Jag älskar die Wilden kerle.

Jag hasr inte bloggat sen i torsdags. Jag känner mig otroligt dålig xD men det är det att jag var barnvakt i fredags och sen åkte jag hem till amanda, och jag är fortfarande här för hon ska med mig till min skola imon, det ska bli jätte kul :D hoppas vi hinner se tyst och alla. Eftersom jag har pratat så mycket om dom så vill hon väldigt gärna se dom i verkligheten. så jag hoppas vi ser dom. Jag vet i alla fall att vi brukar se stora h på måndagar för då har han lektion nära oss. Hoppas bara inte han är sjuk eller något.

Jag har så otroligt mycket att skriva om. Men jag atror inte jag hinenr skriva om allt, men jag ska försöka i alla fall. Jo först i fredags i skolan hade vi julbak. Det var skit kul. Jag emma karolin ocvh Arnela bakade pepparkakor. Fast jag tror att jag mest åt degen. Muuuuums. MEn några pepoparkakor gjorde jag. T.ex. ett J ett M ett P och en hatt. Men dom var inte så goda. Men hemmagjorda pappakakor är aldrig goda. usch. Men mitt i julbaket gick brandalarmet. Och alla i klassen trodde det var vi som hade orsakar det xD HAHAHA. eftersom vi hade ugnen och plattan på och allt. Men det var nog bara en övning tror jag. Men så vi allihopa gfick springa ut i bara tröjor och jag hade en otroligt tunn tröja. Det var skit kallt. Men för att värma upp oss sjöng vår klass jullåtar. Alla glodde på¨oss. Men det sket vi i för vi hade skit kul :D HAHAH.

Men, men, sen när vi skulle hem retades vi med Arnela för viv trodde hon skulle till ;Madison, men hopn sa att hon inte skule det (A) det var kul :D HAHHA. Men hon skulle dit, men vi tycker om henne lika mycklet för det ^^ HAHA <3 Det var bara kul att retas lite :)

Men sen på kvällen skulle jag som sagt vara barnvakt. Jag behövde verlkligen det,. jag behövde pengarna. Jag kom dit halv 7, och jag och alexander (9 år) satt och pratade tillo klockan 8 sen var det idol. Mer gjorde vi inte. Och för det fick jag 500 kronor. Påtal om Idol. Kevin van. wiiihooo så oväntat xD Hopopas Annie blev glad ^^ Men man visste nästan det hela tiden att Kevin skulle vara den som vann. Men det som är så kul med det är att det har variot en norrlänning som har vunnity varannat år, och dessutom har det varit varannan kille. hahaha. Kul. En sak jag tyckte var hemskt, var att alla de gamla idolerna sjöng i mellanakten. Så vi som kollade på tv fick inte se någontiong ;_; Jag som hade sett fram emot att se Johan, fick inte se honom, men jag fick se honom tre gånger så jag är glad över det, men jag hade verkligen vetat se honom sjunga johny the rocker, åååh jag skule dit och varit i globen. Jag längtar verkligen efter att han ska släppa ett album, och jag hoppas verkligen att han gör det. Jag vill så ha det i så fall.

Nu har amanda duschat färdigt så jag hinner inte blogga mer xD Men jag har massa mewr aqtt skriva om, men det får väl bli imon i så fall.
ps. jag opch amanda har skrivit en låt, + att vi är bäst :)



Kommentarer
Postat av: Emsiiiii (:

ey, du glömde det viktigaste av allt!!

- vi sprang som tjurar tillbaka till skolan efter brandlarmet. :D

2008-12-14 @ 16:56:03
Postat av: Karolin

skit va kallt de va ute..jag blev verkligen rädd när brandlarmet gick..men kul var det när vi sjöng jullåtar hihihi. :D

2008-12-14 @ 20:12:04
Postat av: Arnela

Meh jag skuulle ju inte till madison haha och gick inte dit heller....

Håller me dig man såg framemot att se johan sjunga så bara visa dom inte:(

2008-12-14 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0