hästskovägen 8

Det känns som om det var jätte längesen jag bloggade. fast det kanske bara var två dagarsen. HAHAH. Igår hade jag ju julafton här hos pappa. Jag fick IDOL DVD:N, ja en av dom i alla fall, jag ska köpa själv den andra + idol skivan. Jag har inte hunnit kolla på dvd:n än, men jag ska när jag har tid till det. Jag fick dessutom en mobil!!!! visst var det pappas gamla, men den funkar, och det är en walkman, så jag blev jätte glad. Satt uppe hela natten och la in bilder och musik och allt. Jag fick oxå en mp3, något jag alltid velat ha. Så¨fick jag kläder, och av farmor fick jag 500 kr, och dessutom fick jag 500 kronor presentkort på väla av pappa. Så här ska de shoppas! Ska kanske ner dit och shoppa med angelica eller nått. Då ska jag i alla fall köpa idol skivan och dvd:n. Idag har jag mest packat och fixat med Annies julklapp. IMON ÅKER JAG!!!! guud va kul det ska bli, längtar massa. Men först  är det ju en lång bussresa upp. Men det är värt varenda timme!! det känns som om det är JÄTTE längesen vi träffades sist. Jag hatar verkligen att hon bor så långt bort ._.

Jag måste oxå spara massa ff's så att jag har något att läsa när jag åker upp. Det är alltid kul och tiden flyger förbi när man läser en bra ff. det är femte gånngen jag åker upp till henne nu, så jag kan alla tider och vart bussarna och allt går utantill. Skulle nog hitta rätt om jag till och me blundade. Annie har bara varit hos mig 2 gånger ^^ HAHA. Men det är så otroligt mycket roligare att vara hos henne. Hos mig bor det så otroligt många personer, så man är aldrig själv xD HAHAH. Kanske just därför jag alltid låser mig in på rummet. Det börjar bli lite sådär små jobbigt här hos pappa. Jag känner inte dessa människorna som bor hä'r. Men sen är jag ju inte här så ofta heller så. Asså på tal om ingenting, men annies julklapp är bara så otroligt bra. Jag är skit nöjd!

Just nu lyssnar jag på johan, free falling, hon anna lisa skrek precis xD HAHAHHA. Det är alltid lika kul. Men I ALLA FALL. HAHA, Jag ska visa Annie massa jimi blue och sånt när jag kommer upp. Vi ska dessutom se filmen Sommer, hon kommer bli tok kär i jimi efter det. Och sen ska jag visa Jannis. Och så ska jag fråga om hon oxå ser att dom är tsm. Men ååh va kul det ska bli att visa henne den filmen. Vi kollade på die wilden kerle 4 när jag var där när Michael fyllde år. och hon älskade den och tyckte jimi var skit snygg, nu när hon ser sommer kommer hon dö. Jagt kan nästan sätta mitt studiebedrag på det.

Asså är det konstigt om man saknar skolan? För jag gör verkligen det. Jag saknar att gå till skolan, och jag saknar klassen. Det känns konstigt att tycka så, men det känns oxå konstigt att inte gå till skolan. Jag kanske är sjuk, kanske har feber, *kolar om jag har det* men jag gör verkligen det. Tänk då hur det kommer att bli på sommarlovet O_O ? Men en sak som är bra med att jag saknar skolan är att jullovet går långsamare. Men sakmtigit är det ju inte bra, eftersom jag villl att det ska gå fortare xD. HAHAHHA.

Jag blev lite sådär rädd i natt när jag skulle lägga in låtar till mobilen. Jag ha in först alla Michael låtar, 35 stycken. Då blev jag stolt. Sen skulle jag lägga in alla Johan låtar, 19. Då blev jag glad att det inte var mer än michael i alla fall. Men sen när jag skulle lägga in TOKIO HOTEL låtar så var det 43 stycken O_O!!!!! asså omg, 43 th låtar, och jag som inte är ett th fan. Asså omg, jag blev otroligt rädd, lixom mer än michael. Det låtar inte bra. Det är samma som om att jag har mer th bilder på datan än michael bilder. Men Men, jag är inget th fan, så då är det ju lungt.

Asså, jag vet inte ens varför jag bloggade, men det var typ för att jag sulle säga att jag stiucker til annie imon, och då kommer jag inte kunna blogga fören den fjärde januari. Gud va hemskt. Jag har bvlivit lite beroende av att blogga. Och nu komemr jag inte kunna på en vecka. kacke verdammte. Men ni som läser får ha roligt utanb mig, om det nu är möjligt.


SAKNAR DIG AMANDA ._.
när jag komemr hem ska vi sååå ha massa dwk, godis, pizza och sommer <3

Kommentarer
Postat av: Emsiiiii (:

nej, duärintesjuk. jag saknar klassen skiiitmycket :O isf är vi sjuka tsm. <3 :O

2008-12-28 @ 22:53:21
Postat av: amanda

euh, jag saknar dig redan! :c helt sinnessjukt. jag saknar dwk som en idiot, jag saknar godis för 40kr+. tiden måste gå fort så vi kan träffas och jag vet inte ens när du kommer hem!!!! lova att RINGA när du kommer hem så vi kan träffas? :'D mitt rum är kanske fint när du kommer isf.

2008-12-29 @ 13:00:01
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaawh fick du idol dvd:n?..det fick jag med:D:D:D:D:D...en i allfall sen har jag idolskivan så de e bara den andra dvd:n kvar hihi:D



Obs: du är inte sjuk jag saknar också skolan otroliiiiigt mycket<3:O

2008-12-30 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0