut xD HAHAHAHA.

När vi var hemma igen kollade vi först om Bushido och sido dvderna hade kommit men det hade de inte .__. Så vi gick in och började printa extra materialet från Die wilden kerle 5. Det var det ända vi har kvar ifrån alla dwk filmerna. Vi fick såotroligt underbara bilder så ni kan inte förstå det. Asså omg. Raban och Joschka är bara så otroligt snygga i making of och något annat bajs. I det där annat bajs tjafsar dom om att alla blev förälskade eller inte. sjukt gulligt. När vi såg det kom jag och amanda på en sak. Raban och Joschka är väldigt tighta. Dom är antingen OTROLIGT bra vänner eller så är det något mer. Ni skulle bara se dom blickarna. omg. Det sättet joschka kollade på Raban, kollar typ Tom på Bill. Och då är det seriöst. Så vi tänkte att det kanske är så att Det var pågrund av raban som jimi flyttade och lämnade Joschka.

Efter att vi hade sett det där med Raban och joschka fick vi ner och lagade mat. (vi har varit väldigt duktiga dom senaste dagarna, och har lagat egen mat. otroligt duktigt. men det är bara för att jag inte har min moppe joschka längre. jag saknar honom. Jag tror han fryser ._. Men i alla fall, efter maten gick vi upp och printade från kino tour. omfg där hände det grejjer. Vi såg saker vi inte sett innan, vi la märke till saker vi inte sett innan, och vi förstod saker vi inte förstått innan. Vi förstår hur dom känenr och hur dom är nu mer än innan.

1. Dwk gänget gillar inte romeo.
2. Det är något mellan Joschka och Raban
3 Jimi är en otroligt svartsjuk pojkvän.
4. Jijo är helt otroligt <3

ettan, Jo jimi och gänget glömmer ofta bort romeo och  behandlar honom inte som "en i gänget" så att säga. jag tror dom tycker att han är lite sådär små jobbig. stackars lilla romeo. Vi såg en bild där jimi, raban och joschka håller om varandra, så står Romeo bredvid och får inte vara med och ser jätte ledsen ut. Jag och amanda började nästan gråta då ._. det var jätte sorgligt.
Tvåan, Jo Raban och joschka håller på väldigt mycket och kollar på varandra otroligt mycket. Vi tror att Raban tycker otroligt mycket om Joschka, men att Joschka inte riktigt tycker om Raban så mycket, eftersom han tycker så otroligt mycket om Jimi. Men något är det.
Trean, Varenda gång Raban och Joschka hålel på, är Jimi skit sur, han ser skit sur eller ledsen ut. Och när Klette (en tjej i dwk) skulle hem, så kramade hon alla, för hon skulle hem. Och när hon skulle krama Joschka sp puttade jimi bort henne xD HAHAHA. jimi är bara för söt. Och varenda gång Joschka kollar på Raban kollar alltid Jimi på Joschka. HAn är så otroligt svartsjuk. Men det gör honom bara mer söt <3
fyran, Kino tour i femman. Allt handlar om Jimi och Kevins föhållande. Dom sover i samma säng, dom kastar popcorn på varandra och ser otroligt kära ut. Dom kollar på varandra hela tiden, dom står brredvis varandra hela tiden och dom håller på med varandra hela tiden. Men det som var gulligast av allt var när Joschka och Raban höll på mycket, Jimi blev sur, han åkte hem. Men kom tillbaka på kvällen igen och vaknar upp i Joschkas rum. Han hade inte behövt åka tillbaka fören morgonen efter. Men det gjorde han. Unda vad som hände den natten...

HAHAHAHAHA. Jag tror det bara är en person som läser detta. Om det nu ens är det xD HAHAHHAHA.
Jag tror i alla fall att ingen fattar någonting om vad jag har skrivit, förutom Amanda xD.... HAHAHA

Men jag blir otroligt glad och JiJo. Det är något speciellt med det. <3

Joschka och Jimi <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

alltså, omg. vilken jävligt jobbig dag detta har varit för mina känslor. ;_; detta har varit största dwk-dagen på länge. alltså.... jag ve tint eens vad jag ska säga. du och jag har redan skrivit ner allt på våra bloggar och på msn. jag ÄLSKAR jijo. jag ÄLSKAR romeo. jag ÄLSKAR svartsjuke jimi. jag älskar allt just nu x10.

2008-12-15 @ 23:07:21
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0