Ji utan Jo ör som Twin utan cest

Idag försov jag mig. Skullel vara i skolan klockan 8. Men egentligen började jag inte fören 10. Men jag skulle dit för att plugga med Arnela, emma och Karolin. Men jag var inte där fören klockan tjugo i 9. Jag är dålig jag vet xD HAHAHAH.
Men det blev inte så mycket pluggande ändå. blev mest att vi satt och sanckade. Emma trodde Danny hette suduko i efternamn. HAHAHA. Danny sudoko xD neeej, Danny Saucedo juee. det vet väl alla? HAHAHA. dessutom trodde Arnela att Emma andersson och robinsson Robban varit tillsammans. Men då försökte jag övertala henne om att han hette Mille. Och att hon nu är tsm med en som spelar hockey. Men då trodde Emm att det var foppa. dom har såååå fel. Jag vet ! jag har rätt ! :) zepperberg något heter han. Men förnamn orkjar jag inte kolla upp.

HENRIK ZETTERBERG :O!!!! heter han inte det?

aja, nu till lite seriösare saker. Ni alla som läser min blogg vet väl vem Jimi Blue är? Ni som inte vet behöver inte lsäa, för jag orkar inte förklara. Men så här var det. Jag snackade med amanda på msn och vi pratade om Jimis flytt. Hans pappa hade sagt i en intervju att dom kanske skulle flytta till berlin. Dom bor nu i München. Jimi har alla sina kompisar i München, han har alltid bott där och växt upp där. Dessutom bor hans pojkvän i München. Så jag och amanda pratade om att Jimi aldrig kommer att flytta ifrån München. Han skulle aldrig lämna Joschka. Men då just när vi pratade om det fick amanda reda på att Jimi har sagt själv att rycktet om att dom ska flytta är sant. Jag och Amanda dog. Jag lovar er jag har nog aldrig varit så sur på någon för något sånt i hela mitt liv. Och inte nog med att han bara ska lämna Joshcka och alla. Jo, jimi sa oxå att han och JANNI ska flytta ihop om ett år eller så.  ... JANNI?!?!?!?! När amanda berättade det visste jag inte vem han var. Jo Janni är en person Jimi spelade in en film med. Både Sommer och Gangs. Och nu helt plötsligt ska dom flytta ihop?! Jimi ska flytta till Berlin. Han är tvungen pågrund av att hans föräldrar ska flytta. Men, Janni bår långt ifrån berlin. Och han, själv, ska flytta till Jimi. Hur seriöst är inte det? det är ett stort steg. Varför Janni inte kunde flytta nu var att han fortfarande går i skolan. Jag blev så otroligt sur på jimi. Vad tänker han med? Hur kan han göra så här mot Joschka, han pojkvän? Hur kan han?! Detta betyder att jimi har varit otrogen. OTROGEN?! Jag hatar Jimi. Han har sårat Joschka. sårar han joschka, sårar han mig.

Det var säkert såhär: Joschka hade varit hemma hela dagen och lagat mat och gjort det jätte fint, för han och jimi skulle fira något. Joschka hade gjort det jätte fint, och allt var för jimi. Hur gulligt är inte det? När då Jimi kommer hem, är Joschka jätte glad och Jimi säger att han inte hade behövt göra allt detta. Men innan de sätter sig ner och äter säger jimi att han har något att berätta och säger till joschka att sätta sig ned i soffan. (den är vit!!!) Joscha ler och är allmänt glad och undrar vad det är jimi ska berätta. Jimi berättar då om flytten, och om Janni och hans känslor för janni. Tänk er själva, hur tror ni att joschka kände sig då? va?! jag hatar jimi. Joschka blir ledsen och tittar ner i golvet. Jimi frågar om det fortfarande är okej mellan dom två, joschka tittar inte upp från golvet och nickar. Jimi säger då att han måste iväg men att han tycker att joschka var jätte gullig med att göra allt fint till derad tre årsdag... När jimi går där ifrån sitter Joschka och kolalr ut genom fönstret och ser jimi åka iväg . Sin livs kärlek lämnar honom för en kille han bara känt i nått år eller vad det är. Efter att jimi åkt iväg börjar joschka att stor gråta och kan inte sluta. han är både sur och ledsen. han vill hata jimi mn det kan han inte för han älskar ju honom mer än allt annat. Joschka ringer då sin bästa kompis Raban. Raban blir jätte orolig när han bara hör Joschka gråta och säger "...han har lämnat mig" Det första raban gör är att åka hem till Joschka och springa fram till honom och krama honom så länge han kan och söger att allt kommer att ordna sig. han sätter Joschkas hår bakom örat då det har fallit framför ögonen på honom. (JA Joshcka har långt hår, super gulligt) samtidigt som han säger att Jimi alltid varit en skitstövel. Så skrattar Joschka lite och säger, vad skulle jag göra utan dig. Då säger raban, nejdu, det vet jag inte. och de bäda skrattar.

Fattar ni hur bäst raban är O___O ? Raban är den bästa kompisen någonsin. Han finns alltid där för Joschka. Och Raban får alltid en att må bra i de värsta situationerna. Raban der Held. Det är verkligen sant. Han är så underbar så det finns inte. Joschka ska vara glad att han har en kompis som Raban. Dom två passar så bra ihop. Herregud asså. Jag hatar verkligen jimi för det han har gjort. Hur kan han? Efter att jag och amanda pratar och dampat oss på detta bestämmde vi att vi skulle skriva en berättelse om detta. Hon skriver den, och jag ser idér på handling. Av det hon har hunnit att skriva nu så är det skit bra. Man hatar bara jimi mer när man läser det. Jag fattar inte att han kan göra så här. Han och Joschka var ju perfekta ihop. Det var Jijo. JiJo <3 kommer alltid vara Jijo. Men tydligen tyckte inte jimi det!

Jag och Amanda kom oxå på en annan teori. Det kan bvara såhär att Jimi höll på med en tjej på fyllan, och joschka fick reda på detta och blev skit sur. De bråkade skit mycket och skit länge. Det var verkligen det första, och det största bråket de någionsin haft. Och så blir jimi skit sur och säger till sin pappa att han vill flytta. De har pratat om det länge, men pågrund av joshcka ville inte jimi flytta, men nu vill han. Och för att hämnas på Joschka (för att jimi är så otroligt sur) säger han i en intervju att han och janni ska flytta ihop, eftersom Joschka länge har varit svartsjuk på Janni för att han tycker att jimi och janni umgås väldigt mycket, men att de bara är väldigt bra vänner.

OMG AMANDA! jag kom på en annan teori O__O Det kan vara så här att Jimi berättade för Joschka att han skulle flytta. Och Jimi var skit ledsen för detta. Han ville verkligen inte lämna Joschka, men att han var tvungen. och joschka tyckte att han och jimi skulle kunna flytta ihop själva, i München. Men Jimi ville inte det. för då skulle folk misstänka något,. inte minst hans familj, för han har inte berättat för dom att han är bög. Joschka blev då sur och sa "Jaha, så du lämnar bara mig?!" Jimi berättade då att joshcka skulle kunna flytta med dom, men det kunde inte joschka. Och jimi ville verkligen inte lämna Joshcka, han var tvungen att komma på något sätt att få Joschka att flytta berlin. Då säger han i en intervju att han kanske skulle flytta ihop med Janni, för att göra joschka svartsjuk, så att Joschka flyttar med honom O_O

MEn då är det det attt hur ska han sen förklara det för Janni. Men Janni kanske vet om Jimi och joschkas förhållande? Så han kanske var med på det. Man vet inte. Men jag vill så oerhlrt veta vad som har hänt. Vad har hänt med jijo.Jag vill inte att Jijo ska bli jija. Det är inte lika kul och inte lika gulligt. Det skulle ju vara Jimi och Jsochka, fattar inte han det? Men om det är så att jimi varit otrogen kan jag aldrig förlåta honom. Om det är så att han var tvungen att flytta, kan jag förlåta honom.

För det är verkligen så att Ji utan Jo är som Twin utan cest.


Jag saknar Jijo. Även fast jag inte vet om det verkligen är slut.
Men erkänn att dom ser kära ut ^^ ?

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, omg, jag log skitstort när jag läste det. hahahaha. ska snart fortsätta på novellen. ;D hehehe, har ju svenska och är ju klar med min novell.

men alltså, jag har tänkt VÄLDIGT MYCKET på detta och... jijo är inte över, jag bara känner det på mig. jag vet inte vad som har hänt, men jijo är inte jija, och kommer aldrig att bli.



ji och ja är vänner som ra och jo (kul med förkortningar, men ra förstörde lite det där med "j"). JIJO FINNS FORTFARANDE OCH KOMMER ALLTID ATT FINNAS! punkt slut. det är bara så självklart att dem hör ihop, precis som bill och tom. det finns inget annat alternativ liksom.

2008-12-10 @ 08:44:46
URL: http://ichglaubandich.blogg.se/
Postat av: Emsiiiii (:

sudoko är faktiskt ett fint namn :D

2008-12-10 @ 16:53:18
Postat av: Karolin

visst är sudoko fint, det passa bra till Danny!!....jag fattar alså inte vrf du hela tiden kommer försent evve, när vi ska träffas tidig..vi kunde lika haft sovmorron...men vi hade roligt under tiden du var försent :)

2008-12-10 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0