Tönten.

Okej, nu ska jag blogga snabbt. har bara tio minuter på mig. Jag ska sen åka iväg. Ska vara barnvakt idag. Idag hände nå¨got helt jätte kul. Det är en kille lagaholmskolan som går i 7an som är sjuukt söt. Och sjuuuukt nörd. Han har långt orange hår och glasögon och jätte liten. Han är värsta tönt, vi kallar honom tönten. Men han är sååå sööt. Men idag när jag skulle till bussen så stod han där och kolalde på mig när jag gick förbi, så jag log mot honom, och han blev skit rädd. HAn typ blev helt chockad och visste inte vart han skulle kolla så han kollade ner i marken och blev jätte generad. ååååh så sööt han är xD AHHAHA. Nej omg, jag hinner inte blogga mer. Jaaahaa, detta inlägget var ju väldigt onödigt. aja. Imon ska jag i alla fall va med Emma Arnela och Karolin, det ska bli björn gustavsson dvd:n och singstar. mysigt.

PUSS.


bara för att twincest är underbart.

Kommentarer
Postat av: Karolin

va..blev han generad.haha...vi ska ha så kul imon kväll, evve..vi kunde var hos mej, men bara på mitt rum..:/

2008-12-18 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0